delgadodk 41 Skrevet 1. April, 2021 Så blev jeg skilt for 3 mdr siden (det føltes endnu bedre end da jeg blev gift for 10 år siden.. men det er en anden historie). Samtidig med det, blev et af børnenes klassekammeraters forældre sjovt nok også skilt. Moderen, har jeg altid fundet vældig sød, men jeg har naturligvis aldrig gjort noget. Hun har været sød nok overfor mig, men ellers ikke noget. Nå ja, der er vel 15 års aldersforskel. Nu er hun så flyttet.. og jeg kunne godt drømme om et platonisk forhold med lidt sludder over en kop kaffe... Men, hvordan gør man i vore dage... jeg er ret lost, og føler at uanset hvad jeg kunne finde på, vil det være enormt kikset. Any takes??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 1. April, 2021 en kvinde der er 15 år ældre er altid temmelig nem at score... bare tag dig sammen og find et sted hvor i en gå en tur - det er så moderne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 1. April, 2021 Dine børn vil næppe synes, at det er morsomt, at deres far gør sig til grin overfor en klassekammerats mor. Så lad den fugl flyve, nu du er en fri mand er der så mange andre muligheder at prøve af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 1. April, 2021 Casten skrev, for 1 minut siden: Dine børn vil næppe synes, at det er morsomt, at deres far gør sig til grin overfor en klassekammerats mor. Så lad den fugl flyve, nu du er en fri mand er der så mange andre muligheder at prøve af. han vil jo kun drikke kaffe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 1. April, 2021 delgadodk skrev, 1 time siden: Så blev jeg skilt for 3 mdr siden (det føltes endnu bedre end da jeg blev gift for 10 år siden.. men det er en anden historie). Samtidig med det, blev et af børnenes klassekammeraters forældre sjovt nok også skilt. Moderen, har jeg altid fundet vældig sød, men jeg har naturligvis aldrig gjort noget. Hun har været sød nok overfor mig, men ellers ikke noget. Nå ja, der er vel 15 års aldersforskel. Nu er hun så flyttet.. og jeg kunne godt drømme om et platonisk forhold med lidt sludder over en kop kaffe... Men, hvordan gør man i vore dage... jeg er ret lost, og føler at uanset hvad jeg kunne finde på, vil det være enormt kikset. Any takes??? -Hvad er det værste det kan ske? Du kunne skrive en sms og byde på en kop kaffe -hvis hun siger nej -er det jo det -men det kunne jo være hun sagde "ja tak" men tag chancen -du lever kun en gang;-) 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 840 Skrevet 1. April, 2021 kenderen skrev, 1 time siden: en kvinde der er 15 år ældre er altid temmelig nem at score... bare tag dig sammen og find et sted hvor i en gå en tur - det er så moderne Men hvad nu hvis hun er 15 år yngre ? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackStockings Skrevet 1. April, 2021 prøv at skriv til Mads og monopolet eller spørg Charlie, de er eksperter i sådanne spørgsmål du stiller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 1. April, 2021 delgadodk skrev, for 4 timer siden: Så blev jeg skilt for 3 mdr siden (det føltes endnu bedre end da jeg blev gift for 10 år siden.. men det er en anden historie). Samtidig med det, blev et af børnenes klassekammeraters forældre sjovt nok også skilt. Moderen, har jeg altid fundet vældig sød, men jeg har naturligvis aldrig gjort noget. Hun har været sød nok overfor mig, men ellers ikke noget. Nå ja, der er vel 15 års aldersforskel. Nu er hun så flyttet.. og jeg kunne godt drømme om et platonisk forhold med lidt sludder over en kop kaffe... Men, hvordan gør man i vore dage... jeg er ret lost, og føler at uanset hvad jeg kunne finde på, vil det være enormt kikset. Any takes??? Tja forstår fuld id behovet for at have en feminin kontakt - de fleste skilsmisser er ikke lykkelige og det er altid en meget skuffet part og den det bliver fri har godt sf at nyde friheden så, hvis du søger tryghed og stabilitet så må du lade hende i fred, hvis du vil afprøve dine rustne score kompetencer så sig hej når i møde tilfældigt - og når i har sagt hej et par gange, kan du via Aula finde hende og så sende en sms fra din telefon eller endnu bedre ringe hende op, det der gør stærkest indtryk er hvis du i forbindelse med “hej” inviterer hende - køb en gave box til bio og sig at det er en have fra firmaet du arbejder hos, kombiner bio med cafe og så så se hvad der komme ud af det - tænk mindre på sex og se og hør hende og lade held eller dig lidt at kende så bliver hun tryg og måske liderlig og så er det frit slaw for resten - gør det i den børnefri periode - Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 1. April, 2021 Om några av era barn känner varandra sedan skoltiden har du bara ett val - sköt det hela snyggt och med respekt. För det första för barnens skull, för det andra för era ex:ers skull, och för det tredje för er egen skull - och detta oavsett om det avser platonisk vänskap, lakansgymnastik till ömsesidig glädje eller ett längre förhållande. Det är minerad mark - lärt av egen erfarenhet som dock inte helt liknar era förutsättningar. Held och lykke! Lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 1. April, 2021 Casten skrev, for 4 timer siden: Dine børn vil næppe synes, at det er morsomt, at deres far gør sig til grin overfor en klassekammerats mor. Så lad den fugl flyve, nu du er en fri mand er der så mange andre muligheder at prøve af. Hmm, nu handler tråden ej om hva børnene synes, og hvis det endelig var, så var børnene nok gladeste da han var der imens de var små, nok om det Jeg er helt sikker på den modne kvinde er klar, så hvorfor ikke elske imens vi er her, go fornøjelse, håber det bedste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9526 Skrevet 1. April, 2021 delgadodk skrev, for 6 timer siden: . jeg er ret lost, og føler at uanset hvad jeg kunne finde på, vil det være enormt kikset. Any takes??? Når det føles kikset, så er det det nok også. Da jeg læste dit indlæg smilede jeg og tænkte "Ok, der er nu kun gået 3 mdr, og lille-peter-hjernen er allerede begyndt at overveje rimelige paniske initiativer" Lav i stedet en profil på nogle af de kendte site og se lidt bredere end mødrene til dine børn klassekammarater. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
delgadodk 41 Skrevet 2. April, 2021 (edited) Tak for alle jeres gode kommenterar... kan se I har ligeså mangler vinkler på det som jeg selv har. For at nuancere det lidt mere, så er damen yngre end mig. Børnene er søde, så der vil ingen problemer være i forhold til dem. Efter alle disse år har jeg konstateret, at jeg har det bedst alene, så jeg har egentligt droppet alt omkring intime og nære forhold til kvinder. Men, lysten til samvær med det modsatte køn er der da stadig, og nu med hende her.. ja så er der også stadig et element af tiltrækning der drager. Men som nævnt, vil jeg helst holde det til kaffedrikning - mere end det, har jeg ikke særligt gode erfaringer med... og det er så længe siden sidst, at jeg dårligt kan huske hvad man gør. Som nogle af jer skriver, vi lever kun en gang, og det er ikke fedt at gå og ærgre sig over, at man ikke lige smed snøren ud på noget man havde lyst til. Tanken jeg har i skrivende stund er at sende hende en sms og blot spørge hvordan det går i hendes nye bolig/sted. Hvis hun ikke svarer er det jo nemt nok, hvis hun svarer - ja så er der måske en interesse, og så kunne ideen om kaffe luftes. Redigeret 2. April, 2021 af delgadodk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 2. April, 2021 delgadodk skrev, for 1 time siden: Tak for alle jeres gode kommenterar... kan se I har ligeså mangler vinkler på det som jeg selv har. For at nuancere det lidt mere, så er damen yngre end mig. Børnene er søde, så der vil ingen problemer være i forhold til dem. Efter alle disse år har jeg konstateret, at jeg har det bedst alene, så jeg har egentligt droppet alt omkring intime og nære forhold til kvinder. Men, lysten til samvær med det modsatte køn er der da stadig, og nu med hende her.. ja så er der også stadig et element af tiltrækning der drager. Men som nævnt, vil jeg helst holde det til kaffedrikning - mere end det, har jeg ikke særligt gode erfaringer med... og det er så længe siden sidst, at jeg dårligt kan huske hvad man gør. Som nogle af jer skriver, vi lever kun en gang, og det er ikke fedt at gå og ærgre sig over, at man ikke lige smed snøren ud på noget man havde lyst til. Tanken jeg har i skrivende stund er at sende hende en sms og blot spørge hvordan det går i hendes nye bolig/sted. Hvis hun ikke svarer er det jo nemt nok, hvis hun svarer - ja så er der måske en interesse, og så kunne ideen om kaffe luftes. -Synes lidt du modsiger dig selv... -men hvis du selv synes du har det på den måde -ja så er det nok helt fint;-) det med "snøren" -Jeg er måske den eneste der går og spotter og fantasere om kvinder jeg ser, nogen kun en gang andre tilbagevende -dog uden at "smide snøren" da det vil blive for uoverkommeligt selv for mig;-) og nok helle ikke blive modtaget særligt pænt af hovedparten -da jeg ikke kun kikker efter singler -Men jeg ser det som, at være en mand -og sådan har jeg altid gjort, og ændre nok helle ikke på den, så længe jeg lever -uanset jeg er gift eller i forhold. Noget jeg aldrig gør er at fortælle nogen om det (før nu) Jeg kan da godt drikke kaffe med en kvinde -jeg synes er et "hug" -men fantasien kører videre uanset om det bliver kun ved kaffen...gg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
delgadodk 41 Skrevet 21. Maj, 2021 Follow-up.. jeg endte jo med at sende en yderst sober og venlig besked, samt et faktuelt spørgsmål - men ikke noget med invitation til noget som helst. Jeg fik slet intet svar.. så det løste sig selv på den måde. Til gengæld kommer der en anden kvinde til kaffe i eftermiddag, life goes on. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 21. Maj, 2021 @delgadodk Held og Lykke og ønsker alt det sex i kan overkomme for jer begge. Bødlen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg