Hop til indhold
GirlLover

OPTASIA - Nyt hold piger

Recommended Posts

Hej abe ........ - du skal s.. prøve det, pigerne bliver garanteret vilde med dig, og der er også god sex der, hvis du finder de rigtige - vi kan jo mødes der når Liderligfyr kommer fra ferie, så skal vi nok hjælpe med at udpege dem.

P.S. - har du fundet den lille mørkhårder du savnede fra DOLCE VITA :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke med din klub debut i Hamburg gungner - og ja den er rigtig, tro en erfaren OPTASIA knepper, det er sådan det er.

For mig at se er Gloria en af de bedste, sammen med Roxi - Jessi kender jeg ikke (endnu). Men din vurdering af Olivia og Alexandra er rigtig - kedelig sex der bare skal overstås. Og åhe ja, Justina, de

dejlige lange ben - synd de bare skal til en side :D

Det med pigerne har nok en del med sympati og kropssprog at gøre. Alexandra stod på min liste hjemmefra; men da hun satte sig ved siden af mig og tændte en cigaret, blev jeg helt stiv i kroppen. Jeg er ellers til en lille petit krop som hendes. Bortset fra blow var sex med hende OK; men det var jo også under bunkepul, sidste gang var det mig der ikke kunne prestere længere. Ved bunkepul bestemmer man ikke helt selv sin partner.

Hvad rygning i sofaerne angår tror jeg ikke det bliver afskaffet, de fleste af pigerne ryger rigtig meget. Jessi så jeg ikke ryge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer kraftigt at køre derned fra Aabenraa ved 14. tid på onsdag, måske medes jeg med nogle af jer, vil dog gerne have nogle anbefalinger af pigerne, hvis i kan give mig dem.

:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer kraftigt at køre derned fra Aabenraa ved 14. tid på onsdag, måske medes jeg med nogle af jer, vil dog gerne have nogle anbefalinger af pigerne, hvis i kan give mig dem.

:P

Hej, ægteven.

Der er pt. ikke kommet en vagtplan på nettet for næste uge. lovegirlshh.de

Jeg ankom fredag kl. 14:15 da var der flere høner en haner i klubben, efterhånden som tiden gik kom der selvfølgelig flere mænd. Kl. 23 var der nærmest trængsel; men dette var en fredag, jeg ved ikke hvordan det er en hverdag

Du kan læse her i tråden om forskellige piger. Jeg kan anbefale Jessi og Gloria, det er ikke opticfick; men de er søde og giver en god behandling. Er du til bunkepul er det lidt et lotteri hvem du kommer sammen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer kraftigt at køre derned fra Aabenraa ved 14. tid på onsdag, måske medes jeg med nogle af jer, vil dog gerne have nogle anbefalinger af pigerne, hvis i kan give mig dem.

:P

Jeg vil nok være der. Jeg vil være iklædt et håndklæde om taljen og badesandaler og så leger jeg med piger. :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

SÅ SKAL DET DER "KNEP AD LIBITUM" KONCEPT ALTSÅ AFPRØVES, NÅ! :P

Kammeraten og jeg kører fra Aarhus på torsdag formiddag med kurs mod Hamburg og Klub Optasia - Forventet ankomst i klubben iflg. de mange gode råd og anmeldelser her lagt allerede ved åbningstid kl. 14.00. (I øvrigt er det jo stadig ramadan, så vi forventer nu, at det i hele åbningstiden er til at komme til for antallet af de lidt mere mørklødede gæster af anden religion!).

Der er indkøbt friske forsyninger med langtidsvirkende effekt fra medicinalindustrien (stakkels piger! ;) ) og booket overnatning på nærliggende hotel, så vi lige kan sove bolletrætheden ud af kroppen, inden vi kører nordpå igen.

Nogle gode råd eller afsluttende peptalks her på falderebet? Yndlingsgudinder, der bare SKAL frekventeres? Indtil videre har jeg så afgjort Gloria, Pamela og Selin på min "to do" liste. :P

Wish me luck! :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Netop hoppet i seng på det mere end udmærkede og billige Arena Hostel kun 1 km fra Optasia, må jeg lige nedfælde de vigtigste indtryk, mens de stadig er i frisk erindring:

Facitlisten siger intet mindre end 6 forskellige piger afprøvet med resultatet 5 fuldgyldige afleveringer, fordelt over hele dagen siden vores ankomst kl. 15. (Længe leve medicinalindustrien!) Besøget i klubben sket over 2 gange, afbrudt af en 3 timers bytur i Hamburg.

Særligt indtryk på mig gjorde Gloria, der er lille, mørk og køn med dejlige, gnistrende øjne. Selve penetrationen ikke specielt fantastisk, men lidt ekstra Euro udløste det bedste, vådeste, dybeste og mest intense blowjob med fuldgyldig afslutning, jeg har oplevet i maaaaange år.... 10 ud af 12.

Aftenens allersidste oplevelse blev også den allerbedste med smukke, polske Justina, der var mødt sent ind pga. en anden piges frafald. I modsætning til de andre piger i klubben naturligt lyshåret, meget slank, langbenet og med et par søde, struttende, små ungpigebryster. Desuden sød, snakkende, flirtende, humoristisk og med masser af glimt i øjet. Ikke så teknisk dygtig som Gloria, men de seksuelle ydelser leveret med langt mere indlevelse og fornemmelse af gensidig lyst og glæde.

Simpelthen en kanon pige, der ville kunne gøre sig alle steder! :) Et klokkerent 12 tal! :P

Lille, kønne Isabell gjorde et ok stykke professionelt arbejde rund um das alles, og opnår et pænt 7 tal.

Fælles bedømmelse af de andre afprøvede piger ( Monique, Denise og Nena): Lidt for indstuderet og maskinel sex, der tydeligt bærer præg af, at pigerne aflønnes pr. mand, de når at ordne på en vagt. Ydelserne leveres, bevares, men med brug af alle kendte tricks, der kan fremkalde en hurtig aflevering, så hun kan komme hurtigt videre til den næste. Allerhelst færdiggørelse med hånd og mund, så mændene slet ikke når at trænge ind. Fælles bedømmelse af disse: Netop bestået, men så heller ikke mere = karakteren 2.

Et par af de sidste piger på dagens vagt, bl.a. Pamela (som jeg af samme grund slet ikke frekventerede) så mere end livstrætte ud, og bør snarest finde andet arbejde!

Klubben generelt: Diskret beliggende i et stille forstadskvarter, ganske smagfuldt indrettet, venlig modtagelse og gode omklædningsfaciliteter med aflåselige skabe. Fine badefaciliteter + sauna og stor whirlpool. Fin lounge og barområde, hvor kontakterne skabes. Stort bolle/GB rum nedenunder, og mange mindre rum ovenpå. Rent og pænt overalt. Virkelig kedelig buffet, gratis softdrinks og øl, vin, alkohol til fornuftige priser.

Og så til det allerbedste: PRISEN!!!! Når kammeraten og jeg vender snuden hjemad efter morgendagens brunch er der forbrugt under 300 Euro pr. mand i alt. Inklusive hotel, indgang i klubben, S-bahn billet til centrum og middag i byen. Køretid på 3 1/2 time fra Aarhus i firma Audi'en med brændstof betalt. :-)

Uanset hvad man ellers vælger at foretage sig på en tur herned, så er klubbens flatrate koncept med 100 Euro ALT inklusive RØRENDE BILLIGT! Sammenlign blot med, hvad man får i DK for de samme penge... Ok, de piger der giver ekstra ydelser som f.eks græsk og superfransk med afslutning, forlanger også ekstra, men i princippet kan man for entreen have " almindelig" sex med alle piger på vagt i et tidsrum af samtlige 11 timers åbningstid.

Som de siger hernede: Was will man mehr???? - Jeg skal i hvert fald af sted igen! :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da fået superfransk naturel med afslutning uden at betale ekstra på Optasia - OK hun spyttede det ud i et stykke køkkenrulle - kæle ville hun dog ikke, her blev hun stiv som et brædt - men Oralverkehr - kein Problem og hun gjorde det faktisk godt.

Synes dog de sparer lidt rigeligt på belysningen - især i bollerummene - og der kunne godt være lidt flere bruserum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den med man skal betale for afslutning i mund hos Gloria har jeg nu heller ikke hørt før. Hun plejer at sige, det gør du bare.... Har nu aldrig gjort det, da hun jo skal knaldes også :) Og tænder heller ikke på det.... hvis pigen gerne vil have det, så fint med mig, men ikke noget jeg forespørger.

Men Gloria og Justina har du ret i er de gode piger pt.... var der selv onsdag.

Nena var jeg heldig at få en god oplevelse med, hvor hun red og lavede rigtig godt blowjob og vi nussede noget..... men det er ikke standarden fra hendes side :!: Men måske jeg fik noget bedre service i onsdags, fordi jeg afviste hende sidste fredag, synes hun er for fesen

Havde sat 30 min uden pige da hun kom, så var blevet lidt urolig, så valgte at tage med hende i rummet :lol: Havde kun 6 timer til rådighed, så skal ud over stepperne i den tid Jeg er der :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

De ekstra erlagte Euro indeholdt også retten til at tage Gloria analt, men så langt nåede jeg bare aldrig.. Det dybe blowjob med afslutning var simpelthen bare for lækkert til, at jeg kunne få mig selv til at stoppe det igen! ;-)

Da jeg var kommet i hendes mund, blev hun ved med at sutte dybt og lækkert, så orgasmen og krampetrækningerne blev ved længe efter selve afleveringen - Fed fornemmelse! :P

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst mig lidt igennem de forskellige forlystelser i Hamborg, og det her tiltaler mig da alligevel lidt, men, jeg kan godt være lidt bekymret når jeg samtidig også læser, at man sjældent har længere tid med pigerne, da det er noget jeg godt kan lide.

Så venligst be eller afkræft at hvis man går med en pige på et værelse, så er det kun ekstra ydelser som anal og komme i munden der koster ekstra, og at det generelt drejer sig om for pigerne, at man skal komme i en fart, så de kan komme videre med de næste kunder.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her vil jeg gerne komme med en hjælpende hånd :)

Konceptet er beregnet på ca 15 min sessioner tøm manden hurtigst muligt. Det er dog levende piger vi har med at gøre, så hvis de har det dejligt, kan tiden ofte glide en del.... dog har jeg aldrig prøvet over 45 min. De snakker om det kan give nogle problemmer med bossen, så ved ikke hvordan de roder sig ud af den, når man er langt tid i rummet :? måske de har noget goodwell, så hvis det sker engang imellem, så er det ok.

Nåhhhhh Sidespringer dann versteht ich :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fecking:

Kan supplere Liderligfyr med at bekræfte rigtigheden af de ca. 15-25 minutter pr. mand - I mit tilfælde forleden strakte i alt 5 seancer over dagen med totalt 6 medvirkende piger sig vel fra 10 og op til 45 minutter - De kortvarigste naturligvis først på dagen, da trykket var størst! ;)

Pigerne kan deres kram, og får, så vidt jeg er orienteret, betaling pr. gang de ordner en kunde, så de spilder ikke tiden, nej! Omvendt må man jo sige, at jeg har fået vel i alt ca. 120 minutters sex med 6 forskellige piger for i alt 100 Euro.... Det er da rørende billigt! :)

Hertil kommer hyggesnak og kæleri med pigerne i loungeområdet, valgfri ture i sauna, jacuzzi, og mulighed for deltagelse i GB hver anden time. Sidstnævnte fravalgte jeg til fordel for at have pigerne for mig selv, og det virkede da også til at være en fesen oplevelse! Greb mig selv i at tage tid på de to gangbangs, der foregik, mens jeg var i klubben, og de varede begge kun i ca. 8-10 minutter.

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super, mange tak for svarene.

Jeg kan godt lide at nusse og lige mærke lidt på varerne inden aktion, hvordan har de med at man slikker dem?

Og hvad er for og imod i forhold til en tur til en af FKK'erne.

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Her vil jeg gerne komme med en hælpende hånd IGEN :)

FFK er generelt klart bedre kvalitet. Både tiden med pigerne, hvad pigerne vil osv..... der er ikke så mange fesne halvlunkne oplevelser :!: Men prisen er jo også en helt anden

Så lige her, har pris og kvalitet noget at sige.

Som jeg plejer at sige, du skal " kæmpe" lidt for de gode oplevelser på flatrate..... hvor du får serveret det hele på et sølvfad på FKK :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super, mange tak for svarene.

Jeg kan godt lide at nusse og lige mærke lidt på varerne inden aktion, hvordan har de med at man slikker dem?

Og hvad er for og imod i forhold til en tur til en af FKK'erne.

Tak

Jeg har prøve flere flaterate, partytreff klubber og et utal FKK'er, for mig er FKK'erne klar favoritter.

Fordele ved FKK'er

Jeg kan lide at snakke, flirte, nusse og have sex med pigerne i 1+ timer, med nogle piger optil 2,5 timer.

Pigerne hos FKK'erne er klar smukkere og mange taler godt engelsk og tysk, kommunikation er men og sjov,nogle af pigerne er studerende og er veltalende og inteligente. Servicen niveauet er generelt høj både hvad angår pigerne og klubberne, samt ekstra ydelser kan tilkøbes efter aftale med pigerne.

Generelt får du en rigtig god helhedsoplevelse når du besøger FKK'er. Dog skal det siges at der er forskellige FKK nogle er kæmpe store andre er lille som Fx. det tidligere Grenz FKK. De små er efter min mening for kedelige, klubberne skal op i en hvis størrelse for at der er momentum nok til en fed stemning.

Ulemper: Der er jo klar prisen, normal kan jeg ikke nøjes med en pige, så det løber op... det koster for mig 3-5 gange mere at tage på FKK vs flatrate, men betaler gerne :D

Alene entreen til Fx Artemis er næsten prisen for en 1 dag på flatrate-klub.

Det hænder jeg besøger flatrate-klub på en FKK-tur, men jeg synes at 15-20min sex er for lidt, bare fransk til hende tager jo minimum 10-15min. så jeg har ikke den samme fornøjelse af flatrate-klub som på FKK-klubber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg plejer at sige, du skal " kæmpe" lidt for de gode oplevelser på flatrate..... hvor du får serveret det hele på et sølvfad på FKK :)

Der er ingen garantier i denne branche, du kan også få dårlige oplevelser på FKK, der kan være piger som er sharks, kemien der ikke passer eller forventninger til servicen som ikke er afstemt.

Med erfaringer i denne sportsgren kan du minimere risikoen for fiaskoer og "smide penge ud af vinduet"-oplevelser. Jeg laver en ny tråd om hvordan vi kan minimere risikoen for fiaskoer.

viewtopic.php?f=16&t=7543

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver simpelthen nødt til at skulle prøves i nærmeste fremtid.

Regner med at tage en fredag dernede og ankomme ved 14 tiden, så man kan få lidt forspring på pigerne mens der ikke er så mange mænd

Hvordan er omklædningen - Går ud fra der er aflåst skab, men hvor gør man af nøglen til denne? Bader pigerne også sammen med mændende dernede?

Hvordan er parkeringsfaciliteterne i området og er der nogle problemer med at finde stedet når man er der?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hvordan er omklædningen - Går ud fra der er aflåst skab, men hvor gør man af nøglen til denne? Bader pigerne også sammen med mændende dernede?

Hvordan er parkeringsfaciliteterne i området og er der nogle problemer med at finde stedet når man er der?

Der er ikke et omklædningsrum men en gang med aflåste skabe og man klæder bare om foran skabet. Der er en lille snor i nøglen så man kan have den om halsen.

Ja det er fælles baderum og nogle af pigerne kan godt lokkes til at bade sammen med en.

Det ligger i et forstadskvarter og der er plads til 4- 5 biler foran huset og kommer du tidligt kan du holde der. Det er nemt at finde kun et par min fra motorvejen.

Håber dette kunne bruges ellers bare spørg.

Oralis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det er nemt - når du kommer med A7 er det afkørsel 26, så til venstre ad Kieler Strasse og så igen

første vej til venstre er Kroonsaalweg - nr. 78 ca. 400 m ned ad vejen - du skal forbi det første hus

og om bagved her er OPTASIA :D

God fornøjelse,

Del dette indlæg


Link til indlæg

Regner med at tage en fredag dernede og ankomme ved 14 tiden, så man kan få lidt forspring på pigerne mens der ikke er så mange mænd

Hvordan er parkeringsfaciliteterne i området og er der nogle problemer med at finde stedet når man er der?

Du kan også parkere på vejen udenfor, men afskiltningen kan være lidt svær at forstå og ikke lige det bedste sted at få en P-bøde. Man skal jo heller ikke genere naboerne og et par hundrede meter er hurtigt tilbagelagt.

Mht. forspring på pigerne - så bliver det nok omvendt :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan også parkere på vejen udenfor, men afskiltningen kan være lidt svær at forstå og ikke lige det bedste sted at få en P-bøde. Man skal jo heller ikke genere naboerne og et par hundrede meter er hurtigt tilbagelagt.

Skal det forståes som der nogle 100 meter væk er bedre parkeringsforhold?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal det forståes som der nogle 100 meter væk er bedre parkeringsforhold?

Muligvis, lod ikke rigtig mærke til det, da jeg parkerede næsten overfor - men det var vist ikke helt lovligt. Der ligger en del industrigrunde i nærheden, hvor man evt. bedre kan stille sin bil - og kan du ikke holde til at spadsere et par hundrede meter - så kan du alligevel ikke stå distancen indenfor :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har været en del spørgsmål til hvad man får for pengene.

Det er flatrate man får hvad man betaler for. Selvfølgelig er der forskel på pigerne, det kan også være op til sympati og dagsformen. Høflig og god opførsel skader heller ikke. Ekstraydelser har jeg aldrig betalt;men en gang har jeg givet drikkepenge. Gloria får nok drikkepenge af mig på et tidspunkt med det fransk hun giver; men ekstrabetaling på en flatrateclub er en dårlig ide.

"Det er ikke let at have champangnesmag når man kun har en colapung"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...