Guest Hardrock_west Skrevet 2. April, 2021 Jeg ser gang på gang folk der ikke læser hele tråden, inden der bliver skrevet en kommentar. Prøv nu lige at bruge den tid der skal til inden du trykker på "send" Har lige skrevet en tråd, hvor jeg flere gange skulle forklare folk, at der var skrevet længere i tråden hvad det hele går ud. Nu vil jeg ud og nyde det gode påske vejr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 262 Skrevet 2. April, 2021 Tror du ikke du skal gå ud i det gode vejr i stedet for 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 2. April, 2021 (edited) Hardrock_west skrev, for 44 minutter siden: Har lige skrevet en tråd, hvor jeg flere gange skulle forklare folk, at der var skrevet længere i tråden hvad det hele går ud. Du har helt ret, men får også lige lyst til at drille dig lidt, for lige her skulle du måske også selv have brugt den tid, der skulle til før du trykkede på send. Nyd nu det gode vejr! Redigeret 2. April, 2021 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg