Hop til indhold

Recommended Posts

Hun var tidligere i Tønder (privat) -nu er hun flyttet ned til kæresten;-) giver en ok. massage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 3 timer siden:

Hun var tidligere i Tønder (privat) -nu er hun flyttet ned til kæresten;-) giver en ok. massage...

Tilbyder hun også lidt af det frække, udover hj? :)

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 11 minutter siden:

Tilbyder hun også lidt af det frække, udover hj? :)

-Hun har tidligere gjort -bla. fp 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, Lige nu:

-Hun har tidligere gjort -bla. fp 

Så er det jo bare med at vejre stemningen hos hende... Jeg venter dog fortsat lidt med besøg indtil vaccinen er i hus, men altid godt med flere muligheder i det syd- og sønderjyske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 timer siden:

Hun var tidligere i Tønder (privat) -nu er hun flyttet ned til kæresten;-) giver en ok. massage...

Nemlig ! hendes tatoo mm snyder ikke !  Haaber alt det bedste for hende ! og at Boyfriend forstaar Thai kultur !

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 17 minutter siden:

Nemlig ! hendes tatoo mm snyder ikke !  Haaber alt det bedste for hende ! og at Boyfriend forstaar Thai kultur !

Hvad er det for en thai kultur?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 1 minut siden:

Hvad er det for en thai kultur?

tja ved ikke rigtig hvad du mener , kan du  gøre dit spørsmaal lidt mere forstaaeligt

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 7 minutter siden:

tja ved ikke rigtig hvad du mener , kan du  gøre dit spørsmaal lidt mere forstaaeligt

Hvilken form for Thai kultur er du gerne ser hendes kæreste forstår?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DETH skrev, for 1 minut siden:

Hvilken form for Thai kultur er du gerne ser hendes kæreste forstår?

Den normale Thai kultur !!!!, bare lige for at du ved det !! saa har jeg levet som udenlansk dansker i 40+ aar !   mest i  Thailand, Hong Kong, Singapore og AUS/ NZ  , hvor jeg har har arbejdet med lokale ,og stadig , gør det , men med  en Dansk baggrund ,og for Dansk firma Worl Wide !! saa igen normal Thai kultur < som du formodentlig har en viden ,om normal dansk kultur .

haaber du nu forstaar mit indput !

Del dette indlæg


Link til indlæg
tronheim skrev, for 6 minutter siden:

Den normale Thai kultur !!!!, bare lige for at du ved det !! saa har jeg levet som udenlansk dansker i 40+ aar !   mest i  Thailand, Hong Kong, Singapore og AUS/ NZ  , hvor jeg har har arbejdet med lokale ,og stadig , gør det , men med  en Dansk baggrund ,og for Dansk firma Worl Wide !! saa igen normal Thai kultur < som du formodentlig har en viden ,om normal dansk kultur .

haaber du nu forstaar mit indput !

Fatter hat af hvad du mener, det kan du vel ligeså godt udpensle her som på pb? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

DETH skrev, 1 time siden:

Fatter hat af hvad du mener, det kan du vel ligeså godt udpensle her som på pb? 

Da du allerede her !!ikke fatter en Hat!!!  saa derfor PM ,  Lad os ikke bruge tid , til noget mange her alligevel ikke gider at følge med i , Korrekt eller

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forummet her er vel til for at hjælpe hinanden eller har jeg misforstået det helt ?
Derfor tror jeg en del gerne vil læse de guldkorn som 40 års ageren i Asien har givet.

Dem der ikke gider at få de gode råd om thaikultur, som kan være indviklet, kan bare scrolle videre.

Håber på at få lidt mere indsigt i en spændende verden, god weekend allesammen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thai kultur på det område: Det er ikke utroskab når det er kunder. Det er hendes arbejde og hun skal jo tjene penge ... De fleste bar-/massagepiger har den holdning at de godt kan kneppe kunder fordi det er arbejde men hvis kæresten giver en anden pige for meget opmærksomhed så er fanden løs. Så er han utro og det kan være tilrådeligt for ham at låse alle knive, sakse og andre skarpe genstande af vejen ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ole1981 skrev, for 26 minutter siden:

Er hun god til handjob?

Tjaah på det jævne... er jo også noget med kemi;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, den 14.4.2021 at 09:21:

Tjaah på det jævne... er jo også noget med kemi;-)

Bare det er med olie så kalorius ikke kommer til skade;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 2 timer siden:

Hvordan er prisniveauet hos hende for henholdsvis HJ og FP? Selve massagen ligger da i den høje ende ...

 

Hvis det er hende selv tilbyder hun vist kun hj nu -tidligere kunne man få det hele. Priserne er i den høje ende. Det er nogen gange hun har en veninde -som du så kan få mere ved...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...