Hop til indhold

Recommended Posts

http://www.mansiongirls.dk/pige.php?id=94

The Mansion ligger trods lige ud til Jyllingevej ganske diskret.

Modtages af Jasmin, ganske sød og har en vidunderlig krop - og det er hende på billederne - der afregnes i venterum. 2100kr for en time.

I bad med Jasmin, røre lidt, men hun er lidt genert!

Så ind i actionrummet og hvad der foregik her tilhører privatlivets fred :)

Hun er dog ikke særlig øvet. Lidt maskinagtig, kun kendte stillinger - og kun generte kys. Selv om tungekys er med i prisen, så er det ikke hendes store hobby. Grundlæggende ok sex, men uden stort engagement.

.... men der var god tid. Da jeg var færdig lå vi g nussede og snakkede. Hun er fra Budapest og har ferie. Hun er heroppe i små 14 dage for at tjene til ferietur. Tager hjem om et par dage. Jeg tror de 22 år er korrekt. Hun er næppe meget erfaren.

Som sagt, så var det basalt set OK, og hun er rigtig sød, men genert.

Prisen var bestemt i overkanten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender Jasmin fra flere tidligere besøg. Hun er ganske rigtig ung, køn og lidt passive, men hvis du besøger hende mange gange og lærer hende at kende åbner hun op, jeg havde det sjovt og hyggeligt med hende, det er rigtig nok at jeg skal styre forestillingen. Men sød er hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg

2100 lyder som ret meget i overkanten når man ser hvad hun tilbyder :)

men så længe du synes det var pengene værd er der jo ingen is på koen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

2100 lyder som ret meget i overkanten når man ser hvad hun tilbyder :)

men så længe du synes det var pengene værd er der jo ingen is på koen :lol:

Du kneppe hende for 600,- , det hedder også luksusdansk og foregår i forskellige stillinger hvis du ønsker det. Jeg har selv været på hende en enkelt gang, fransk og dansk til 700,- og det var sgu okay. Måske virker hun lidt genert i starten, men hun kan altså også blive liderlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kneppe hende for 600,- , det hedder også luksusdansk og foregår i forskellige stillinger hvis du ønsker det. Jeg har selv været på hende en enkelt gang, fransk og dansk til 700,- og det var sgu okay. Måske virker hun lidt genert i starten, men hun kan altså også blive liderlig.

helt sikkert - man kan uden tvivl godt få enkeltydelser...

men det er de 2100 i første indlæg jeg svarer på... han skriver 2100 for en time.. og skriver samtidig at hun er lidt mekanisk og "uerfaren" - det er jo ikke et plus til 2100 for en time hos en pige der ikke engang er dansk :) (hvis man spørger mig altså)

jeg sammenligner med at jeg selv betaler 1800 for en time med dansk/fransk/græsk og sprøjteorgasmer i flere omgange samt GFE (gratis med i pakken fordi der er kemi) ... det er derfor jeg synes det er lidt dyrt med 2100 for en time med kun det halve i pakken :)

men sålænge Olenn er glad og tilfreds - så er det jo superfint - så er alle glade :) og en fin anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

1800,- for hele pakken hos mansiongirls, det lyder billigt. Tror hun du er profeten eller hvad?. Hvem af pigerne? jasmin?

Del dette indlæg


Link til indlæg

men det er de 2100 i første indlæg jeg svarer på... han skriver 2100 for en time.. og skriver samtidig at hun er lidt mekanisk og "uerfaren" - det er jo ikke et plus til 2100 for en time hos en pige der ikke engang er dansk :) (hvis man spørger mig altså)

jeg sammenligner med at jeg selv betaler 1800 for en time med dansk/fransk/græsk og sprøjteorgasmer i flere omgange samt GFE (gratis med i pakken fordi der er kemi) ... det er derfor jeg synes det er lidt dyrt med 2100 for en time med kun det halve i pakken :)

men sålænge Olenn er glad og tilfreds - så er det jo superfint - så er alle glade :) og en fin anmeldelse

timeprisen er 1800, så de 2100 er med superfransk, jeg synes Jasmin er alle pengene værd, men nu har jeg også kendt hende både fra Termingirls i Tyskland og på Mansion.

Del dette indlæg


Link til indlæg

GL refererer til priser generelt versus Mansion's, du kan ikke få hele pakken til den pris hos Mansion !

præcis... det var priser generelt jeg refererer til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...