Den_glade_amatør 5250 Skrevet 18. April, 2021 Liv skrev, for 35 minutter siden: Hvordan skulle myndighederne kunne se, hvem du viser din telefon til? Det kan de selvfølgelig ikke, men mon ikke @Canelo Saul Alvarez tænker på, om mobilens GPS-koordinater er tilgængelige for udbyderen af Min Sundhed appen (eller andre apps også for den sags skyld)? Hvis det er tilfældet, er vi nok nogen, som gerne vil vide, hvor man slår det fra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 18. April, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden: Det kan de selvfølgelig ikke, men mon ikke @Canelo Saul Alvarez tænker på, om mobilens GPS-koordinater er tilgængelige for udbyderen af Min Sundhed appen (eller andre apps også for den sags skyld)? Hvis det er tilfældet, er vi nok nogen, som gerne vil vide, hvor man slår det fra. På IPhone er det Indstillinger - anonymitet - lokalitetstjenester Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest JanK Skrevet 18. April, 2021 Liv skrev, for 4 minutter siden: På IPhone er det Indstillinger - anonymitet - lokalitetstjenester I Android kan man tjekke hvilke apps der har adgang til hvad. På min android mobil har "Min sundhed" ikke adgang til min placering, nok fordi appen ikke har bedt om det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 143 Skrevet 18. April, 2021 (edited) Liv skrev, for 56 minutter siden: Hvordan skulle myndighederne kunne se, hvem du viser din telefon til? Jeg er bare blevet lidt paranoia . Jeg skal bare vænne mig til at vise cpr-nummer og navn i glædehuset. Redigeret 18. April, 2021 af Canelo Saul Alvarez Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 18. April, 2021 Selvfølgelig er jeg testet inden besøg på Thai massage klinik eller anden klinik, ligesom når jeg lige om lidt skal på restaurant Jeg viser min test lige når jeg kommer ind af døren så er det på plads. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 18. April, 2021 Intressant läsning, på flera sätt. Jag har inte valet att testa mig eller inte, eftersom jag bor i [norra] Sverige. Jag kommer inte på ett flyg destinerat utanför Sveriges gränser utan ett färskt Covid-test, inte heller kommer jag in i Danmark - vare sig via Kastrup eller annorledes, och i tillägg behöver jag ett vägande skäl för att besöka Danmark. Jag tvivlar på att "Gudindebesök" faller i den kategorin. Mitt arbete skulle kunna fungera som ursäkt, men även där har vi reseförbud grundat Covid. Så frågan om testning före ett klinikbesök är för mig en akademisk fråga. Jag får vänta på att jag blir fullvaccinerad och på att Danmark ändrat sin inresebestämmelser, och det kommer nog inte hända före halvårsskiftet. Lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 19. April, 2021 Canelo Saul Alvarez skrev, for 21 timer siden: Jeg er bare blevet lidt paranoia . Jeg skal bare vænne mig til at vise cpr-nummer og navn i glædehuset. Lav en udskrift og overstreg dit cpr nr. eller en udskrift uden cpr nr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 19. April, 2021 Test og en sølvpapirs hat. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 401 Skrevet 19. April, 2021 Ca 25 pct sf kunderne har ikke frisk test ved besøg. Nogle klinikker afviser i stor stil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 19. April, 2021 (edited) Klipklap skrev, for 55 minutter siden: Ca 25 pct sf kunderne har ikke frisk test ved besøg. Nogle klinikker afviser i stor stil Hmmm...Ja, det er 72 timer aka. 3 døgn. Så må man bare lade sig teste hver eller hveranden dag, hvis man ønsker at dyrke lagengymnastik i disse tider. Pigens helbred bør komme i første række? Tænk på at om 1 år, når vi alle er vaksineret burde vi igen dyrke hede Gangbangs med unge smukke modeller (som forhåbentlig vil ansøge om job på klinikkerne, da Corona har tæret på kontoen?) som tigger om at blive udfyldt.. Hurra for at vi kan opleve dette i Danmark. Hvad mere har vi egentlig behov for? Redigeret 19. April, 2021 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Gamle Greve 230 Skrevet 19. April, 2021 Jeg tager konsekvent en test før et besøg - de er også strikse med dette på mit foretrukne sted - og det har jeg det fint med. Vi er nødt til at gøre lidt ekstra for at være på den sikre side - så meget som det nu kan være. Jeg viser blot et screenshot af den sidste test med tidspunkt - som er taget dagen forinden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 22. April, 2021 Jeg kunne ikke finde på at ikke lade mig teste, men jeg vil der imod også ses gp'ers. Og også have hendes ord for at hun følger reglerne, er jeg i tvivl så vender jeg om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. April, 2021 (edited) Zaq skrev, for 12 minutter siden: Jeg kunne ikke finde på at ikke lade mig teste, men jeg vil der imod også ses gp'ers. Og også have hendes ord for at hun følger reglerne, er jeg i tvivl så vender jeg om. Haha! Elsker det svar. Du ved godt, at hvis du ikke er testet/har coronapas, så skal hun sende dig ud af døren hvis hun følger reglerne, ikke? Så med den logik kan du hverken få sex hos en gp hvis hun følger reglerne eller hvis hun ikke gør Enten smider hun dig på porten eller også udvandrer du fordi hun ikke smed dig ud. Redigeret 22. April, 2021 af Nannas Hjørne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 22. April, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden: Så med den logik kan du hverken få sex hos en gp hvis hun følger reglerne eller hvis hun ikke gør Enten går du, eller også smider hun dig på porten Prøv at læs hvad jeg skriver, jeg kunne ikke finde på at besøge en gp'er uden en test. Men jeg vil også se om hun selv har styr på det. Se hendes test eller pas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 22. April, 2021 Zaq skrev, Lige nu: Prøv at læs hvad jeg skriver, jeg kunne ikke finde på at besøge en gp'er uden en test. Men jeg vil også se om hun selv har styr på det. Se hendes test eller pas Aaah! Undskyld, jeg havde simpelthen læst forkert og lige overset et "ikke" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 22. April, 2021 Nannas Hjørne skrev, Lige nu: Aaah! Undskyld, jeg havde simpelthen læst forkert og lige overset et "ikke" Det tænkte jeg nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 24. April, 2021 Zaq skrev, den 22.4.2021 at 17:41: Se hendes test eller pas Ligesom du osse vil se din frisørs og tjenerens, hvis du går på restaurant, ikk'? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 24. April, 2021 (edited) Der er jo lige nu ingen krav om, at frisører osv. skal testes, for at kunne holde åbent, men det anbefales. Men mange bliver nok testet alligevel, af andre årsager. Redigeret 24. April, 2021 af holstebronx Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 25. April, 2021 Spider skrev, for 22 timer siden: Ligesom du osse vil se din frisørs og tjenerens, hvis du går på restaurant, ikk'? Nu vil jeg jo ikke dyrke sex med min frisør eller tjener, eller kysse dem. Der er en verden til forskel. Så det er noget fis at samligne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
alexm 0 Skrevet 26. April, 2021 Jeg lader mig teste den dag MF svarer på den kritik der er fremsat af hendes regerings håndtering af corona. Indtil da betragter jeg corona-lovene som uden retsvirkning af nogen art. Heldigvis gør de fleste privat/diskrete det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1905 Skrevet 26. April, 2021 alexm skrev, for 14 minutter siden: Jeg lader mig teste den dag MF svarer på den kritik der er fremsat af hendes regerings håndtering af corona. Indtil da betragter jeg corona-lovene som uden retsvirkning af nogen art. Heldigvis gør de fleste privat/diskrete det samme. Velkommen til siden... En god start for dig ville være at læse reglerne. Det er ikke tilladt med politisk debat på dette forum. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 26. April, 2021 Zaq skrev, den 25.4.2021 at 09:29: Nu vil jeg jo ikke dyrke sex med min frisør eller tjener, eller kysse dem. Der er en verden til forskel. Så det er noget fis at samligne Lige præcis frisøren er det ikke noget fis at sammenligne med, da vi begge tilhører de liberale erhverv. Pt skal kunder vise negativ COVID-19 test max 72 timer gammel eller coronapas. Det anbefales, at vi bliver testet en gang pr uge, men vi skal ikke vise noget til kunderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 26. April, 2021 Liv skrev, 1 time siden: Lige præcis frisøren er det ikke noget fis at sammenligne med, da vi begge tilhører de liberale erhverv. Spændende om min frisør klipper mig I øret når jeg kysser ham og siger, at det er ligesom at være på bordel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 26. April, 2021 Brutus skrev, for 5 minutter siden: Spændende om min frisør klipper mig I øret når jeg kysser ham og siger, at det er ligesom at være på bordel. Ja, det glæder vi os til, at høre mere om 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 26. April, 2021 Brutus skrev, for 21 minutter siden: Spændende om min frisør klipper mig I øret når jeg kysser ham og siger, at det er ligesom at være på bordel. Undskyld mig men jeg er ret sikker på at folk også smittes af corona, selvom der ikke er kys eller sex involveret... Jeg tvivler på at de har haft bunkepul på Vestas her i sidste uge, da 25 medarbejdere blev testet positiv... eller da min kollega blev smittet hjemme ved hans forældre... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg