Monty 121 Skrevet 1. April, 2021 (edited) Hej. tog lige en for holdet idag. 1.april 2021. ( og det er ingen aprilsnar) Flot kvinde på de 45 år som hun skriver, skæve tænder ja OK men det er da da mange der har, så det er jo heller ikke tænderne du skal lege med. Hun yder den service som hun reklamerer med du skal bare sige til, så er der ingen problem, rigtig hun kan ikke snakke engelsk men med fakter og tegn når man altså langt, og Polsk er ikke min stærke side. Men et fint besøg, hvor du kan få det du gerne vil næsten, men ikke sex uden kondom, god service og efter min mening ikke for travlt, der er tid til hygge og god sex. og hun udfører både det ene og andet til UG. Så besøg i baren hende, men kan godt se priserne er steget en del, hun var i Randers i Sjællandsgade for et par år side, og der var prisen kr. 800,- men alt i alt en rigtig god service. Link.: https://annoncelight.dk/showad/314973 Redigeret 1. April, 2021 af Monty 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 121 Skrevet 3. April, 2021 Jeg oplyser at det er i Randers, skriver da ikke adressen herinde, tryk på linket og kontakte Sara så får du adressen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 355 Skrevet 4. April, 2021 Nu mener jeg ikke den præcise adresse. Men n v s ø eller c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hev 140 Skrevet 4. April, 2021 kad skrev, for 26 minutter siden: Nu mener jeg ikke den præcise adresse. Men n v s ø eller c Er Randers SÅ stor? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stigstig 52 Skrevet 4. April, 2021 hev skrev, for 3 timer siden: Er Randers SÅ stor? Hvor længe mon hun blive i stor byen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 840 Skrevet 4. April, 2021 (edited) kad skrev, for 4 timer siden: Nu mener jeg ikke den præcise adresse. Men n v s ø eller c Der står Randers C i den første linje i annoncen , så jeg tænker næsten at det er i Randers C ..... Redigeret 4. April, 2021 af Vendelboen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 4. April, 2021 Vendelboen skrev, for 25 minutter siden: Der står Randers C i den første linje i annoncen , så jeg tænker næsten at det er i Randers C ..... Ja og adresse i sidste linie, om det er tilladt, ved jeg ej, men nu står den der! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 5. April, 2021 Og mens tiden blev spildt på at diskutere c ø v n s er hun smuttet til aalborg C 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 121 Skrevet 5. April, 2021 Thaimig skrev, for 17 timer siden: Ja og adresse i sidste linie, om det er tilladt, ved jeg ej, men nu står den der! Adressen har jeg ikke skrevet i den sidste linie, men derimod adressen hvor hun var for et par år siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 5. April, 2021 Monty skrev, for 7 timer siden: Adressen har jeg ikke skrevet i den sidste linie, men derimod adressen hvor hun var for et par år siden. Videre til næste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XHenrikX 75 Skrevet 5. April, 2021 Jeg tager selv et smut forbi i Aalborg i morgen.. Så kan jeg også lige give en tilbagemelding... Så må jeg lige videreformidle om det nu også er præcist i Aalborg C hun er nu.. Tingene skal jo gå ordentligt til... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Monty 121 Skrevet 6. April, 2021 Når man refererer til noget så referer korrekt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XHenrikX 75 Skrevet 6. April, 2021 Så drengene... Så fik jeg besøgt hende også... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg