Hop til indhold
Max Power

Hej Alle frække og liderlige mænd.søde pige i Vejle centrum book time hos Eva 52638567# super tilbud til dig nu#

Recommended Posts

Lad mig med det samme sige at jeg fik en rigtig god behandling til en rigtig god pris jvf. hendes tilbud.

Jeg booker et tidspunkt og bliver lukket ind små 10 sekunder efter jeg har banket på døren, hvilket er en fordel for indgangen ligger meget synligt og tæt trafikeret.

Hende der lukker mig ind er ganske som billederne viser et lille nips med nogle rigtig flotte bryster, jeg bliver vist ind i et mindre behandlings rum med en briks, pengene skifter hænder og jeg får besked på at tage tøjet af og lægge mig på brikken, hvilket jeg gør mens jeg priser mig lykkelig over at få lå lækker en pige til dén pris.

Jeg tilbringer max et par minutter på maven inden vi bliver 2 i rummet igen, jeg kan høre hun rumsterer lidt rundt og da jeg kan høre hun finder flasken med olie frem siger jeg at massagen skal være blid og ikke hård, hvortil hun siger “Erotic massage” og da jeg ikke kender dén variant siger jeg ja tak, den næste halve time forløber sku egentlig meget godt med den eksotiske massage hvor jeg ligger med hovedet placeret i det dertil indrettede hul i briksen, de eneste afbrydelser er når der er et fjols som står og hamrer på døren ind til klinikken og da han ikke har booket en tid bliver han ikke lukket ind..

Imens den erotiske massage står på læner hun gentagne gange sin krop ind over min og jeg kan tydelige mærke hendes bryster og kan mærke at det kan jeg lide, da hun er færdig med pirringen bagpå og jeg er blevet tørret af med et dejligt tørt håndklæde kommer ordene “turn around” efter et stykke tid med hovedet i hullet så ser alt lidt mørkt og sløret ud, men hende som er inde i rummet med mig ligner til forveksling hende som lukkede mig ind så tingene tager deres naturlige gang med lidt oral og cowgirl, på et tidspunkt vil hun gerne skifte stilling hvor hun ligger på briksen og jeg står på gulvet og som den gentleman jeg er indvilliger jeg da det er én hvor jeg kan styre tempoet og dybden der arbejdes i, her i denne nye stilling er der noget der undrer mig...hende der ligger foran mig ser pludselig ældre ud end den unge nips som lukkede mig ind, jeg slår det ud af hovedet igen og fortsætter med det jeg var kommet for.

Efter selve akten får jeg tilbudt et bad som jeg takker ja til, og både på vej ind og efter selve badet oplever jeg en ældre fyr stå og banke på døren ind til klinikken i håbet om at blive lukket ind, hendes eneste kommentar er “he no com in, he no book time”.

Spol frem til at jeg sidder i bilen på vej hjemad, nu begynder brikkerne at falde på plads....hende der lukkede mig ind og som sikkert er hende på billederne var sku ikke hende som gav mig erotisk massage med tilbehør efterfølgende, jeg bemærkede bare ikke byttet da jeg lå på maven da den nye kom ind, de havde simpelthen lavet den gamle switch-a-rooney hvor den unge lækkerbisken gelejdet kunden ind på briksen og så kommer mor eller mormor og gør arbejdet færdigt...

:lol:
Hvor om alting er så var hun meget sød og indlevende, men det var satme ikke hende på billederne jeg var sammen med.

https://annoncelight.dk/showad/300353

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thank you very much for the review. I was considering to make a visit to her but grandma idea does not turn me on :) 

So I am a bit confused.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 46 minutter siden:

All things considered, her granny does a okay decent job :lol:

Er det ikke det man kalder en "GILF"? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 16 minutter siden:

Nærmere GIDKIF :D

Den har jeg alligevel aldrig hørt før:)

Granny I Don't X I Fuck.... Er jeg på sporet? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jydedreng skrev, 1 time siden:

Den har jeg alligevel aldrig hørt før:)

Granny I Don't X I Fuck.... Er jeg på sporet? 

Eller "Granny i Didn´t know i fucked" :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 37 minutter siden:

Spot on he he.

Passer det ikke bedre med GIDKWIF til din oplevelse:D

Redigeret af Jydedreng

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...