Guest Grydeskeen Skrevet 2. April, 2021 Skal, skal ikke, skal. Jeg våger pelsen, og stikker hovedet ind i Løkken. Det er lidt sjovt at læse anmeldelser, hvad man ligger vægt på, den indstilling man har til et besøg, hvad man forventer/får og hvordan man reager på det, hvad man aftaler og hvorledes man sørger for det bliver overholdt, og hvad gør man hvis det ikke sker. Jeg har nu været på denne side i et stykke tid, og jeg kan se at vi er meget forskellige, og det er en god ting, men hvordan får vi det bedst mulig besøg ? Jeg læser anmeldelser hvor manden, brokker sig, er ikke det rette ord, men kommenter meget på hvad han mangler, men glemmer måske lige at pigen ikke er tankelæser, så hvordan skulle hun kunne efterkomme ønskerne når hun ikke kender dem ? Eksempel. Jeg elsker at spise KØD, bare stil dyret på bordet, og så skal jeg nok selv skære lunser af, og når det er min indgang så kunne jeg da ikke drømme om at gå på en, ja jeg kan næsten ikke få ordet over mine læber, vegetar restaurant, puha, jeg fik sagt det. Eksempel. Hvis jeg har bestilt kød og så får serveret en fisk, så må den retur til køkkenet og blive byttet. Jeg er selv blevet bedre til at sige hvad jeg vil have, i alle aspekter af livet, det er noget der er kommet med alderen, så det gør jeg, og tager heller en smule surmule nu og her, end en ærgrelse eller et skænderi sener. Jeg har Mega respekt for dem som kan vende om i døren, har aldrig selv været i den situation, og regner ikke med at komme det, måske netop på grund af de oplysninger som findes på denne side. Hvad er det så der gør at der kan være mange virkelig fine anmeldelser af en pige, og så pludselig kommer der en negativ ? Pigen som har en dårlig dag ? ( det sker for selv den bedste ) Det meget berømte, manglende kemi ? En afvist, sur mand ! En som ikke kunne sige fra/til ? En som bare vil drille/skade en pige ? Manglende kommunikation mellem pige og telefonpasser ? (På det aftalte med kunden) En som skriver om et besøg som aldrig har været fortaget, både de meget positive, af “ny bruger” , samt de negative, som skiller sig helt ud fra flertallet. (Jeg var selv “ny bruger” da jeg lavede min første positive anmeldelse) Er der noget vi, som bruger, kan blive bedre til når vi skriver en anmeldelse ? Nogen som har gode råd til hvad der virker for dem personligt, når man laver en aftale ? Hvorfor er der nogen gange en anmeldelse der eksploder med, fnidder fnadder, når der er uenighed om den besøgte pige? Kunne man ikke bare springe over tråden, eller evt EN gang kommenter og ikke gå efter at få hver anden kommentar i tråden om “hvor dårlig” man lige syntes det var, for selvfølgelig skal der også være plads til forskelligheder, og forskellige syn på pigen. Jeg er selv kommet dertil hvor jeg er i tvivl om jeg vil ligge flere anmeldelser op, og hvis det sker for mange, så er der noget som går tabt på denne side, og det vil være en skam. Mit bedste råd til mig selv er at læse anmeldelser, og så tage et besøg ud fra det, husk at være lidt kritisk over hvad du læser. Kom med gode råd, til hvad DU gør for at få et godt besøg, hvad en god anmeldelse skal indeholde mm Hvis du syntes jeg er en båt nakke som bare skulle gå over i et hjørne og græde ud, ja så sig det en gang, men det kan, hverken jeg eller andre bruge til noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 843 Skrevet 2. April, 2021 Jeg syntes helt klart at du skal skrive anmeldelser. Når jeg læser anmeldelser både positive og negative er jeg helt klar over at det er udtrykket for én persons oplevelse. Derfor er flere anmeldelser af samme pige altid værdsat det nuancerer og giver en større sikkerhed i beskrivelsen. Så jo flere perspektiver jo bedre i min optik. K 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 2. April, 2021 Du er bestemt ingen båtnakke. Du har mange gode tanker og indlæg. Men du er ikke altid knivskarp med dit budskab; det er dette et eksempel på. Vi andre er også bare mennesker. Så derfor kommer trådene nemt til at stritte lidt. Skriv dog, skriv! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 2. April, 2021 (edited) @Grydeskeen Selvfølgelig skal du skrive anmeldelser hvis du har noget at anmelde. Enhver anmeldelse er subjektiv. Det kan folk godt sortere fra, og kan de ikke, så er det ikke dit ansvar. Synes jeg. I gamle dage på Venuslogen havde jeg et væld af anmeldelser. Alle var positive... lige indtil en dag hvor en ny gæst skrev en anmeldelse som var lidt mere lunken og blandet. Han var utilfreds med at han måtte vente 20 minutter selvom han havde bestilt tid, og han syntes jeg lugtede af kaffe ud af munden, og af cigaretrøg i håret. Der blev en helvedes ballade. Folk der slet ikke kendte mig var inde at kritisere ham. Han fik en shitstorm før ordet blev moderne. Folk der kendte mig skældte manden ud og sagde det var løgn og anmeldelsen skulle slettes det måtte være en anden pige der havde ondt i røven og jeg ved ikke hvad. Jeg var lykkeligt uvidende om balladen, da jeg var på ferie. Jeg gik ind og kommenterede på anmeldelsen da jeg fik en email fra en kollega på min ferie. Ind på en netcafé i New York med mig for at standse lavinen før den stakkels mand blev digitalt lynchet. Jeg skrev cirka følgende: "[Brugernavn] besøgte mig på Cassiopeia for noget tid siden. Jeg drikker både kaffe og ryger cigaretter. Jeg bruger mundskyl og tyggegummi, men jeg vasker ikke håret hver gang jeg har røget i køkkenet mellem gæsterne. Sommetider er folk meget længe om at tage sko på og kysse farvel (læs: tidstrækkere), og jeg trænger måske tilmed til et længere bad for at få vasket efterladenskaber fra den forrige gæst helt ud af kavalérgangen før en ny skal kysse mine babser. Alt i alt lyder det som en sandfærdig beretning fra en mand som har læst 17 fantastiske fortællinger fra andre og selv synes at det var en middelmådig oplevelse af de bedre. Det er måske nogle af jer andre der har overdrevet lidt i kampen om at være den bedste anmelder i logen." Så løjede stormen af. Og jeg fik pissetravlt igen fordi ægthed og ærlighed i denne branche sælger rigtigt godt Eroguide er langt mere kødbørs-agtig end Venuslogen var. Det er der fordele og ulemper ved. Annoncørerne herinde har langt mindre magt end de havde i gamle dage. På godt og ondt. Der er mange mange mange flere forskellige sexarbejdere der bliver anmeldt nu end der var dengang. Der var helt sikkert en slags "elite-piger" på Venuslogen som blev anmeldt hele tiden, og nye piger havde svært ved at komme med i klubben så at sige. I dag er "biodiversiteten" større blandt de piger der bliver anmeldt og antallet af anmeldere også, så antallet af selve anmeldelserne er langt større og mere varierede/nuancerede. Mangfoldigheden længe leve! Hurra! Jo flere anmeldelser den samme pige får, jo mere præcis en gennemsnitsforventning kan de andre sexkøbere opnå før de trækker deres måske hårdt tjente penge op af lommen. Det er egentlig min pointe. Jeg synes faktisk at i de få anmeldelser jeg læser nutildags, at folk er gode til at kommentere og tilmed linke til andre anmeldelser af samme kvinde i deres indlæg. Sådan som oftest da. De sexarbejdere der frabeder sig anmeldelser, synes jeg man skal respektere og undlade at gøre det - medmindre de har givet så dårlig service og/eller varedeklaration at det er direkte vildledende, snyd eller humbug. Men det er skideligegyldigt hvad jeg synes. Folk gør jo heldigvis hvad de vil. Skriv løs... ud af busken. Ta' fri i en uge og få skrevet dem allesammen. Det er din tur til at gi' en omgang på stamværtshuset - i overført betydning Som altid i bedste mening og med kærlig hilsen, Eva Redigeret 2. April, 2021 af Eva Nadine 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman 103 Skrevet 3. April, 2021 (edited) Mit synspunkt er skriv en anmeldelse hvis du har haft en god/rigtig god oplevelse eller en rigtig dårlig oplevelse. Jeg tror at en rigtig god anmeldelse betyder ret meget business for den GP der bliver anmeldt og en dårlig anmeldelse det modsatte. Jeg besøger f.eks. ikke nogen der har mere end en dårlig anmeldelse herinde. Den næste jeg besøger når jeg kan er Felina hun er bestemt ikke den type der står øverst på min liste men baseret på anmeldelser er der overvejende sandsynlighed for jeg får jeg god oplevelse, så meget betyder ihvertfald for mig gode anmeldelser. Jeg har besøgt nogle der har haft rigtig gode anmeldelser herinde, hvor jeg har haft en lidt under gennemsnitlig oplevelse, men jeg har ikke skrevet en anmeldelse, hun så 10 år ældre ud end jeg forventet and havde den værste cock breath men det kunne bare være min oplevelse. Så jeg besluttet bare ikke at møde hende igen. Med en anden GP jeg har mødt kunne mini Spaceman ikke som jeg gerne ville (Den eneste gang det nogensinde er sket ), men det var min egen fejl selv om GP'en havde flere tattoos og 10kg tungere end jeg regnede med, hvis jeg var bitter mand kunne jeg have skrevet en negativ anmeldelse. En anden oplevelse var et bolig område der for mig var vildt forvirrende og jeg kunne ikke finde den rigtige opgang, jeg skrev ikke noget her. hmmmm nu jeg tænker over mine eskapader hvor jeg har betalt for en time hos en ikke dansker og regnet med 2 skud og kun fået det ene og alle de gode oplevelser jeg har haft hos danske Gp'er hvor en halv koster det samme, måske jeg skulle begynde at købe dansk Redigeret 3. April, 2021 af spaceman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 3. April, 2021 (edited) spaceman skrev, for 3 timer siden: Jeg tror at en rigtig god anmeldelse betyder ret meget business for den GP der bliver anmeldt og en dårlig anmeldelse det modsatte. Jeg besøger f.eks. ikke nogen der har mere end en dårlig anmeldelse herinde. Har det virkelig nogen som helst betydning, tror du? Er det noget pigerne fortæller? Eller måske ligefrem efterspørger at få anmeldelser? For mit vedkommende er det cirka 3% af alle henvendelser der kommer via eroguide. Det er en af årsagerne til at jeg skriver hvad jeg har lyst til herinde, netop fordi det har absolut ingen indflydelse på min forretning. Lidt mere end halvdelen af de aftaler jeg har er mænd der enten kender mig fra gamle dage og finder mig igen, eller er gengangere der på den ene eller den anden måde ved hvad de kan forvente langt hen ad vejen, selvom jeg ikke er helt ens hver gang. Kun ganske ganske få er fra eroguide. Til gengæld fandt den allermest faste elsker jeg har mig her på eroguide for længe siden snart. De tæt på 50% "nye" kommer alle fra annoncelight første gang. Jeg annoncerer slet ikke her på eroguide længere, da det er penge ud af vinduet for mig. Jeg har kun betalingsprofil fordi det er nemmere end at jeg skal svare private beskeder her også. Det sparer tid Nu har jeg så (heldigvis) heller ingen anmeldelser herinde, formentlig fordi de få gange jeg er blevet spurgt har jeg sagt "Skriv endelig ikke for min skyld. Kun hvis du synes du skylder de andre drenge i klubben at fortælle om det. Jeg er faktisk helst fri, da jeg gerne vil starte på blankt papir første gang jeg møder nogen."... så jeg ved jo ikke om det ville gøre en forskel. Måske nogle af eroguide's faste piger kan byde ind her med lidt mere end gætværk? Betyder det noget for jeres forretning når I får en anmeldelse? Kh. Eva Redigeret 3. April, 2021 af Eva Nadine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 4. April, 2021 Eva Nadine skrev, for 6 timer siden: Har det virkelig nogen som helst betydning, tror du? Er det noget pigerne fortæller? Eller måske ligefrem efterspørger at få anmeldelser? For mit vedkommende er det cirka 3% af alle henvendelser der kommer via eroguide. Det er en af årsagerne til at jeg skriver hvad jeg har lyst til herinde, netop fordi det har absolut ingen indflydelse på min forretning. Lidt mere end halvdelen af de aftaler jeg har er mænd der enten kender mig fra gamle dage og finder mig igen, eller er gengangere der på den ene eller den anden måde ved hvad de kan forvente langt hen ad vejen, selvom jeg ikke er helt ens hver gang. Kun ganske ganske få er fra eroguide. Til gengæld fandt den allermest faste elsker jeg har mig her på eroguide for længe siden snart. De tæt på 50% "nye" kommer alle fra annoncelight første gang. Jeg annoncerer slet ikke her på eroguide længere, da det er penge ud af vinduet for mig. Jeg har kun betalingsprofil fordi det er nemmere end at jeg skal svare private beskeder her også. Det sparer tid Nu har jeg så (heldigvis) heller ingen anmeldelser herinde, formentlig fordi de få gange jeg er blevet spurgt har jeg sagt "Skriv endelig ikke for min skyld. Kun hvis du synes du skylder de andre drenge i klubben at fortælle om det. Jeg er faktisk helst fri, da jeg gerne vil starte på blankt papir første gang jeg møder nogen."... så jeg ved jo ikke om det ville gøre en forskel. Måske nogle af eroguide's faste piger kan byde ind her med lidt mere end gætværk? Betyder det noget for jeres forretning når I får en anmeldelse? Kh. Eva Jeg kan kun give dig ret i, at det er en forsvindende lille procentdel der kommer her inde fra. I hver til falde dem der fortæller det. Jeg har før ytret min mening om det at få en anmeldelse. Jeg mener at gæsten ikke skal røbe hvem han er og at han er i sin ret til at skrive sin oplevelse. Jeg vil aldrig som i aldrig spørge efter en positiv anmeldelse. Jeg har/ havde et par mega negativ anmeldelse fra en bruger der ikke nåede til døren. Han mente jeg var ekstrem uforskammet overfor ham i telefonen og blev afvist. Ham om det. vi overlevede begge. Den anden fra en lyserød hvis røv gjorde så ondt at den lignede en bavian i brunst. Det var så derfor jeg kom på EG efter en gæst fortalte hvad han havde læst. Jeg syntes at anmeldelser er ok men gæsten må også forvente at vi piger tager til genmæle hvis der bliver skrevet noget usandt. Det er der så mange der mener vi må som lyserød ikke må. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 4. April, 2021 Frodige Ida skrev, for 5 timer siden: Jeg kan kun give dig ret i, at det er en forsvindende lille procentdel der kommer her inde fra. I hver til falde dem der fortæller det. Jeg er frisk på at nogen skriver en dårlig falsk anmeldelse af mig - hvis moderator giver lov Så kan jeg se om det får indflydelse på emails i indbakken eller på telefonen. Jeg melder mig frivilligt som "Crash Test Dummy" - men tvivler på at der er nogen andre end os piger der synes det vil være værd at bryde reglerne for dette. Men nu er jeg blevet nysgerrig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 4. April, 2021 Eva Nadine skrev, for 4 minutter siden: Jeg er frisk på at nogen skriver en dårlig falsk anmeldelse af mig - hvis moderator giver lov Så kan jeg se om det får indflydelse på emails i indbakken eller på telefonen. Jeg melder mig frivilligt som "Crash Test Dummy" - men tvivler på at der er nogen andre end os piger der synes det vil være værd at bryde reglerne for dette. Men nu er jeg blevet nysgerrig! Nu kan det være jeg får min første “løftet pegefinger”, men at “moderatoren giver lov” er da vist noget som ikke findes på denne side, de giver ikke lov eller afslag på anmeldelser, det er ikke en side hvor alle indlæg skal godkendes inden de bliver slået op, for jeg er temmelig sikker på at have læste FLERE falske anmeldelser, både jubel positive og regulær nedslagtning/forsøg på at udskamme en pige, dem som skriver dem er dog så dumme at de overdriver så de er forholdsvis nemme at spotte og sorter fra. Synd at der er nogen som ikke kan spotte det. Jeg er af den overbevisning at regulær bruger af denne side har nemt ved at sorte skidt og kanel, men gæster/lure måske ikke kan spotte en falsk anmeldelse og så har det helt sikkert en påvirkning af pigens forretning, så er spørgsmålet bare hvor mange er faste bruger og hvor mange er bare “lure” ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 4. April, 2021 Grydeskeen skrev, for 59 minutter siden: Nu kan det være jeg får min første “løftet pegefinger”, men at “moderatoren giver lov” er da vist noget som ikke findes på denne side, de giver ikke lov eller afslag på anmeldelser, det er ikke en side hvor alle indlæg skal godkendes inden de bliver slået op, for jeg er temmelig sikker på at have læste FLERE falske anmeldelser, både jubel positive og regulær nedslagtning/forsøg på at udskamme en pige, dem som skriver dem er dog så dumme at de overdriver så de er forholdsvis nemme at spotte og sorter fra. Synd at der er nogen som ikke kan spotte det. Jeg er af den overbevisning at regulær bruger af denne side har nemt ved at sorte skidt og kanel, men gæster/lure måske ikke kan spotte en falsk anmeldelse og så har det helt sikkert en påvirkning af pigens forretning, så er spørgsmålet bare hvor mange er faste bruger og hvor mange er bare “lure” ? Jeg er fuldt og helt klar over at det ikke kommer til at ske. Selvfølgelig kan man ikke "bestille en dårlig falsk anmeldelse" ligesom man ikke må skrive en falsk anmeldelse hverken god eller dårlig i forvejen. Det var en idé og halvt i spøg. Det kan selvfølgelig ikke lade sig gøre. Min pointe med at være villig til at vove pelsen er/var at jeg tror ikke det betyder ret meget eller noget som helst for en sexarbejders forretning om hun bliver anmeldt her. Men jeg aner det jo ikke, netop fordi jeg ikke har hverken gode eller dårlige anmeldelser herfra, og derfor kun har anden- eller tredjehånds erfaringer fra kolleger. Mit indtryk er bestemt at eroguide brugere er så lille en del af kundepotentialet i virkelighedens verden at det er uden betydning hvad I skriver. Måske tager jeg fejl. Det sker i ny og næ Kh. Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5250 Skrevet 4. April, 2021 Eva Nadine skrev, for 21 minutter siden: jeg tror ikke det betyder ret meget eller noget som helst for en sexarbejders forretning om hun bliver anmeldt her. Det kan da godt være, at du har ret, men i “normale” tider ser man da ind imellem, at hvis der kommer et par positive (og tilsyneladende reelle) anmeldelser, og særligt af en pige, som ikke har været her før, så er der efterfølgende en del EG-brugere, som skriver, at de forgæves har forsøgt at booke en aftale med den nye stjerne. Mit gæt er desuden, at vi faktisk er en hel del, som sætter pris på velskrevne anmeldelser, og de kan da godt inspirere til, at pigen så kommer på radaren. Så anmeldelsen betyder nok ikke “ingenting”. Eva Nadine skrev, for 27 minutter siden: Mit indtryk er bestemt at eroguide brugere er så lille en del af kundepotentialet i virkelighedens verden at det er uden betydning hvad I skriver. Det kan jeg ikke vurdere, men hvis den påstand holder, så har jo implicit også ret i antagelsen i det første citat. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brutus 2041 Skrevet 4. April, 2021 (edited) Ganske mange piger lægger links til positive EG-anmeldelser, på deres annonce. Så naturligvis betyder de noget. Redigeret 4. April, 2021 af Brutus Justering Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 4. April, 2021 Brutus skrev, for 1 minut siden: Ganske mange piger lægger links til positive EG-anmeldelser, på deres annonce. Så naturligvis betyder det noget. Det ved jeg, jeg burde faktisk opkræve afgift, hver gang mine anmeldelser bliver brugt, må tage en snak med coda/gramex, det må være noget de kan hjælpe med, det kan blive en helt god forretning at besøge pigerne og skrive anmeldelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg