Guest Thaimig Skrevet 4. April, 2021 I det forgangne år har meget ændret sig, ihvertfald i min verden, selvfølgelig pga covid lukket I Marts 2020 kikker jeg efter pigen på 30 Allerede i Juni, bliver hun 40 December blev hun 50 Januar 2021 blev hun pludselig 60 Tør slet ikk tænke på hva der senere skete Åh jo sex gør meget, go aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 4. April, 2021 Thaimig skrev, for 18 minutter siden: I det forgangne år har meget ændret sig, ihvertfald i min verden, selvfølgelig pga covid lukket I Marts 2020 kikker jeg efter pigen på 30 Allerede i Juni, bliver hun 40 December blev hun 50 Januar 2021 blev hun pludselig 60 Tør slet ikk tænke på hva der senere skete Åh jo sex gør meget, go aften Nu skulle det begynde at blive bedre fra næste uge, så hold ud, ellers må du finde et plejehjem, hvor besøg er tillad, og så bringe glæde til et par af beboerne, hvis du ikke kan vente de sidste par dage. Medbring evt glidecreme, hvis de skønne damer er lidt tørre i betrækket. hold ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 262 Skrevet 4. April, 2021 På plejehjemmet kan du være heldig og finde en med Parkinson. Så er det bare at putte gavtyven i hånden på hende, så går resten af sig selv. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 4. April, 2021 JJOH skrev, for 3 minutter siden: På plejehjemmet kan du være heldig og finde en med Parkinson. Så er det bare at putte gavtyven i hånden på hende, så går resten af sig selv. Pas endelig på ikke at tage fejl af en med epilepsi , de kan går kramper, og så rykker hun lillemand af ved roden, men ok, så er alle problemer løst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity 541 Skrevet 4. April, 2021 ...og hvis du kan vente, helt til Nationalmuseet åbner, er der chance for at møde en eksotisk pige fra Egtved, med en hel del år på bagen... P.S. Forvent ikke det store pillow talk. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 4. April, 2021 Mon ikke det nemmeste er Maren nede fra kæret. Hun er villig - våd - viril - varm - voldsom. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9940 Skrevet 4. April, 2021 Jeg fatter intet af det. Kan man købe en vokal? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 4. April, 2021 Lauersen skrev, for 4 minutter siden: Jeg fatter intet af det. Kan man købe en vokal? Jeg tror det er os andre der er hoppet med på thaimig`s skrive stil, som nogen gange kan være lidt speciel, men underholdende. Jeg syntes det har taget en lidt sjov retning, og tråden ligger i “hyggesnak” så meget passende. men Katagorina giver dig et ø til 800 kr, bare giv dit bud til Bent Burg. det er et ordsprog, og du kan vinde et hjemmelavet køkken fra HTH. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 5. April, 2021 (edited) @Thaimig du bør købe dig et nedlagt landbrug! Når du har fået nøglen, skynder du dig over i stalden og starter malkemaskinen op og propper den hud lap du har mellem benene i og men et er alle dinne problemer løst PS: De er indstillet til at stoppe efter 20 liter. Redigeret 5. April, 2021 af lille_peter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2259 Skrevet 5. April, 2021 Lauersen skrev, for 3 timer siden: Jeg fatter intet af det. Kan man købe en vokal? Det er jo nok det, der er meningen med hans skriv. Det er dejlig uforpligtende og alle kan byde ind med sjove svar. Det er ikke højlitterær men særdeles underholdende. Vokaler: a e i y æ Ø å o Værsgo de er gratis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 5. April, 2021 Hvor svært ka det være? Dog blot lidt til fantasien, såfremt den findes på Eg? Jeg prøver blot at fortælle om hvor aldersgrænse stiger i forhold til hvor længe der går uden sex For mit vedkommende, gik den så fra 30 til, ja overdrivelse fremmer forståelsen, 60 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg