Wranglerman 301 Skrevet 3. April, 2021 (edited) Hej alle blev fanget af denne annonce https://annoncelight.dk/showad/315938 lækker røv...og en klassisk 'amatør' ....altså jeg er ligeglad så længe sexen er god.... men man ved aldrig derinde...så jeg vil lige høre om nogen har prøvet hende? Har skrevet til hende men afventer svar...hun skriver godt nok hun skriver når hun er.....pyt Redigeret 3. April, 2021 af Wranglerman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 224 Skrevet 4. April, 2021 Wranglerman skrev, den 3.4.2021 at 06:21: Hej alle blev fanget af denne annonce https://annoncelight.dk/showad/315938 lækker røv...og en klassisk 'amatør' ....altså jeg er ligeglad så længe sexen er god.... men man ved aldrig derinde...så jeg vil lige høre om nogen har prøvet hende? Har skrevet til hende men afventer svar...hun skriver godt nok hun skriver når hun er.....pyt Fik du noget svar fra hende? også nysgerrig efter at høre om hendes alder passer og hvordan hun ser ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 4. April, 2021 jeg har fået svar og skal besøge hende i aften-----spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 5. April, 2021 hun er skam ægte nok...besægte hende kl 1930...privat lejlighed...blev godt nok først rundt i kvarteret ...det var lidt irriterende..men hvad fanden jeg var liderlig og skulle ikke noget...griner...nå..men hun er en petit mørk pige....vindende væsen....højde drøjde passer...lækker MILF krop...ikke noget at klage på det....bestilte 20 min til 1000 kr...lidt dyrt--men Wranglæerman kan lide amatører...suk....dyr hobby det her...griner...dejlig stram fisse for hendes alder...hun var PÅ....dejligt at mærke en der ikke har mistet sin sjæl til den store luder Gud endnu....jeg kom ud over hendes bryster....absolut godkendt.....vender jeg tilbage....det er ikke umuligt...hun stønner mega frækt....der er mulighed for bad.... 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 5. April, 2021 Wranglerman skrev, for 5 timer siden: hun er skam ægte nok Skrev du til hendes mail eller har du fundet mobilnummer et andet sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 224 Skrevet 5. April, 2021 Wranglerman skrev, for 7 timer siden: hun er skam ægte nok...besægte hende kl 1930...privat lejlighed...blev godt nok først rundt i kvarteret ...det var lidt irriterende..men hvad fanden jeg var liderlig og skulle ikke noget...griner...nå..men hun er en petit mørk pige....vindende væsen....højde drøjde passer...lækker MILF krop...ikke noget at klage på det....bestilte 20 min til 1000 kr...lidt dyrt--men Wranglæerman kan lide amatører...suk....dyr hobby det her...griner...dejlig stram fisse for hendes alder...hun var PÅ....dejligt at mærke en der ikke har mistet sin sjæl til den store luder Gud endnu....jeg kom ud over hendes bryster....absolut godkendt.....vender jeg tilbage....det er ikke umuligt...hun stønner mega frækt....der er mulighed for bad.... Lyder opløftende med en god dansk pige i de her tider :) er hun nogenlunde 38 eller skal man lægge 4-5 år oveni? Hvordan er hendes ansigt? (Kønt, slidt, maser af botox, hvide tænder?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 5. April, 2021 Blue man skrev, for 4 timer siden: Skrev du til hendes mail eller har du fundet mobilnummer et andet sted? kun email...åbenbart---det fungerede Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 5. April, 2021 G.G. skrev, for 2 timer siden: Lyder opløftende med en god dansk pige i de her tider er hun nogenlunde 38 eller skal man lægge 4-5 år oveni? Hvordan er hendes ansigt? (Kønt, slidt, maser af botox, hvide tænder?) alderen passer..super krop....et ansigt med et levet livpå...jeg så mest på hendes røv dog.-....griner...straaaaam fisse...resten betyder ikke så meget for Wranglerman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blue man 729 Skrevet 5. April, 2021 Wranglerman skrev, for 58 minutter siden: et ansigt med et levet livpå Kan du ikke uddybe hvad du mener med det ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 6. April, 2021 Blue man skrev, for 11 timer siden: Kan du ikke uddybe hvad du mener med det ? jamen hun er en helt alm dansk kvinde...pænt ansigt...smukke øjne...men lidt....ja du ved levet liv...tror hun er eller har været ryger...når man kommer til de 40...så ser man bare ikek ud som en på 25 mere...giver det mening? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg