Hop til indhold
Guest MadsenJesper

Frække Cille

Recommended Posts

Guest MadsenJesper

Hej det her er mit første indlæg så i må lige bære over med mig. Jeg har besøgt Cille ret mange gange nu og må bare sige hun virkelig forstår at få mig helt op og ringe :). Hun er super nærværende under selve akten og det betyder bare mega meget for mig. 

https://annoncelight.dk/showad/311636

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hver mand sin smag................... :wacko:

Ellers en mega god aprilsnar :D

Redigeret af Aab79

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aab79 skrev, for 8 timer siden:

Hver mand sin smag................... :wacko:

Ellers en mega god aprilsnar :D

Synes du din kommentar.  Bidrager med noget vi andre kan bruge til noget???,:?:B)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jooo skrev, for 11 timer siden:

Synes du din kommentar.  Bidrager med noget vi andre kan bruge til noget???,:?:B)

Der er jo desværre en del, også her på boardet, som mener, at man kan kalde andre alt muligt grimt eller svine dem til, når bare det er på nettet, og man sidder anonymt bag sin skærm:ph34r: Uanset hvor fladpandet og usympatisk en kommentar, der er tale om; det er oftest dem, som påberåber sig ytringsfriheden, men dermed reelt mener, at vi andre partout skal læse deres meningsløse og tit hånende bemærkninger... Forstår ikke helt, hvordan man kan tænke sådan:huh:

“Jamen jeg taler jo pænt foran mine børnebørn/børn/venner osv.!...” - Nåe ja, jamen så betyder det jo ikke noget...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nah egentligt kan i ikke bruge min kommentar til noget :). Men jeg har nu læst anmeldelser af Cille, og samtidigt er jeg ikke lige til den type piger, så derfor antog jeg faktisk at det var en aprilsnar datoen taget i betragtning :)

Fuld respekt for at man syntes hun er meeega lækker, og aldrig har lyst til noget andet end lige hende, hver mand sin smag jo :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Salesman

Ja hvis hun gad svare på henvendelser kunne man garanteret have meget sjov med hende :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aab79 skrev, for 8 timer siden:

Nah egentligt kan i ikke bruge min kommentar til noget :). Men jeg har nu læst anmeldelser af Cille, og samtidigt er jeg ikke lige til den type piger, så derfor antog jeg faktisk at det var en aprilsnar datoen taget i betragtning :)

Fuld respekt for at man syntes hun er meeega lækker, og aldrig har lyst til noget andet end lige hende, hver mand sin smag jo :)

Hvorfor ikke stikke piben ind mester. Der skal være plads til alle slags mennesker og dit syn på den pågældende pige bidrager kun til at du fremstår som en .....

• Synes godt om 10
  • Tak 1
  • Haha 2
  • Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MadsenJesper

Nårh havde ikke rigtig set hvad dag det var. Men nej prøvede at udtrykke hvordan jeg har det med at have besøgt og i fremtiden besøge frække cille. Men du må have en god dag nogen tager det hårdt andre tar"det"letter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, den 3.4.2021 at 16:50:

Hvorfor ikke stikke piben ind mester. Der skal være plads til alle slags mennesker og dit syn på den pågældende pige bidrager kun til at du fremstår som en .....

Er det ikke det der lige præcis kendetegner dig, det der med at stikke piben ind ;-) så du fremstår som en....... God dag :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Salesman skrev, den 3.4.2021 at 14:56:

Ja hvis hun gad svare på henvendelser kunne man garanteret have meget sjov med hende :biggrin:

Jeg bruger næsten aldrig eroguide :roll: 

men skriv gerne en sms til nummeret på annoncen så svarer jeg de dage jeg er på.

en god ide er at afslutte med sit navn herinde fra, da jeg godt kan finde på kun at svarer på dem jeg kender(har navn på) hvis jeg har meget travlt på givende tidspunkt :D<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har besøgt Cille engang for efterhånden et godt stykke tid siden. Det var en fantastisk oplevelse. Hun er mega fræk og super sød.

Jeg håber jeg snart fanger hende sammen med son “mor”:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonX skrev, for 8 timer siden:

Jeg har besøgt Cille engang for efterhånden et godt stykke tid siden. Det var en fantastisk oplevelse. Hun er mega fræk og super sød.

Jeg håber jeg snart fanger hende sammen med son “mor”:wub:

Hendes mor, den køber du vel ikke? skal vi ikke gå ud fra det er et spil :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Trust-me skrev, for 13 minutter siden:

De tjener Fedt på dumme danske mænd, sådan er det pt :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trust-me skrev, for 6 timer siden:

De har flere gange skrevet herinde, det ikke er rigtige mor og datter - men at de syntes det er frækt med dette spil - så de er helt ærlige omkring dette 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trust-me skrev, for 8 timer siden:

Thaimig skrev, for 8 timer siden:

De tjener Fedt på dumme danske mænd, sådan er det pt :huh:

Læg dog mærke til, hvordan jeg skriver “mor”... og tænk en ekstra gang over, hvad anførselstegn betyder for en forståelse af ordet inden I hopper til tastaturet.:blink:

Brugere som jer gør virkelig det her Forum anstrengende til tider. :evil:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
DonX skrev, for 11 timer siden:

Læg dog mærke til, hvordan jeg skriver “mor”... og tænk en ekstra gang over, hvad anførselstegn betyder for en forståelse af ordet inden I hopper til tastaturet.:blink:

Brugere som jer gør virkelig det her Forum anstrengende til tider. :evil:

Præcis, så er det da godt der findes flere herinde af jeres slags, det gør alt nemmere, specielt ifht tråden, dem beholder i bare i Ålborg, good luck :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også lige haft kig på Frække Cilles annonce og må indrømme jeg kan lide hvad jeg ser :) Jeg er ikke til de små nips typer men kan godt lide der er lidt til gården og gaden og lidt at rykke i :D men inden jeg får et møde istand er der nogen som har besøgt hende som kan beskrive ca størrelsen på hendes bryster + røv? :D og så er jeg typen som elsker at slikke fisse, men hun skal lige som smage godt, nogle som vil dele oplevelse? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Banditos skrev, for 4 timer siden:

Har også lige haft kig på Frække Cilles annonce og må indrømme jeg kan lide hvad jeg ser :) Jeg er ikke til de små nips typer men kan godt lide der er lidt til gården og gaden og lidt at rykke i :D men inden jeg får et møde istand er der nogen som har besøgt hende som kan beskrive ca størrelsen på hendes bryster + røv? :D og så er jeg typen som elsker at slikke fisse, men hun skal lige som smage godt, nogle som vil dele oplevelse? 

Størrelsen på hendes bryster og røv kan du nogenlunde se på billederne. En god fast håndfuld hhv. en ualmindeligt lækker og fast røv; det er lidt svært at beskrive...:)

Til gengæld kan jeg klart sige, at hun smager fantastisk:wub:

Jeg tror, de færreste, der kan lide billederne, vil fortryde!:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MadsenJesper skrev, den 1.4.2021 at 19:53:

Hej det her er mit første indlæg så i må lige bære over med mig. Jeg har besøgt Cille ret mange gange nu og må bare sige hun virkelig forstår at få mig helt op og ringe :). Hun er super nærværende under selve akten og det betyder bare mega meget for mig. 

https://annoncelight.dk/showad/311636

Åh, hvor jeg glæder mig til at besøge Cille. Har en kommunikation i gang. Lyder bare så fræk og dejlig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 13 timer siden:

Åh, hvor jeg glæder mig til at besøge Cille. Har en kommunikation i gang. Lyder bare så fræk og dejlig. 

Det er ellers virkelig længe siden hun har annonceret - må jeg spørge, om det bare er på telefonen, du skriver med hende?:biggrin:

- jeg vil vildt gerne møde hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonX skrev, for 5 minutter siden:

Det er ellers virkelig længe siden hun har annonceret - må jeg spørge, om det bare er på telefonen, du skriver med hende?:biggrin:

- jeg vil vildt gerne møde hende igen.

Hej, det er ovre hos konkurrenten......N. Skal snart lege med hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
frække-cille skrev, den 2.12.2022 at 06:38:

Halløj :x

I kan altid skrive på 91259146, så svarer jeg når det er muligt. 
Bare husk at skrive hvis jeg ikke skal svare tilbage efter et bestemt tid på dagen 

har du ikke annonce mere så vi kan se dig..... 

Redigeret af biker
tilbagemelding/svar mangler at blive slået til

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...