Default User 1033 Skrevet 1. April, 2021 Kilder, der står hinanden nær, meddeler at Sygeforsikring Danmark har besluttet at yde tilskud til Thaimassage. Betingelsen er, at der foreligger lægehenvisning og Corona-attest, samt at patienten har mindst 10 års anciennitet i "Danmark".. Tilskuddet gives til ryg, skulder, lingam, og fodmassage, og andrager kr.120.- pr. behandling pr. uge. Ordningen træder i kraft 1. april 2021 1 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 773 Skrevet 1. April, 2021 Jah, hvis det var virkeligt tror jeg at "Danmark" ville gå konkurs... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 1. April, 2021 Jeg ser at det er uden tilskud til fuld pakke Venlig hilsen Rejsenetværk 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
levemand80 82 Skrevet 1. April, 2021 det var en god Påske Aprilsnar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1856 Skrevet 1. April, 2021 Fantastisk Det er EG når det er bedst, deler hurtigt vigtige oplysninger. Tak til @Default User @Rejsenetværk tror vi skal være tilfreds nu og så senere få valgt nogle ind i bestyrelsen for Danmark herfra, så vi kan arbejde os frem til fuldpakke. Håber jeg kan få en henvisning til den 6. April. God påske 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg