Hop til indhold
Seductiongirls

Bliver du testet før et besøg ?

Recommended Posts

Melody skrev, for 39 minutter siden:

Hvis de udlandske gp'er ikke har  nemid/cprnummer,  skal de ringe til nr:78424242 ( midtjylland) også får de hjælp til at bestille tiden.

Svaret kan de få ved at ringe til lægen.

De kan også se deres covid19 svar på covidresults.dk.

På covidresults skal de oprette en profil.

Det er super 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
klinikfuckers skrev, for 17 minutter siden:

Arg nok ikke alle, der findes også fornuftige piger. Men jeg tænker også på om ordensmagten tjekker de udenlandske piger op om de har en negativ test, eller hvem tjekker de piger der rent faktisk er fornuftige. 

dem jeg har besøgt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralkaj
Eva Nadine skrev, for 3 timer siden:

@BlackStockings og @Bicycle Repairman (og andre der synes lyn-tests er fusk eller humbug) vil jeg gerne sige:
Medmindre noget har ændret sig i løbet af natten tager I fejl, så vidt jeg er informeret

Det er halvdelen af de POSITIVE tests der er falsk positive.

Hvis f.eks. 2 af 1000 (kender ikke tallene som i øvrigt varierer fra kommune til kommune) får svar om at de er testet postitive (altså HAR corona) så er den ene af dem statistisk set forkert. Det er kun den ene af de 2 ud af 1000 der ER smittet - statistisk set. 

Så det er halvdelen af de positive svar der er ukorrekte. Det er ikke halvdelen af de 1000. 

Sagt på en anden måde: 
Med de opfundne 1000 folk er EN smittet i virkeligheden, men TO får at vide at de er smittede. Så unøjagtigheden består i at der er faktisk 999 raske men testresultaterne samlet set siger at der kun er 998 raske. 

Journalister og folk generelt har ALT for høje forventninger til hvor godt folk hørte efter da de lærte statistikregning i skolen. 
Skørt på skørt med skør-sovs til.

Som altid i bedste mening, 
Eva <3

PS: Jeg gider ikke gå mere ind i det end jeg har gjort her. Folk synes og gør hvad de vil. Min holdning til tingene er uinteressant for andre end mig og dem jeg kysser med. Gør hvad I synes - og gør det godt ;)

https://www.ssi.dk/aktuelt/nyheder/2020/ekspertgruppe---antigen-test-kan-kun-bruges-som-supplement

Citater fra ovenstående link:

>>Hvis man er testet negativ ved en antigen-test, kan man derimod ikke være sikker på, at man ikke er smittet på grund af >>testens lave følsomhed. Derfor skal man alligevel testes med en PCR-test, hvis man ønsker at finde ud af sin smittestatus.

OG

Ekspertgruppens største forbehold over for antigen-test er, at de er langt mindre følsomme end PCR-test.

Et fransk studie har således set på tre kendte antigen-test: Biosensor Standard Q, Abbott Panbio og Biosynex. Her angiver producenterne en følsomhed på 93-98% i forhold til PCR-testen, men det franske studie viser, at den kun var på henholdsvis 60,1%, 55,3% og 59,6%.

Ekspertgruppen har også regnet tallene fra det franske studie om til, hvor mange af de 16.187 personer, der er blevet testet positive med PCR-test i TestCenter Danmark fra midten af april til midt oktober 2020, som ville være blevet testet falsk negative, hvis man i stedet havde brugt en af de tre antigen-test.

Ifølge notatet svarer det til mellem 8.012 og 8.866 personer, der ville have kunnet forsætte med at udbrede smitten i Danmark.

Redigeret af Oralkaj
forglemmelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 4 timer siden:

hm - jeg er den eneste i Dk der hedder det jeg hedder og kunne ikke drømme om at vise det til en GP

Hvad hedder du :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 5 timer siden:

Som udgangspunkt skal I nok regne med at langt de fleste enten er ligeglade eller forventer særbehandling "når nu det er mig betyder der jo ikke noget. Kom nu... jeg er sund og rask"

Kan da være at de mænd får et kick... hvis jeg ikke kan få sex uden kondom eller rabat, så kan det være at jeg kan få sex uden corona test :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Hvis man ikke vil fremvise en negativ test, eller fremvise bevis for at være vaccineret mod Covid-19, så må man jo blive hjemme og hive i pikken, som så mange gange før. 

Helt ærligt, en gp er fløjtende ligeglad med dit navn og cpr, så speciel er du heller ikke. Hun affotograferer jo ikke din test, hun går efter tidspunkt for test og "ikke påvist" 

Ta jer sammen og følg de udstukne regler, eller bliv væk. Det er jo nok at gp skal bruge tid på at tjekke dig. Det er jo ikke dem der har lavet kravet, det er blevet pålagt dem. 

Har du tid og møder op uden gyldig test, burde du betale for den tid du har bestilt, kort og godt og fremover bandlyses. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok... jeg gider ikke flere mails fra hverken Coronas Vidner eller Søvpapirshattemagernes Frihedskæmpere.
Så trods tidligere udtalelse om det modsatte, skriver jeg her. Så kan jeg bare linke til indlægget.

Jeg er pissetræt af coronasniksnak.
Ingen af os ved om det her ender med at være menneskehedens undergang eller en moderne "Kejserens Nye Klæder"-historie. Det er alt for nyt til at nogen ved ret meget. 
Jeg har et helt års personlige erfaringer. Dem forholder jeg mig til. 
I øvrigt giver jeg ALLE folk jeg er i kontakt med muligheden for at jeg fortæller sandheden om hvor mange andre mennesker jeg også er i tæt kontakt med, så de selv kan vælge hvad de vil og hvilke forholdsregler de ønsker jeg skal foretage. Jeg fortæller endda at jeg "har mange kærester" til folk det overhovedet ikke vedkommer under normale omstændigheder.

Pga. et andet hobby-job jeg har er jeg nødt til at blive testet hele tiden. Det er ikke sexarbejder relateret - som i overhovedet ikke.
Jeg er nu blevet lyn-testet 21 gange de seneste 17 dage, og PCR testet to gange. Alle tests har været negative/ikke påvist.
4 gange har jeg ladet mig teste 2 gange samme dag siden lyntest-centret åbnede tæt på mig - bl.a. for at finde ud af hvor stabilt det er. Næsten alle i testcentret hilser på mig som om jeg var en øl-so på et stamværtshus der har vundet i Lotto. Nogle spørger om jeg ikke lige har været der? Jo det har jeg da.
Det er tæt på at være data nok til at få en idé om hvorvidt det virker eller ej. 
Alle tests har været "ikke påvist" altså negative. Jeg kysser med en fremmed mand i snit en gang i døgnet da jeg kun har een aftale om dagen. 
Min hobby gør at jeg er meget tæt på en hel familie flere gange om ugen og det er forskellige familier. 
Jeg er med andre ord MEGET eksponeret. 
Det er en stor lettelse med lyn-tests for mig, da jeg nu får resultaterne indenfor en time og ikke skal vente i flere dage og gå i selv-isolation.
Jeg bliver PCR testet cirka hver 2. uge og er blevet det siden starten af juni 2020. Jeg holdt en pause i december.
Jeg er blevet testet for om jeg har haft det. TO gange endda i løbet af det seneste halve år.

Jeg strandede i et afrikansk land i 14 uger fra dagen efter Danmark lukkede ned i marts sidste år, da luftrummet var lukket. Ingen masker, ingen social distancering og en masse forvirrede og dårligt oplyste afrikanere uden ret meget viden om smittespredning i det hele taget. Eller med overskud i økonomien til at købe håndsprit for den sags skyld.
Bare i 2020 har jeg boet på utallige hotelværelser, været i en del lufthavne, har fløjet rundt da vi kunne igen, og kørt i taxa 460 km i Afrika frem og tilbage cirka en gang om ugen da jeg var strandet i foråret. 
Jeg har siden juni været sammen med 6 forskellige familier med børn i alle aldre i deres hjem en gang om måneden til en gang om ugen - pr. familie. Uden mundbind og uden særlig afstand. Børn forstår det ikke og nogle bliver bange. De kysser og krammer når de har lyst. Med tilløb og imens de hujer med arme og ben - og tørrer snotnæsen af på min skulder når de glemmer at de ikke må. Og det glemmer de tit.

Jeg kan ganske enkelt ikke opretholde selv den mindste flig af frygt længere. 
Jeg aner ikke hvad der foregår, og gider heller ikke rigtigt følge med længere. Dem der ved noget ved ikke nok endnu. Så jeg forholder mig ikke politisk til det. Jeg forholder mig til hvad jeg selv har erfaret og så respekterer jeg hver enkelt menneskes holdning og tilpasser mig derefter. 

Formentlig har kun få danskere haft mere gang i rouletten end mig gennem det seneste år, medmindre de har stået i frontlinien (kalder folk det vist?).
Det er umuligt for mig at forstå hvorfor jeg ikke er eller har været smittet. Så jeg lader være at prøve ret meget.
Jeg forestiller mig at enten må jeg være naturligt immun, som man historisk set ved at nogle procent af befolkningen er under pandemier, eller også er jeg den heldigste kartoffel på marken. Ever!

Min mor er ekstremt corona-forskrækket. Grænsende til det psykotiske. Hun ser TV hele dagen og er enormt påvirket af det. Hun tror jeg er død omtrent en gang om ugen. Jeg skal se min mor for første gang om 12 dage når hun har fået sit 2. skud vaccine. Det bliver det længste tude-kram i mit liv. Jeg får fugtige øjne bare ved tanken. Jeg har set hende een gang til juleaften siden pandemien brød ud. Jeg kører 35 km for at stå ude foran hendes vindue og vinke til hende fra parkeringspladsen cirka en gang om ugen. Jeg glæder mig vanvittigt! 

Jeg købte alt det Corona som den skumle købmandsbutik ved vejkanten i Afrika havde på hylden og tog det med hjem som souvenirs til venner og familie
Efter alt det ovenstående gøgl og gejl, er det eneste Corona jeg har og har haft nemlig det på billedet ;)

Kh. Eva <3

Corona-kakaopulver.jpg

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackStockings
Eva Nadine skrev, for 26 minutter siden:

Ok... jeg gider ikke flere mails fra hverken Coronas Vidner eller Søvpapirshattemagernes Frihedskæmpere.
Så trods tidligere udtalelse om det modsatte, skriver jeg her. Så kan jeg bare linke til indlægget.

Jeg er pissetræt af coronasniksnak.
Ingen af os ved om det her ender med at være menneskehedens undergang eller en moderne "Kejserens Nye Klæder"-historie. Det er alt for nyt til at nogen ved ret meget. 
Jeg har et helt års personlige erfaringer. Dem forholder jeg mig til. 
I øvrigt giver jeg ALLE folk jeg er i kontakt med muligheden for at jeg fortæller sandheden om hvor mange andre mennesker jeg også er i tæt kontakt med, så de selv kan vælge hvad de vil og hvilke forholdsregler de ønsker jeg skal foretage. Jeg fortæller endda at jeg "har mange kærester" til folk det overhovedet ikke vedkommer under normale omstændigheder.

Pga. et andet hobby-job jeg har er jeg nødt til at blive testet hele tiden. Det er ikke sexarbejder relateret - som i overhovedet ikke.
Jeg er nu blevet lyn-testet 21 gange de seneste 17 dage, og PCR testet to gange. Alle tests har været negative/ikke påvist.
4 gange har jeg ladet mig teste 2 gange samme dag siden lyntest-centret åbnede tæt på mig - bl.a. for at finde ud af hvor stabilt det er. Næsten alle i testcentret hilser på mig som om jeg var en øl-so på et stamværtshus der har vundet i Lotto. Nogle spørger om jeg ikke lige har været der? Jo det har jeg da.
Det er tæt på at være data nok til at få en idé om hvorvidt det virker eller ej. 
Alle tests har været "ikke påvist" altså negative. Jeg kysser med en fremmed mand i snit en gang i døgnet da jeg kun har een aftale om dagen. 
Min hobby gør at jeg er meget tæt på en hel familie flere gange om ugen og det er forskellige familier. 
Jeg er med andre ord MEGET eksponeret. 
Det er en stor lettelse med lyn-tests for mig, da jeg nu får resultaterne indenfor en time og ikke skal vente i flere dage og gå i selv-isolation.
Jeg bliver PCR testet cirka hver 2. uge og er blevet det siden starten af juni 2020. Jeg holdt en pause i december.
Jeg er blevet testet for om jeg har haft det. TO gange endda i løbet af det seneste halve år.

Jeg strandede i et afrikansk land i 14 uger fra dagen efter Danmark lukkede ned i marts sidste år, da luftrummet var lukket. Ingen masker, ingen social distancering og en masse forvirrede og dårligt oplyste afrikanere uden ret meget viden om smittespredning i det hele taget. Eller med overskud i økonomien til at købe håndsprit for den sags skyld.
Bare i 2020 har jeg boet på utallige hotelværelser, været i en del lufthavne, har fløjet rundt da vi kunne igen, og kørt i taxa 460 km i Afrika frem og tilbage cirka en gang om ugen da jeg var strandet i foråret. 
Jeg har siden juni været sammen med 6 forskellige familier med børn i alle aldre i deres hjem en gang om måneden til en gang om ugen - pr. familie. Uden mundbind og uden særlig afstand. Børn forstår det ikke og nogle bliver bange. De kysser og krammer når de har lyst. Med tilløb og imens de hujer med arme og ben - og tørrer snotnæsen af på min skulder når de glemmer at de ikke må. Og det glemmer de tit.

Jeg kan ganske enkelt ikke opretholde selv den mindste flig af frygt længere. 
Jeg aner ikke hvad der foregår, og gider heller ikke rigtigt følge med længere. Dem der ved noget ved ikke nok endnu. Så jeg forholder mig ikke politisk til det. Jeg forholder mig til hvad jeg selv har erfaret og så respekterer jeg hver enkelt menneskes holdning og tilpasser mig derefter. 

Formentlig har kun få danskere haft mere gang i rouletten end mig gennem det seneste år, medmindre de har stået i frontlinien (kalder folk det vist?).
Det er umuligt for mig at forstå hvorfor jeg ikke er eller har været smittet. Så jeg lader være at prøve ret meget.
Jeg forestiller mig at enten må jeg være naturligt immun, som man historisk set ved at nogle procent af befolkningen er under pandemier, eller også er jeg den heldigste kartoffel på marken. Ever!

Min mor er ekstremt corona-forskrækket. Grænsende til det psykotiske. Hun ser TV hele dagen og er enormt påvirket af det. Hun tror jeg er død omtrent en gang om ugen. Jeg skal se min mor for første gang om 12 dage når hun har fået sit 2. skud vaccine. Det bliver det længste tude-kram i mit liv. Jeg får fugtige øjne bare ved tanken. Jeg har set hende een gang til juleaften siden pandemien brød ud. Jeg kører 35 km for at stå ude foran hendes vindue og vinke til hende fra parkeringspladsen cirka en gang om ugen. Jeg glæder mig vanvittigt! 

Jeg købte alt det Corona som den skumle købmandsbutik ved vejkanten i Afrika havde på hylden og tog det med hjem som souvenirs til venner og familie
Efter alt det ovenstående gøgl og gejl, er det eneste Corona jeg har og har haft nemlig det på billedet ;)

Kh. Eva <3

Corona-kakaopulver.jpg

Du er ihvertfald god til at rose dig selv i alle hensenere :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackStockings

Spændende, har prøvet at kigge i anmeldelser, men kan ikke rigtig finde nogen om dig ? 

Efter dit eget udsagn er du jo yderst eftertragtet, så blev da lidt nysgerrige :P 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest KingMats

Yes, Seduction, jeg vil helt sikket få lavet en test inden en aftale

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Er der nogen som ved, med sikkerhed, ikke et gæt, hvor når man kan bruge sit coronapas, efter man har fået 2skud vaccine, jeg mener at have set et sted at man skal gå i 2 uger efter sidste stik, før det virker fuldt ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 5 timer siden:

Spændende, har prøvet at kigge i anmeldelser, men kan ikke rigtig finde nogen om dig ? 

Efter dit eget udsagn er du jo yderst eftertragtet, så blev da lidt nysgerrige :P 

Behøver det at blive til "Hokus Pokus Eva Nadine i fokus"?
Du er velkommen til at spørge i privat besked hvis du er reelt interesseret i svaret ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackStockings
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

Behøver det at blive til "Hokus Pokus Eva Nadine i fokus"?
Du er velkommen til at spørge i privat besked hvis du er reelt interesseret i svaret ;)

Det her er en side hvor sexkøber imellem deler erfaringer, så var mere interreseret i at høre hvem som kunne sige noget om dig, som har besøgt dig og ikke høre dig rose dig selv igen .

Del dette indlæg

Link til indlæg

@BlackStockings 

Hvis du har et problem med mig og hvad jeg skriver kan du enten trykke på "Rapporter indlæg" eller ignorere hvad jeg skriver. Det er ikke svært. Eller du kan ganske enkelt springe over mine indlæg. Det er heller ikke svært. Måske er der tilmed en funktion hvor du helt kan ignorere alt jeg skriver sådan at det slet ikke bliver vist for dig. Det er lidt sværere. Her kan du se hvem du kan spørge til råds: https://www.eroguide.dk/forum/staff/ 
Eller du kan blive ved med at "baite" til et skænderi i offentlighed. Du kan også forsøge at få mig til at holde kæft fordi det passer dig bedst. Det er nok den sværeste løsning på dit problem, og hertil må du søge vejledning andetsteds. 

God fornøjelse med projektet.

Mvh. Eva

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Bliver  testet  regelmæssig, har  lige  fået  en  test  i næsen. Der  var  ingen  kø.  Svar  efter  max.  30 minutter.  Det  er nu  nemt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 21 minutter siden:

Bliver  testet  regelmæssig, har  lige  fået  en  test  i næsen. Der  var  ingen  kø.  Svar  efter  max.  30 minutter.  Det  er nu  nemt 

Nemtøs - nu med Nemtest ;)

God fornøjelse <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Eva Nadine skrev, for 1 minut siden:

Nemtøs - nu med Nemtest ;)

God fornøjelse <3

Haha  den var  god 

Alt  er  nemt,  der  venter  mig  nu  ikke  noget  fornøjelse  udover  at weekenden  kalder <3

Det  er  også  skønt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Argent skrev, for 23 minutter siden:

Hvaaa' du Eva... Ska vi ik snart kysse lidt så? ;)

Det er da det vi skal :D
Men igen... ikke noget "Hokus Pokus Eva i Fokus" i en tråd der handler om Covid-19 tests... veller pomfrit :wub:

Kh. Eva <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 1 minut siden:

Det er da det vi skal :D
Men igen... ikke noget "Hokus Pokus Eva i Fokus" i en tråd der handler om Covid-19 tests... veller pomfrit :wub:

Der er INGEN tråd der ik' kan vendes til noget lummert! :lol:

"Skal jeg pode din hals med min vat.. pind..." Ej okay, ser hva' du mener.. Tilbage til Corona virakken! :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, den 7.4.2021 at 14:41:

Arg nok ikke alle, der findes også fornuftige piger. Men jeg tænker også på om ordensmagten tjekker de udenlandske piger op om de har en negativ test, eller hvem tjekker de piger der rent faktisk er fornuftige. 

De har vist ikke tid her i Kbh eller også arbejder de stadig på infrastrukturen til Corona-korpset. 
Jeg knalder jævnligt en mand der har fast arbejde i ordensmagten og er lidt af en sladreonkel når det bedste ved vores "dates" er overstået. Jeg kan ikke afsløre meget, da han ikke afslører meget. Kvik mand ;)
Der er "noget på vej" men de har været lidt hurtigere på aftrækkeren i Østjylland lader det til: 
https://ekstrabladet.dk/krimi/kvinde-paa-bordel-faar-boede-for-ikke-at-kraeve-coronapas/8526599

I bedste mening som altid, 
Eva 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

Ja jeg vil helt klart lade mig teste før og efter et besøg,  hvis jeg vil på besøg i købesex univers meen har besluttet at vente til jeg er vaccineret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og pludseligt er man mere bekymret for Corona end Chlamydia.Corona kan man som udgangspunkt få, bare man tager offentlig transport, men Chlamydia....Lidt svært at forklare konen, at der var en lækker kvinde i S-toget og pludseligt springer Chlamydia ud i luften... 

Og mange af de damer, som nu har vagter på de velkendte klinikker, har arbejdet under nedlukning, uden krav om test, whatsover, så cut the crap.

PG har delvist været åbnet. 

Sexyclub, det samme. 

Om pigerne bare har lejet klinikken på en bestemt dag for at arbejde, med eller uden husets viden, det skal jeg ikke kunne sige, men anmeldelser herinde viser tydeligt, at nogle af pigerne har arbejdet under Corona, netop på de klinikker, som nu lytter til hende, som burde få en rhinoplasty. 

Redigeret af bragaportugal

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...