SomeDanishGuy 1 Skrevet 7. April, 2021 Jeg er ny inde for denne verden og har en smule startvanskeligheder, hvis man kan kalde det det. De seneste dage har jeg skrevet til flere GP'er (sms/whatsapp) uden at få svar retur fra dem. Typisk skriver jeg noget i retning af "Hej (navn), har du tid til et besøg på dato X? Mvh.". Så mit spørsmål går på om GP'er måske frasorterer folk der ikke skriver præcise ønsker til tid/ydelser med det samme, eller hvad de manglende svar kan skyldes På forhånd tak for svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 7. April, 2021 Din antagelse er rigtig. Er det hele den dato du vil reservere fx? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SomeDanishGuy 1 Skrevet 7. April, 2021 Pophair skrev, Lige nu: Din antagelse er rigtig. Er det hele den dato du vil reservere fx? Absolut ikke, tror bare jeg tænkte at der ikke var grund til at gå helt ned i detaljerne hvis hendes dag (den dato) var booket op alligevel. Men jeg må prøve at være mere specifik så - det giver mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 7. April, 2021 (edited) Mange reserverer heller ikke en tid for dig flere dage/uger frem, pga dårlige erfaringer med aflysninger fra gæstens side. Specifikt skriv hvad og hvilket tidspunkt du ønsker Læs annoncen grundig igennem, så undgår du spørgsmål der allerede er besvaret i annoncen. Aller bedst, ring Redigeret 7. April, 2021 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RitterKugelbert 58 Skrevet 7. April, 2021 (edited) 1) Hvis annoncen er på engelsk, så skriv på engelsk. 2) Oftest planlægger GP'er kun 24 timer frem, dog 1-2-3 dage frem for de noget dyrere damer 3) Mht. ydelse/ønsker: Skriv som minimum hvor lang tid. 4) Gerne en kort introduktion af dig selv, specielt hvis du er etnisk dansk (sorry, men ofte er der en grund til at udenlandske piger vælger netop at komme til DK - danske mænd har et nogenlunde ry for ikke at være de største skiderikker. Man ser også en del piger, der i annoncen direkte frabeder sig mænd af mellemøstlig/afrikansk herkomst.) 5) Men hold det KORT og PRÆCIST. Så det kunne lyde: "Hi NAME - hope you are well I am a nice XX year old Danish guy. Are you free after 17:00 today for 30 minutes?" Når du får svar: Spørg ind til ydelser (hvis du har specielle ønsker eller vil være sikker - læs annoncen!), bekræft tid og bed om adressen. Der er mange lurendrejere derude, så hvis pigen ikke ligner billederne eller hvis du fornemmer en dårlig kemi indenfor de første 20 sekunder, så er det ingen skam at sige pænt tak og vende om. Men den mulighed skal du altid fremkalde mentalt lige når du banker på. Ellers er det lillemanden, der bestemmer, og så går det faktisk altid galt. Din intuition er normalt god. God fornøjelse. Redigeret 7. April, 2021 af RitterKugelbert 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prins_Albert 58 Skrevet 7. April, 2021 (edited) Pophair skrev, for 24 minutter siden: Læs annoncen grundig igennem, så undgår du spørgsmål der allerede er besvaret i annoncen. Ja, læs deres opslag igennem, der er nogen der gerne vil have din alder, lidt om dit udsenende eller whatever. Og ja, så vær specifik. Jeg skriver altid om jeg vil se dem på dagen jeg skriver eller dagen efter, aldrig længere ud i fremtiden end det. Så kommer jeg også altid med hvad tidspunkt, som jeg godt kunne tænke mig at se dem på. Plejer for det meste at få et okay på det, eller et forslag om et andet tidspunkt, en time fra eller til det tidspunkt jeg først var kommet med. Gør som RitterKugelbert siger. Spot on råd. Redigeret 7. April, 2021 af Prins_Albert 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SomeDanishGuy 1 Skrevet 7. April, 2021 Tak for alle svarene - meget brugbart Satser på jeg får bedre held i sprøjten nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 7. April, 2021 Jeg må indrømme at jeg ikke skriver det store, og jeg plejer at få svar 90 procent af gangengene . Jeg planlægger ikke 1 el flere dag ud i fremtiden, jeg besøger Gp når lysten er der og ved ikke om jeg er liderlig på lørdag . Så skriver kun, hi are u open today about 15.00 for 30 min sex . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 7. April, 2021 En simpel sms med et hejsa, et tidspunkt, en dag og en tidsangivelse af hvad du ønsker er de sms'er de fleste af os elsker at modtage.. Der vil man 95% af gangene (når jeg har åbent) modtage et svar tilbage med en bekræftelse eller evt et alternativt tidspunkt hvor man kan møde mig.. Et lille kompliment er også altid rart men dog på ingen måder et krav.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9937 Skrevet 7. April, 2021 Jeg skriver muligvis alt for meget, men det er kun få gange det er mislykkedes at få en aftale. Når nu det er en man skal være intimt sammen med synes jeg ikke der er noget forgjort i at starte med kære/dear, bruge udtryk som fræk aftale, plads på balkortet eller noget lignende fedteri (er selv vild med det). Dog prøver jeg altid at være skarp i forhold til hvilken dag, ønsket tidspunkt, varighed og eventuelle extras eller specielle ønsker. Jeg plejer gerne også at spørge til om jeg har forstået prisen rigtigt. Det er en balancegang selvfølgelig, for beskederne skal jo hverken være for lange eller for mange, men helst ikke mangelfulde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1727 Skrevet 7. April, 2021 (edited) BlackStockings skrev, for 46 minutter siden: Jeg må indrømme at jeg ikke skriver det store, og jeg plejer at få svar 90 procent af gangengene . Jeg planlægger ikke 1 el flere dag ud i fremtiden, jeg besøger Gp når lysten er der og ved ikke om jeg er liderlig på lørdag . Så skriver kun, hi are u open today about 15.00 for 30 min sex . Fuldstændig enig. Jeg bestiller også altid kun til samme dag og skrivet ganske kort. Dog skriver jeg altid “hilsen - og så mit navn.” Så får man svar hvis de har tid. Redigeret 7. April, 2021 af Jogge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 7. April, 2021 Jogge skrev, for 5 minutter siden: Fuldstændig enig. Jeg bestiller også altid kun til samme dag og skrivet ganske kort. Dog aktivt jeg altid hilsen - og så mit navn. Så får man svar hvis de har tid. præcis svære er det ikke, de er fuldstændig ligeglad med lange beskeder, det handler jo i bund og grund om penge og kunder i biksen for dem . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Freya 20 Skrevet 7. April, 2021 SomeDanishGuy skrev, for 2 timer siden: Jeg er ny inde for denne verden og har en smule startvanskeligheder, hvis man kan kalde det det. De seneste dage har jeg skrevet til flere GP'er (sms/whatsapp) uden at få svar retur fra dem. Typisk skriver jeg noget i retning af "Hej (navn), har du tid til et besøg på dato X? Mvh.". Så mit spørsmål går på om GP'er måske frasorterer folk der ikke skriver præcise ønsker til tid/ydelser med det samme, eller hvad de manglende svar kan skyldes På forhånd tak for svar. En anden grund kan også være, at GP'en ikke har haft mulighed for at tjekke sin arbejdstelefon, hvis det ikke har været foreneligt med privatlivet Kan du se at pigen fx hører til et bestemt hus, må man altid gerne ringe dertil og forhøre sig om booking og deslige. De fleste steder skal du så bare bekræfte tiden på dagen Og som de andre siger: vær så specifik som muligt. Held og lykke med dine kommende eventyr 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 7. April, 2021 Danske piger er jo oftest flinke till dansk - og engelsk. Men skriver du med en udenlandsk så tror jeg sjældent de sætter pris på lange og mange sms:er. Og spørg ikke til ydelser EFTER at du har aftalt tid og fået adressen. Spørgsmålen først, aftalen derefter. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9937 Skrevet 7. April, 2021 BlackStockings skrev, for 13 minutter siden: præcis svære er det ikke, de er fuldstændig ligeglad med lange beskeder, det handler jo i bund og grund om penge og kunder i biksen for dem . Helt enig er jeg ikke, og måske det er forskellige segmenter af piger vi besøger. Jeg tænker da også det er vigtigt for pigen at blive behandlet kærligt og med respekt, hvilket selvfølgelig også inkluderer respekt for hendes tid. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 7. April, 2021 Send en besked med ordlyden: Hva' så, ska du snart ha' noget pik? Sammen med et dickpic, så er du sikker på at få et svar. Nej, din besked er ok, men måske også lidt om din alder og hvilke af hendes ydelser du ønsker, samt hvor langt et besøg du ønsker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 7. April, 2021 (edited) Jeg skriver så pigen stort set kun behøver at svare ja eller nej. Hvis det er ja, hører jeg som regel hurtigt fra dem. Er det nej, hører jeg måske ikke fra dem. Kort præsentation af undertegnede. Dag/dato (dato for en sikkerheds skyld) tidspunkt og hvor lang tids booking. Efterfølgende kan der komme spørgsmål fra både pigen og mig, men så er kontakten skabt. Har også været heldig at fange en nej pige (intet retur svar) på mobilen formiddag og så alligevel få en aftale på plads. Redigeret 7. April, 2021 af sanook tekst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 7. April, 2021 Lauersen skrev, for 3 timer siden: Helt enig er jeg ikke, og måske det er forskellige segmenter af piger vi besøger. Jeg tænker da også det er vigtigt for pigen at blive behandlet kærligt og med respekt, hvilket selvfølgelig også inkluderer respekt for hendes tid. Kan du uddybe ? Læs længere oppe hvad jeg skriver til pigerne inkl danske piger . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 7. April, 2021 JenniferRomantica skrev, for 4 timer siden: En simpel sms med et hejsa, et tidspunkt, en dag og en tidsangivelse af hvad du ønsker er de sms'er de fleste af os elsker at modtage.. Der vil man 95% af gangene (når jeg har åbent) modtage et svar tilbage med en bekræftelse eller evt et alternativt tidspunkt hvor man kan møde mig.. Et lille kompliment er også altid rart men dog på ingen måder et krav.. Du er da altid så sød at svare mig med smiley på trods at jeg kun skrev om du havde tid en formidag efterfølgende skrev jeg vist også et lille kompliment . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 7. April, 2021 Lauersen skrev, for 3 timer siden: Helt enig er jeg ikke, og måske det er forskellige segmenter af piger vi besøger. Jeg tænker da også det er vigtigt for pigen at blive behandlet kærligt og med respekt, hvilket selvfølgelig også inkluderer respekt for hendes tid. Ja det ser meget romantisk ud det du skriver, måske du får et par like på dit skriv . Alle fortjener at blive behandlet med respekt, men hvori behandler jeg ikke pigen med respekt, når jeg skriver, hi are u open to day about 15.00 for 30 min sex ? og får stort set svar hver gang hvis pigen har tid . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9937 Skrevet 7. April, 2021 BlackStockings skrev, for 11 minutter siden: men hvori behandler jeg ikke pigen med respekt, når jeg skriver, hi are u open to day about 15.00 for 30 min sex ? Jeg ser det såmænd heller ikke som direkte respektløst, men måske bare at man kunne drysse et lille "Dear Sweetheart" eller noget oven på det helt faktuelle. Det behøves jo ikke fylde vanvittigt meget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 7. April, 2021 Lauersen skrev, for 7 minutter siden: Jeg ser det såmænd heller ikke som direkte respektløst, men måske bare at man kunne drysse et lille "Dear Sweetheart" eller noget oven på det helt faktuelle. Det behøves jo ikke fylde vanvittigt meget. Ok, syntes det virker lidt for sukkersødt, men fair nok, sådan er vi så forskellige ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg