Hop til indhold
Seductiongirls

Bliver du testet før et besøg ?

Recommended Posts

Liv skrev, for 35 minutter siden:

Hvordan skulle myndighederne kunne se, hvem du viser din telefon til? 

Det kan de selvfølgelig ikke, men mon ikke @Canelo Saul Alvarez tænker på, om mobilens GPS-koordinater er tilgængelige for udbyderen af Min Sundhed appen (eller andre apps også for den sags skyld)? Hvis det er tilfældet, er vi nok nogen, som gerne vil vide, hvor man slår det fra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden:

Det kan de selvfølgelig ikke, men mon ikke @Canelo Saul Alvarez tænker på, om mobilens GPS-koordinater er tilgængelige for udbyderen af Min Sundhed appen (eller andre apps også for den sags skyld)? Hvis det er tilfældet, er vi nok nogen, som gerne vil vide, hvor man slår det fra.

På IPhone er det Indstillinger - anonymitet - lokalitetstjenester 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest JanK
Liv skrev, for 4 minutter siden:

På IPhone er det Indstillinger - anonymitet - lokalitetstjenester 

I Android kan man tjekke hvilke apps der har adgang til hvad. På min android mobil har "Min sundhed" ikke adgang til min placering, nok fordi appen ikke har bedt om det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 56 minutter siden:

Hvordan skulle myndighederne kunne se, hvem du viser din telefon til? 

Jeg er bare blevet lidt paranoia :biggrin:. Jeg skal bare vænne mig til at vise cpr-nummer og navn i glædehuset.

Redigeret af Canelo Saul Alvarez

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig er jeg testet inden besøg på Thai massage klinik eller anden klinik, ligesom når jeg lige om lidt skal på restaurant :)

Jeg viser min test lige når jeg kommer ind af døren  så er det på plads. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Intressant läsning, på flera sätt.

Jag har inte valet att testa mig eller inte, eftersom jag bor i [norra] Sverige. 

Jag kommer inte på ett flyg destinerat utanför Sveriges gränser utan ett färskt Covid-test, inte heller kommer jag in i Danmark - vare sig via Kastrup eller annorledes, och i tillägg behöver jag ett vägande skäl för att besöka Danmark.  Jag tvivlar på att "Gudindebesök" faller i den kategorin.  Mitt arbete skulle kunna fungera som ursäkt, men även där har vi reseförbud grundat Covid.  

Så frågan om testning före ett klinikbesök är för mig en akademisk fråga.  Jag får vänta på att jag blir fullvaccinerad och på att Danmark ändrat sin inresebestämmelser, och det kommer nog inte hända före halvårsskiftet.

Lille

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
Canelo Saul Alvarez skrev, for 21 timer siden:

Jeg er bare blevet lidt paranoia :biggrin:. Jeg skal bare vænne mig til at vise cpr-nummer og navn i glædehuset.

Lav en udskrift og overstreg dit cpr nr. eller en udskrift uden cpr nr

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, for 55 minutter siden:

Ca 25 pct sf kunderne har ikke frisk  test ved besøg.   Nogle klinikker afviser i stor  stil  

Hmmm...Ja, det er 72 timer aka. 3 døgn.

Så må man bare lade sig teste hver eller hveranden dag, hvis man ønsker at dyrke lagengymnastik i disse tider.

Pigens helbred bør komme i første række?

Tænk på at om 1 år, når vi alle er vaksineret burde  vi igen dyrke hede Gangbangs med unge smukke modeller (som forhåbentlig vil ansøge om job på klinikkerne, da Corona har tæret på kontoen?) som tigger om at blive udfyldt..

Hurra for at vi kan opleve dette i Danmark. Hvad mere har vi egentlig behov for?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tager konsekvent en test før et besøg - de er også strikse med dette på mit foretrukne sted - og det har jeg det fint med.

Vi er nødt til at gøre lidt ekstra for at være på den sikre side - så meget som det nu kan være.

Jeg viser blot et screenshot af den sidste test med tidspunkt - som er taget dagen forinden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kunne ikke finde på at ikke lade mig teste, men jeg vil der imod også ses gp'ers.

Og også have hendes ord for at hun følger reglerne, er jeg i tvivl så vender jeg om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Zaq skrev, for 12 minutter siden:

Jeg kunne ikke finde på at ikke lade mig teste, men jeg vil der imod også ses gp'ers.

Og også have hendes ord for at hun følger reglerne, er jeg i tvivl så vender jeg om.

Haha! Elsker det svar. 

Du ved godt, at  hvis du ikke er testet/har coronapas, så skal hun sende dig ud af døren hvis hun følger reglerne, ikke? 

Så med den logik kan du hverken få sex hos en gp hvis hun følger reglerne eller hvis hun ikke gør :lol: Enten smider hun dig på porten eller også udvandrer du fordi hun ikke smed dig ud. 

Redigeret af Nannas Hjørne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Så med den logik kan du hverken få sex hos en gp hvis hun følger reglerne eller hvis hun ikke gør :lol: Enten går du, eller også smider hun dig på porten  

Prøv at læs hvad jeg skriver, jeg kunne ikke finde på at besøge en gp'er uden en test. Men jeg vil også se om hun selv har styr på det. Se hendes test eller pas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Zaq skrev, Lige nu:

Prøv at læs hvad jeg skriver, jeg kunne ikke finde på at besøge en gp'er uden en test. Men jeg vil også se om hun selv har styr på det. Se hendes test eller pas

Aaah! Undskyld, jeg havde simpelthen læst forkert og lige overset et "ikke" :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, Lige nu:

Aaah! Undskyld, jeg havde simpelthen læst forkert og lige overset et "ikke" :)

Det tænkte jeg nok 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, den 22.4.2021 at 17:41:

Se hendes test eller pas

Ligesom du osse vil se din frisørs og tjenerens, hvis du går på restaurant, ikk'? ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er jo lige nu ingen krav om, at frisører osv. skal testes, for at kunne holde åbent, men det anbefales. 

Men mange bliver nok testet alligevel, af andre årsager. 

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Spider skrev, for 22 timer siden:

Ligesom du osse vil se din frisørs og tjenerens, hvis du går på restaurant, ikk'? ;-)

Nu vil jeg jo ikke dyrke sex med min frisør eller tjener, eller kysse dem. Der er en verden til forskel. Så det er noget fis at samligne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg lader mig teste den dag MF svarer på den kritik der er fremsat af hendes regerings håndtering af corona. Indtil da betragter jeg corona-lovene som uden retsvirkning af nogen art. Heldigvis gør de fleste privat/diskrete det samme.

Del dette indlæg

Link til indlæg
alexm skrev, for 14 minutter siden:

Jeg lader mig teste den dag MF svarer på den kritik der er fremsat af hendes regerings håndtering af corona. Indtil da betragter jeg corona-lovene som uden retsvirkning af nogen art. Heldigvis gør de fleste privat/diskrete det samme.

Velkommen til siden... 

En god start for dig ville være at læse reglerne. Det er ikke tilladt med politisk debat på dette forum. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, den 25.4.2021 at 09:29:

Nu vil jeg jo ikke dyrke sex med min frisør eller tjener, eller kysse dem. Der er en verden til forskel. Så det er noget fis at samligne

Lige præcis frisøren er det ikke noget fis at sammenligne med, da vi begge tilhører de liberale erhverv. Pt skal kunder vise negativ COVID-19 test max 72 timer gammel eller coronapas. Det anbefales, at vi bliver testet en gang pr uge, men vi skal ikke vise noget til kunderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, 1 time siden:

Lige præcis frisøren er det ikke noget fis at sammenligne med, da vi begge tilhører de liberale erhverv. 

Spændende om min frisør klipper mig I øret når jeg kysser ham og siger, at det er ligesom at være på bordel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brutus skrev, for 5 minutter siden:

Spændende om min frisør klipper mig I øret når jeg kysser ham og siger, at det er ligesom at være på bordel.

Ja, det glæder vi os til, at høre mere om ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brutus skrev, for 21 minutter siden:

Undskyld mig men jeg er ret sikker på at folk også smittes af corona, selvom der ikke er kys eller sex involveret... 

Jeg tvivler på at de har haft bunkepul på Vestas her i sidste uge, da 25 medarbejdere blev testet positiv... eller da min kollega blev smittet hjemme ved hans forældre...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...