ButterflyMan 831 Skrevet 8. April, 2021 Er der nogen der ved om den rødhårede Chilli Lilly kommer igen? Jeg har aldrig nået at "møde" hende men håber at nå det i min levetid. /Butterflyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokteren 270 Skrevet 9. April, 2021 Omkring midten af juni kommer hun en tur til Kbh. Dog helt afhængigt af corona situationen... Med venlig hilsen Dokteren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 213 Skrevet 28. Maj, 2021 Hun lader til at være tilbage (annonce på Nympho) men sat prisen på 30 min til 2.000 kr! Tydeligvis fordi hun vil tilskynde folk til at købe en hel time til kun 500 kr mere, men i min verden dumt at sætte en ublu pris på det nok mest gængse/sælgende produkt (jeg har i hvert fald meget sjældent behov for at tilbringe en hel time hos en GP) Så nu går hun glip af mine 1.500 gange 2-3 stykker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stangen 170 Skrevet 29. Maj, 2021 Hun kommer til københavn sidst i juni - men kun kort. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg