Hop til indhold
Wranglerman

Anna 'Labella' Kbh - nogen der har besøgt hende?

Recommended Posts

Hej alle

blev fanget af denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/315938

lækker røv...og en klassisk 'amatør' ....altså jeg er ligeglad så længe sexen er god....

men man ved aldrig derinde...så jeg vil lige høre om nogen har prøvet hende?

Har skrevet til hende men afventer svar...hun skriver godt nok hun skriver når hun er.....pyt

Redigeret af Wranglerman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wranglerman skrev, den 3.4.2021 at 06:21:

Hej alle

blev fanget af denne annonce

https://annoncelight.dk/showad/315938

lækker røv...og en klassisk 'amatør' ....altså jeg er ligeglad så længe sexen er god....

men man ved aldrig derinde...så jeg vil lige høre om nogen har prøvet hende?

Har skrevet til hende men afventer svar...hun skriver godt nok hun skriver når hun er.....pyt

Fik du noget svar fra hende? 

også nysgerrig efter at høre om hendes alder passer og hvordan hun ser ud

Del dette indlæg

Link til indlæg

hun er skam ægte nok...besægte hende kl 1930...privat lejlighed...blev godt nok først rundt i kvarteret ...det var lidt irriterende..men hvad fanden jeg var liderlig og skulle ikke noget...griner...nå..men hun er en petit mørk pige....vindende væsen....højde drøjde passer...lækker MILF krop...ikke noget at klage på det....bestilte 20 min til 1000 kr...lidt dyrt--men Wranglæerman kan lide amatører...suk....dyr hobby det her...griner...dejlig stram fisse for hendes alder...hun var PÅ....dejligt at mærke en der ikke har mistet sin sjæl til den store luder Gud endnu....jeg kom ud over hendes bryster....absolut godkendt.....vender jeg tilbage....det er ikke umuligt...hun stønner mega frækt....der er mulighed for bad....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wranglerman skrev, for 5 timer siden:

hun er skam ægte nok

Skrev du til hendes mail eller har du fundet mobilnummer et andet sted?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Wranglerman skrev, for 7 timer siden:

hun er skam ægte nok...besægte hende kl 1930...privat lejlighed...blev godt nok først rundt i kvarteret ...det var lidt irriterende..men hvad fanden jeg var liderlig og skulle ikke noget...griner...nå..men hun er en petit mørk pige....vindende væsen....højde drøjde passer...lækker MILF krop...ikke noget at klage på det....bestilte 20 min til 1000 kr...lidt dyrt--men Wranglæerman kan lide amatører...suk....dyr hobby det her...griner...dejlig stram fisse for hendes alder...hun var PÅ....dejligt at mærke en der ikke har mistet sin sjæl til den store luder Gud endnu....jeg kom ud over hendes bryster....absolut godkendt.....vender jeg tilbage....det er ikke umuligt...hun stønner mega frækt....der er mulighed for bad....

Lyder opløftende med en god dansk pige i de her tider :) er hun nogenlunde 38 eller skal man lægge 4-5 år oveni?

Hvordan er hendes ansigt? (Kønt, slidt, maser af botox, hvide tænder?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
G.G. skrev, for 2 timer siden:

Lyder opløftende med en god dansk pige i de her tider :) er hun nogenlunde 38 eller skal man lægge 4-5 år oveni?

Hvordan er hendes ansigt? (Kønt, slidt, maser af botox, hvide tænder?)

alderen passer..super krop....et ansigt med et levet livpå...jeg så mest på hendes røv dog.-....griner...straaaaam fisse...resten betyder ikke så meget for Wranglerman

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blue man skrev, for 11 timer siden:

Kan du ikke uddybe hvad du mener med det ?

jamen hun er en helt alm dansk kvinde...pænt ansigt...smukke øjne...men lidt....ja du ved levet liv...tror hun er eller har været ryger...når man kommer til de 40...så ser man bare ikek ud som en på 25 mere...giver det mening?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...