Hop til indhold
Knald62

Genåbning - priser.

Recommended Posts

Liv skrev, for 3 timer siden:

Jeg citerer lige mig selv fra en tråd om mobilepay, hvor jeg også svarede dig, to gange endda ;) 

Hvis pigerne ikke har andet erhverv end det her, kan det være svært at oprette en erhvervskonto. Det er IKKE tilladt at bruge mobilepay til salg af sex. Det er heller ikke tilladt at bruge den private mobilepaykonto til erhverv, og man må kun have en privat konto pr cpr.nr. Prøv at læse lidt tilbage i trådene.

Når det er sagt, så er der faktisk mange mænd, der ikke vil bruge mobilepay, enten fordi de ikke stoler på pigerne, eller fordi de har fælles konto med konen.

Fair nok og tak for svar.:)

Jeg er meget tungnem og skal have alt ind med skeer.

Det er noget fis i en hornlygte at Danmark er SÅ overvåget, men det lykkes alligevel folk fra udlandet at snyde SKAT for milliarder hvert eneste år.

Jeg er SÅ liderlig og vil gøre ALT for at kunne betale med MP til en dansk pige på klinik!

I Norge ønsker man at skabe et kontantløst samfund i 2030. Bare det var det samme i Danmark 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 4 timer siden:

Kan vi i det mindste ikke tale om det og få en debat igang med ejerne af diverse lysthuse, i stedet for at blive mødt med rungende tavshed og konservatisme hver gang.

Skal du have en debat der betyder noget så skal du debattere med bankerne och finanstilsynet.  Det er bankerne som nægter pigerne erhvervskonto og finanstilsynet som lader det ske. 

De udenlandske piger som annoncerer med mobilepay, har en eller anden eller flere i det kriminelle - eller semikriminelle - netværk de arbejder med hvis mobilepay de bruger. Noget andet er ikke muligt. Man må ikke bruge private kontoer til prostitution og man får ikke erhvervskonto till prostitution. Desuden får man ikke erhversvskonto hvis man ikke er fast boende i Danmark.

Så din ønsken om det kontantfrie samfund er også en ønsken om det GP-frie samfund. Hvis man ikke åbner op for GP'er som erhvervsdrivende også i det finansielle systemet, så vil det hele gå undercover. I det kontantfrie samfund vil du få tilgang til nogle få danske piger som har lykkets registrere sig på banken med noget yogahalløjsa, og udenlandske piger som arbejder for kriminelle netværk.

I Danmark går man via det finansielle systemet for at blive fri fra prostitution. Måske fordi man ikke har nosser nok til at åbent forbyde det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo

Synes priserne ligger meget hvor de lå før der blev åbnet op officielt og pigerne skulle presset citronen lidt extra fordi det var 'pandemi tider'. Håber de falder lidt igen, ellers bliver det svært at besøge gentagne gange.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Havnebumsen
Den flittige skrev, den 10.4.2021 at 08:42:

Købesex----- jeg og mange flere betaler altid med kontanter, hvad betaler du med ?

nu var det frisør massage etc

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...