Hop til indhold

Recommended Posts

Halløjsa

Sidder og bliver lidt irriteret over at der ikke kommer flere anmeldelser på GP i det jyske, men så må jeg nok også heller selv byde ind med lidt info.

Mit sidste opslag i dag, er hende det hele starter med, nemlig DinaG

Første gang: Havde lavet en aftale i Vejle, fandt stedet og kørte et stykke væk og parkeret bilen, smed en sms om at jeg var tæt på, hun svaret at hun var klar, banket på og døren blev åbnet af en skøn/smuk kvinde, vi gik hen til hendes rum og så stod vi der, hun synes jeg virke til at have prøvet det her før, men nej indeni følte jeg mig som ung dreng der skal prøve at have sex for første gang, fik sagt til DinaG at det var min første gang hos en GP. Denne kvinde kan anbefaledes til alle nybegynder (også til erfaren) hun kan sit kram, men mod nervøsitet og manglede på sex fik hun kål på mig alt for hurtig, og hun kæmpe en kamp for runde to, men hr tistrold vil ikke mere. Øv

Anden gang: Hadsten, et værelse med eget bad, hun åbne i noget frækt outfit, jeg spurgte om vi ikke kunne hoppe under bruser, det var hun med på. Hun er simpelthen et dejlig stykke kvindemenneske, imens vi står og vasker os giver hun en hånd/mund med, det var tegnet til at nu skulle vi noget andet, og denne gang kunne jeg holde mig, skøn sex.

Tredje gang: meget lig med anden gang.

Anbefalede hende: Ja klart

Om jeg besøger hende igen: Ja helt sikkert

https://annoncelight.dk/profile/DinaG

Redigeret af rumme

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne jo være, at det var i respekt for pigerne, at der ikke er så mange anmeldes i denne corona tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest chef123

rumme 

kopi bruger du altid den samme tekst

du skifter kun navn på pigen

Men det er jo osse en nem måde at anmelde på

Del dette indlæg

Link til indlæg

Chef123

hvis du læser efter, så er det ikke en kopi det jeg skriver om GP. 
Men starten er

Om det er en nem måde at anmelde på ? Men jeg anmelder da de GP jeg har prøvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hobrofyr

Har aldrig besøgt hende desværre men hun har kun fået meget positive anmeldelser. Tror der var en enkelt der ikke var tilfreds i al den tid hun har været aktiv:wub:

hun ser godt nok også lækker ud

Del dette indlæg

Link til indlæg
Esbjerghanhund skrev, den 17.5.2021 at 01:19:

Fik et fantastisk blæs af Dina i Esbjerg i dag. Hun er Verdens Bedste!

Det kan sagtens have været mig. 
jeg var ikke vildt imponeret over hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dina er den eneste Gp jeg helt sikkert kun besøger en gang, risikoen for hun koster mig alle mine penge er for stor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...