Hop til indhold
Lille_Olfert

Spørge om priser thaimassage

Recommended Posts

Hejsa, sidste år før den her nedlukning var jeg til thai massage, og da jeg var gået ind til uden at skænke det en tanke at der kunne være andet end massage, blev jeg mindre overrasket over da hun spurgte om hun skulle give min bedste ven massage, og i min tilstand af mindre overraskelse og det blev lidt akavt, fik jeg spurgt om priser hvor hun så nævnte dem, men i min før omtalte tilstand hang de ikke ret godt fast, nu er jeg blevet lidt nysgerrig på hvad de/hun ellers tilbyder og til hvilke priser, så vil høre jer med lidt mere erfaring, hvordan man lige kringler den på en pæn og sober måde for begge parter, så det ikke bliver en dårlig kemi/tone.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Lille_Olfert: Prisen for et håndjob ligger normalt på 2-300 kr. Når pigen spørger, om “lillemand også ha massage?”, så er det helt ok at spørge om, hvad det koster. Det bliver ikke taget ilde op. Du kan samtidigt spørge, om hun tilbyder XXXX (indsæt selv den ydelse, du er ude efter), og hvad det så koster.

Der, hvor den dårlige kemi kan opstå er, hvis du forsøger at presse hendes pris ned. Det er normalt heller ikke så befordrende for den særlige stemning, som ellers er opstået op til ekstraydelserne, hverken for hende eller dig. Så mit råd er at acceptere pigens pris eller lade være med at købe ekstraydelsen (og ja, nogle brugere herinde vil have en anden holdning til den sag).

God fornøjelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

@Lille_Olfert: Prisen for et håndjob ligger normalt på 2-300 kr. Når pigen spørger, om “lillemand også ha massage?”, så er det helt ok at spørge om, hvad det koster. Det bliver ikke taget ilde op. Du kan samtidigt spørge, om hun tilbyder XXXX (indsæt selv den ydelse, du er ude efter), og hvad det så koster.

Der, hvor den dårlige kemi kan opstå er, hvis du forsøger at presse hendes pris ned. Det er normalt heller ikke så befordrende for den særlige stemning, som ellers er opstået op til ekstraydelserne, hverken for hende eller dig. Så mit råd er at acceptere pigens pris eller lade være med at købe ekstraydelsen (og ja, nogle brugere herinde vil have en anden holdning til den sag).

God fornøjelse.

Som vi siger her i det kronjydske. Den der har grisen, bestemmer prisen :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg spørg altid direkte -hvis de ikke siger det, når jeg kommer -man kan ligeså godt få det afklaret  -så man kan få en god stund, og kan slappe fuldstændigt af -uden spekulationer.

Men tit kan det udvikle sig -noget der startet som 1 times massage -kan blive til +håndtrold, +fp, eller noget der hen af -nogen gange bliver der ikke talt om pris før bagefter -andre gange aftaleses det under seancen...  Jeg har oplevet, at få en pris der er helt horribel for det ekstra de tilbyder -også har jeg takket "nejtak" og bedt om 1 times massage -som var det vi havde aftalt på forhånd... -Nogen kan så ændre prisen drastisk nedad (men det skulle lige prøves) andre bliver sure og kan næsten ikke overskue, at give massage den fulde time. Det handler om ikke at "gå i baglås" bevare sin sunde fornuft -så bliver du meget mere respekteret af pigen... -dvs. selv om du har fået jern på -kan du godt tænke... (det kan læres) nogen piger er rigtig dygtig til at pirrer under massagen -og er meget nærgående under massagen -det er rigtig fedt og jeg elsker det, men når man så bliver vendt om på ryggen -kommer chokket >>>prisen<<< for ekstraydelse er skyhøj -man ligger der med alle sine talenter, og har bare lyst til at forsætte alt det dejlige, og bare betale hendes pris -så kan man gå og grimmes sig efterfølgende! -det har jeg lovet mig selv ikke sker igen;-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Møffe skrev, 1 time siden:

Jeg spørg altid direkte -hvis de ikke siger det, når jeg kommer -man kan ligeså godt få det afklaret  -så man kan få en god stund, og kan slappe fuldstændigt af -uden spekulationer.

Men tit kan det udvikle sig -noget der startet som 1 times massage -kan blive til +håndtrold, +fp, eller noget der hen af -nogen gange bliver der ikke talt om pris før bagefter -andre gange aftaleses det under seancen...  Jeg har oplevet, at få en pris der er helt horribel for det ekstra de tilbyder -også har jeg takket "nejtak" og bedt om 1 times massage -som var det vi havde aftalt på forhånd... -Nogen kan så ændre prisen drastisk nedad (men det skulle lige prøves) andre bliver sure og kan næsten ikke overskue, at give massage den fulde time. Det handler om ikke at "gå i baglås" bevare sin sunde fornuft -så bliver du meget mere respekteret af pigen... -dvs. selv om du har fået jern på -kan du godt tænke... (det kan læres) nogen piger er rigtig dygtig til at pirrer under massagen -og er meget nærgående under massagen -det er rigtig fedt og jeg elsker det, men når man så bliver vendt om på ryggen -kommer chokket >>>prisen<<< for ekstraydelse er skyhøj -man ligger der med alle sine talenter, og har bare lyst til at forsætte alt det dejlige, og bare betale hendes pris -så kan man gå og grimmes sig efterfølgende! -det har jeg lovet mig selv ikke sker igen;-)  

Det skal lige siges at da jeg spurgte hende om priser da jeg lå der mindre overrasket nævnte hun nogle ydelser med priser men kan ikke huske dem men vil gerne høre dem igen fra hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 6 timer siden:

God fornøjelse.

Hun har nemlig oplyst nogle priser til mig den første gang jeg var der, men hvor jeg ikke var forberedt på at hun også ville give hj, og der spurgte jeg hende i forvirringen hvad det kosted, og der remsede hun nogle ting op samt priser, men du ved sikkert selv når man ligger der uforberedt og i forvirringens første gang, så er det ikke alt der liiiige hænger fast, når man spørg om noget, så hele mit spørgsmål gik på om man kunne spørge om det igen, for er blevet lidt nysgerrig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lille_Olfert skrev, 1 time siden:

hele mit spørgsmål gik på om man kunne spørge om det igen, for er blevet lidt nysgerrig.

Ja, det kan du da sagtens. Kan godt følge dig, at du blev taget lidt med bukserne nede, og pigerne er heller ikke altid helt lige nemme at forstå. Men det er ingen skam at spørge igen. Nogen gange køber man måske en ydelse, og næste gang vil man hellere have noget andet. Og så er det da helt fair at høre, hvad prisen er, også selvom hun sagde det, sidst du var der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, den 5.4.2021 at 19:59:

Ja, det kan du da sagtens. Kan godt følge dig, at du blev taget lidt med bukserne nede, og pigerne er heller ikke altid helt lige nemme at forstå. Men det er ingen skam at spørge igen. Nogen gange køber man måske en ydelse, og næste gang vil man hellere have noget andet. Og så er det da helt fair at høre, hvad prisen er, også selvom hun sagde det, sidst du var der.

Hejsa, 

Undskyld jeg først svare nu, men tak for dit indlæg , ser nærmest ud til jeg ikke behøver at spørge omkring ekstra ydelser det ordner hun selv ;), var på besøg hos hende forleden dag og nøje for en dejlig tur, det kostede lidt ekstra men det var det værd :-), men har nok stadigvæk meget at "lærer"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...