Jamast 19 Skrevet 7. April, 2021 Ja jeg ville lade mig teste - Jeg er dog fuldt vaccineret og kan fremvise coronapas. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 801 Skrevet 7. April, 2021 kenderen skrev, for 2 minutter siden: hm - jeg er den eneste i Dk der hedder det jeg hedder og kunne ikke drømme om at vise det til en GP Det er dit valg. Om du ikke tror det går hurtig nok til dit navn og cpr ikke betyder noget. For mig/os er det som sagt dato og ikke påvist/negativ der er i fokus. Vi er nok endel der ikke ønsker at få en bøde for ikke holde loven. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 7. April, 2021 Coco Darling skrev, for 1 minut siden: Det er dit valg. Om du ikke tror det går hurtig nok til dit navn og cpr ikke betyder noget. For mig/os er det som sagt dato og ikke påvist/negativ der er i fokus. Vi er nok endel der ikke ønsker at få en bøde for ikke holde loven. klart i bliver nød til det... jeg som evt kunde har et valg - masser af steder er ligeglade Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 7. April, 2021 Eva Nadine skrev, for 10 minutter siden: @BlackStockings og @Bicycle Repairman (og andre der synes lyn-tests er fusk eller humbug) vil jeg gerne sige: Medmindre noget har ændret sig i løbet af natten tager I fejl, så vidt jeg er informeret Det er halvdelen af de POSITIVE tests der er falsk positive. Hvis f.eks. 2 af 1000 (kender ikke tallene som i øvrigt varierer fra kommune til kommune) får svar om at de er testet postitive (altså HAR corona) så er den ene af dem statistisk set forkert. Det er kun den ene af de 2 ud af 1000 der ER smittet - statistisk set. Så det er halvdelen af de positive svar der er ukorrekte. Det er ikke halvdelen af de 1000. Sagt på en anden måde: Med de opfundne 1000 folk er EN smittet i virkeligheden, men TO får at vide at de er smittede. Så unøjagtigheden består i at der er faktisk 999 raske men testresultaterne samlet set siger at der kun er 998 raske. Journalister og folk generelt har ALT for høje forventninger til hvor godt folk hørte efter da de lærte statistikregning i skolen. Skørt på skørt med skør-sovs til. Som altid i bedste mening, Eva PS: Jeg gider ikke gå mere ind i det end jeg har gjort her. Folk synes og gør hvad de vil. Min holdning til tingene er uinteressant for andre end mig og dem jeg kysser med. Gør hvad I synes - og gør det godt Hver 2 positiv lyn test får negativ svar, det var det jeg mente, oplysninger fra tv 2 . dk gå selv ind og kig el google det . Så hjælper lyn test ikke meget i den sammenhæng, hvis man vil til massage el besøge en pige . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 144 Skrevet 7. April, 2021 Jamast skrev, for 8 minutter siden: Ja jeg ville lade mig teste - Jeg er dog fuldt vaccineret og kan fremvise coronapas. Hvorfor skal du teste? Når du er vaccineret? Skal du stadig teste? Selvom du er vaccineret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 7. April, 2021 Jeg har det lidt mærkeligt med test, fordi hver anden lyntest, er falsk. Kun en PCR- test kan man stole på, så den må jeg nok tage inden et besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jamast 19 Skrevet 7. April, 2021 Canelo Saul Alvarez skrev, for 8 minutter siden: Hvorfor skal du teste? Når du er vaccineret? Skal du stadig teste? Selvom du er vaccineret? Det skal jeg heller ikke når jeg har coronapas, men hvis det var nødvendigt med en test ville jeg gøre det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 7. April, 2021 Coco Darling skrev, for 14 minutter siden: Det er dit valg. Om du ikke tror det går hurtig nok til dit navn og cpr ikke betyder noget. For mig/os er det som sagt dato og ikke påvist/negativ der er i fokus. Vi er nok endel der ikke ønsker at få en bøde for ikke holde loven. Det er også derfor at en som mig hellere undvære at besøge dig og andre gp er pt .. Du er jo nød til det, hvis du vil drive din forretning . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 7. April, 2021 Seductiongirls skrev, for 3 timer siden: Hejsa alle. Som overskriften lyder, er jeg blevet lidt nysgerrig om gæster lader sig teste før et besøg og pigerne før vagter... Vi har jo fået vores retningslinjer og er underlagt disse regler / test / dokument fremvisning osv og vi havde vores første og længe savnet åbnings dag igår. Alle tele og piger har fået besked på de krav vi er stillet overfor ( om man er med eller imod ) og heldigvis er det blevet positivt modtaget, faktisk flere som ikke ville vende tilbage, hvis vi sprang over hvor gærdet var lavest, men også fra jer gæster.. jeg må da tilstå at der har været nervøsitet... og selvfølgelig som alt andet lidt start problemet, vores tlf gik ud, nogen havde glemt at oplade den, måske de her lange tørre måneder, så er div stikkontakter næsten nedbrudt af vibrator og opladelige dildoer Dagen igår var fantastisk, der var liv og glade dage i huset igen, dans, sang og selvfølgelig sex, fremfor at man har følt det var et spøgelses hus under hele denne lukningen Og også derfor at vi er meget strikse / firkantet hvad angår test osv, vi ønsker bestemt ikke at lukke igen, men nogen tror ikke helt at vi mener det, så derfor dette opslag udover jeg lige skulle fyrer en masse andet af oveni Sårn er det, når man putter mønter i boksen Men vi tjekker både gæster og pigerne, igår var der i alt 9 gæster, der blev afvist i døren på en høflig måde og med ordene, vi løber ikke så langt, kun ind til sengen, så kom tilbage med en negativ test og stiv pibe Better safe, than sorry... Lang histore kort... to late Lader i jer teste ? Dette opslag er lavet af Mammasan og ikke klinikken... Hejsa det er super fint i tjekker folk om de har negativ test, bare lige et spørgsmål, kan kunden forlange at se pigerne negative test svar, eller er det klinikken ord for at de er Corona fri. Tænker ikke pigerne er interesseret i at vise deres test svar med navn og cpr nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez 144 Skrevet 7. April, 2021 (edited) Det er lidt forvirrende med testen. Sommetider er testen ikke troværdig. Da har været nyheder om testen, hvis du får negativ er det positiv. Redigeret 7. April, 2021 af Canelo Saul Alvarez Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 7. April, 2021 (edited) Nogen der ved hvad de udlandske piger gør mht Corona test, de kan jo ikke gå ind på min sundhed og hente svar, og kan de rent faktisk bestille tid til en Corona test, eller må de tage kvik test. Dem de vist bruger i lufthavne. Redigeret 7. April, 2021 af klinikfuckers 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 7. April, 2021 klinikfuckers skrev, for 7 minutter siden: Nogen der ved hvad de udlandske piger gør mht Corona test, de kan jo ikke gå ind på min sundhed og hente svar, og kan de rent faktisk bestille tid til en Corona test, eller måde tage kvik test. Et super godt spørgsmål. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 7. April, 2021 Jer der er bange for at gp'erne vil kigge på jeres cpr og navn, hvorfor henter i ikke appen minsundhed. På den viser de kun dato og klokkesæt og hvad testen viser. Ikke noget med jeres navn cpr osv:) Det ser sådan her ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 7. April, 2021 Seductiongirls skrev, for 3 timer siden: Lader i jer teste ? Min arbejdsgiver har et krav om, at man lader sig teste. Det efterkommer jeg og sørger for at planlægge pigebesøg, så det foregår inden for de 72 timer. På dagens pigebesøg fremviste jeg på eget initiativ den side i sundhedsappen, hvor man kan se testresultatet fra en pcr-test, og på den side fremgår ikke, hvad man hedder. Personligt har jeg ikke noget krav om, at pigen lader sig teste, og heller ikke at hun kan fremvise dokumentation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 547 Skrevet 7. April, 2021 (edited) Seductiongirls skrev, for 4 timer siden: Lang histore kort... to late Lader i jer teste ? Altid højst en uge gammel test. Altså test hver uge anyway. Sidste test i dag for 2 timer siden Redigeret 7. April, 2021 af sanook Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 7. April, 2021 Jeg regner da ikke med at blive afvist selv om jeg ikke har noget coronapas, jeg er stamgæst et par steder og har besøgt dem gennem det sidste år, så tror ikke de vil se coronapas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 7. April, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 9 minutter siden: Min arbejdsgiver har et krav om, at man lader sig teste. Det efterkommer jeg og sørger for at planlægge pigebesøg, så det foregår inden for de 72 timer. På dagens pigebesøg fremviste jeg på eget initiativ den side i sundhedsappen, hvor man kan se testresultatet fra en pcr-test, og på den side fremgår ikke, hvad man hedder. Personligt har jeg ikke noget krav om, at pigen lader sig teste, og heller ikke at hun kan fremvise dokumentation. et ulovligt krav - og viser man ikke navn er det fuldkomment ligegyldigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 7. April, 2021 Melody skrev, for 14 minutter siden: Jer der er bange for at gp'erne vil kigge på jeres cpr og navn, hvorfor henter i ikke appen minsundhed. På den viser de kun dato og klokkesæt og hvad testen viser. Ikke noget med jeres navn cpr osv:) Det ser sådan her ud og kan være din nabo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 7. April, 2021 klinikfuckers skrev, for 40 minutter siden: Nogen der ved hvad de udlandske piger gør mht Corona test, de kan jo ikke gå ind på min sundhed og hente svar, og kan de rent faktisk bestille tid til en Corona test, eller må de tage kvik test. Dem de vist bruger i lufthavne. de er ligeglade og har været det hele tiden... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 7. April, 2021 klinikfuckers skrev, for 37 minutter siden: Nogen der ved hvad de udlandske piger gør mht Corona test, de kan jo ikke gå ind på min sundhed og hente svar, og kan de rent faktisk bestille tid til en Corona test, eller må de tage kvik test. Dem de vist bruger i lufthavne. Hvis de udlandske gp'er ikke har nemid/cprnummer, skal de ringe til nr:78424242 ( midtjylland) også får de hjælp til at bestille tiden. Svaret kan de få ved at ringe til lægen. De kan også se deres covid19 svar på covidresults.dk. På covidresults skal de oprette en profil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 7. April, 2021 kenderen skrev, for 3 minutter siden: og kan være din nabo Det er rigtig, men så grundig skal gp'erne ikke være, at de skal tjekke hvem testen tilhøre. Desuden ville det være lidt skørt hvis du løber rundt med din naboes sundheds app;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 7. April, 2021 Melody skrev, for 1 minut siden: Det er rigtig, men så grundig skal gp'erne ikke være, at de skal tjekke hvem testen tilhøre. Desuden ville det være lidt skørt hvis du løber rundt med din naboes sundheds app;) haha sandt var bare i diskussionshumør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1906 Skrevet 7. April, 2021 kenderen skrev, for 6 minutter siden: og kan være din nabo Bortset fra der kræves login bundet på nemid (man kan efterfølgende så lave pinkode), ligesom det er den der henvises til indtil den rigtige app er klar. Fair nok man er imod, men man kan altså også gøre det mere besværligt end det reelt er. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 7. April, 2021 kenderen skrev, for 1 minut siden: haha sandt var bare i diskussionshumør Bare i orden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 7. April, 2021 kenderen skrev, for 38 minutter siden: de er ligeglade og har været det hele tiden... Arg nok ikke alle, der findes også fornuftige piger. Men jeg tænker også på om ordensmagten tjekker de udenlandske piger op om de har en negativ test, eller hvem tjekker de piger der rent faktisk er fornuftige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg