Brundane 30 Skrevet 10. April, 2021 Får en aftale kl 2 om natten. Tag bad og køre af sted, er ved adressen kl 3 på en velhavende kvarter. ringer på døren døren åbner , her står en gudinde på omkring 30 velduftende velplejede. huset er rent med dyre møbler osv. vi starter med at kysse og krammer allerede , ingen krav om overførelse af penge inden akten. Vi går i soveværelses , forspillet starter. Begger huler bliver slikket og bagefter kneppet. vil ikke sutter på en pik der har været i hendes røv(fair nok). vi knepper i ca 40 min med økologiske kys uden gummi. jeg sprøjtede i hendes fisse. hun falde i søvn i min arme. Vi sov til kl 6:30. Banditten vil have mere. mere slikkeri, tømt mig i hendes røv. hun falde i søvn igen efter akten. jeg vækker hende efter en time , overføre penge og vise hende mobilpay kvittering og kysse hende godnat. hun eskortere mig til døren. min bedste oplevelse ever. kontakt oplysning holder jeg desværre til mig selv. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1020 Skrevet 10. April, 2021 Brundane skrev, for 3 minutter siden: Får en aftale kl 2 om natten. Tag bad og køre af sted, er ved adressen kl 3 på en velhavende kvarter. ringer på døren døren åbner , her står en gudinde på omkring 30 velduftende velplejede. huset er rent med dyre møbler osv. vi starter med at kysse og krammer allerede , ingen krav om overførelse af penge inden akten. Vi går i soveværelses , forspillet starter. Begger huler bliver slikket og bagefter kneppet. vil ikke sutter på en pik der har været i hendes røv(fair nok). vi knepper i ca 40 min med økologiske kys uden gummi. jeg sprøjtede i hendes fisse. hun falde i søvn i min arme. Vi sov til kl 6:30. Banditten vil have mere. mere slikkeri, tømt mig i hendes røv. hun falde i søvn igen efter akten. jeg vækker hende efter en time , overføre penge og vise hende mobilpay kvittering og kysse hende godnat. hun eskortere mig til døren. min bedste oplevelse ever. kontakt oplysning holder jeg desværre til mig selv. Skøn drøm 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 10. April, 2021 Øko kys uden gummi. Frækt 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 10. April, 2021 Der er ganske, ganske få ting, der antyder at denne anmeldelse hører hjemme under erotiske fortællinger, lidt kort til det måske, men der er nok højest 1‰ der kan opfatte historien som virkelig... Ville da ellers være dejligt hvis det fandtes.... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brundane 30 Skrevet 10. April, 2021 otto06 skrev, for 1 time siden: Der er ganske, ganske få ting, der antyder at denne anmeldelse hører hjemme under erotiske fortællinger, lidt kort til det måske, men der er nok højest 1‰ der kan opfatte historien som virkelig... Ville da ellers være dejligt hvis det fandtes.... Jeg er sku ligeglad hvis folk ikke tror på mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 10. April, 2021 Brundane skrev, for 1 time siden: Jeg er sku ligeglad hvis folk ikke tror på mig. Det er da helt forståeligt, men en anmeldelse er det sq ikke, burde være slået op i hyggesnak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 10. April, 2021 Bare rolig, Brundane.......vi tror skam på dig.........Hvorfor tror du egentligt, at vi ikke skulle tro på din smukke fortælling??.....Hvorfor denne mistro?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg