Hop til indhold

Lea love

Featured Replies

Skrevet

Er der nogen der har haft besøg hende ? 

Skrevet

Du øger nok chancen for et svar, hvis du har et link til hende, så man hvem hvem vi snakker om

Skrevet

Ved det godt. Men kan ik finde ud af :wacko: det 

Skrevet

Har mødt hende, men ikke været sammen med hende.

Hun er vist fra italien, taler ikke dansk, kom lidt bag på mig, og jeg er kun til danske piger/kvinder.

Men det må siges at hun ser rigtig dejlig ud.

Synes at billederne ligner.

Hun kan bl. a. findes hos VojensDream

Redigeret af nuser9

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale hende. Billederne er så afgjort af hende - en petit lille sag med forholdsvis store bryster, en fantastisk bagdel og et frækt glimt i øjet. Hvad billederne ikke viser, er at hun har et ar på maven efter et kejsersnit. Hun er meget berøringsvenlig, initiativrig og indlevende, og leverer GFE i topklasse.

Link: https://annoncelight.dk/showad/306513
Det ser godt nok ud til, at hun er smuttet til København. Forhåbentlig kommer hun snart tilbage til det jyske.

Hvis nogle skulle være i tvivl, så er det ikke er den samme Lea Love, som tidligere er omtalt herinde tilbage i 2015.

Skrevet

Det lyder godt. Nogle mener hun ik kan snakke dansk. Hva siger du til det fiks faKs. 

Skrevet
issen skrev, den 9.4.2021 at 10:33:

Ved det godt. Men kan ik finde ud af :wacko: det 

Medlem siden 2013 og 873 indlæg? Er det seriøst du virkelig ikke kan finde ud af det endnu?

Skrevet
issen skrev, for 3 timer siden:

Det lyder godt. Nogle mener hun ik kan snakke dansk. Hva siger du til det fiks faKs. 

Det er korrekt, at hun ikke kan snakke dansk, men hun snakker fint engelsk.

Skrevet

Ok tak for hjælpen. Men min engelsk er vist ik til 13 tal 

• 4 weeks later...
Skrevet

Har besøgt hende, hun er fra italien, taler fint engelsk, lækker indlevende og berøringsvenlig.

Dog ingen kys.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.