JernHenrik 8 Skrevet 2. April, 2021 Hej alle Faldt over "Submissive danske Sara" https://annoncelight.dk/showad/315915 Hun ser spændende ud, hun skriver både at hun tilbyder sloppy blowjob samt amatør/girlfriend experience. Er der nogle der har besøgt hende som kan fortælle lidt om hvordan hun var? Var hun nærværende, indlevnde, initiativrig og kunne hun levere GFE, hun skriver det i titlen, men hendes tekst minder mest om PSE/submissiv. GFE og et godt dybt vådt BJ, gerne lidt submissivt er begge ting jeg kan lide. Sig gerne et par ord om hun også kunne deepthroate, det skriver hun ikke direkte. Mvh Henrik 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 2. April, 2021 Vanvittige priser!! Har set hendes annonce en del gange, tvivler stærkt på at hun er synderligt amatør.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9940 Skrevet 2. April, 2021 Kubrick skrev, for 2 minutter siden: Vanvittige priser!! Har set hendes annonce en del gange, tvivler stærkt på at hun er synderligt amatør.... Hvordan vanvittige? Det er da hvad det koster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 2. April, 2021 Lauersen skrev, Lige nu: Hvordan vanvittige? Det er da hvad det koster. Øhhh nej... Men vi har selvfølgelig alle forskellige indgangsvinkler til hvad man ønsker at betale... jeg synes det er ude af proportioner at betale 1200,- for en halv time + 500 hvis man fik den lyst at stikke den i røven på hende. Jeg er spændt på om der kommer anmeldelser som reelt viser at hun er pengene værd, jeg tillader at stille mig tvivlende.... Før denne omgang nedluk havde jeg jævnligt en aftale med en dejlig pige... 1300,- for, ofte over, 1 time.... ALT inkl. også anal.... Så nej, det er IKKE hvad det koster. Jo, hos hende.... og det så nok næppe undertegnede der ligger penge i hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 2. April, 2021 JernHenrik skrev, for 3 timer siden: Hej alle Faldt over "Submissive danske Sara" https://annoncelight.dk/showad/315915 Hun ser spændende ud, hun skriver både at hun tilbyder sloppy blowjob samt amatør/girlfriend experience. Er der nogle der har besøgt hende som kan fortælle lidt om hvordan hun var? Var hun nærværende, indlevnde, initiativrig og kunne hun levere GFE, hun skriver det i titlen, men hendes tekst minder mest om PSE/submissiv. GFE og et godt dybt vådt BJ, gerne lidt submissivt er begge ting jeg kan lide. Sig gerne et par ord om hun også kunne deepthroate, det skriver hun ikke direkte. Mvh Henrik Jeg kan sige, at jeg har skrevet til hende for snart 5 timer siden, uden svar, så tager hende ikke seriøs, men det kan være at hun sover stadig.. Men du kan skrive til hende og høre om hun tilbyder deepthroate. Ønsker alle held og lykke,hvis i er heldig med at få kontakt og god påske derude.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 2. April, 2021 (edited) Kubrick skrev, for 1 time siden: Før denne omgang nedluk havde jeg jævnligt en aftale med en dejlig pige... 1300,- for, ofte over, 1 time.... ALT inkl. også anal.... Du har tidligere skrevet at 95% af dine besøg er hos udenlandske piger. Sammenligner du ikke pærer og bananer og burde du som gammel bruger ikke være for klog til at lave afsporing af en tråd med din subjektive mening om priser? Så vidt jeg kan læse annoncen er det her endda sex uden gummi. Redigeret 2. April, 2021 af Advarsel 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
G.G. 224 Skrevet 2. April, 2021 Kubrick skrev, for 1 time siden: Vanvittige priser!! Har set hendes annonce en del gange, tvivler stærkt på at hun er synderligt amatør.... Vanvittige priser? Hvilken verdensdel plejer du at købe sex i? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tja66 647 Skrevet 2. April, 2021 Advarsel skrev, for 28 minutter siden: Du har tidligere skrevet at 95% af dine besøg er hos udenlandske piger. Sammenligner du ikke pærer og bananer og burde du som gammel bruger ikke være for klog til at lave afsporing af en tråd med din subjektive mening om priser? Så vidt jeg kan læse annoncen er det her endda sex uden gummi. Anal er annonceret som det kan være uden gummi Men når man ser på det hun tilbyder, så er det faktisk ofte meget dyrere hos danske piger, for hun kan tage den hårdt. Og nej, hun skal ikke sammenlignes med udenlandske piger med timepriser på 1300,- - ydelserne er sgu også noget andet - prøv at præsentere en øst pige for den menu.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 2. April, 2021 tja66 skrev, for 8 minutter siden: Anal er annonceret som det kan være uden gummi Der står også: Citat Så kom og fyld min fisse eller mund med dit load Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Wranglerman 301 Skrevet 2. April, 2021 tror også det er fake.....men spørgsmålet er hvorfor.....hvad får hun ud af det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg