Hop til indhold
pdrhan

Kinky tanker - kom med forslag

Recommended Posts

Jeg har en aftale med en fræk tøz jeg ser jævnligt,hun er sindsygt fræk og med på alt næsten , samme er jeg - syntes dog altid at vi ender ud med at det bliver det samme vi gør hver gang....

vi er begge til nylon strømpebukser og hun nyder at kneppe mig bagi med min store dildo , jeg - slikken af fisse osv og vi har fed fræk sex , men jeg savner lidt mere kinky agtigt.....

hvad har i af forslag? 

kom frækt ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det frækkeste jeg kan kom I tanke om er, at i videofilmer det og bringer det her til glæde og inspiration for os andre.

Vind-vind :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er velkommen til at lade dig inspirere af de ting jeg har leget med sammen med Kamille:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/128149-hvem-har-tisset-på-min-sukkermad-det-har-kamille/?tab=comments#comment-1205431

Eventuelt bare i første omgang at fisseslik bliver til facesitting hvor hun holder dig for næsen imens, men overvej om du vil der hen hvor hun knepper dig i røven mens du har hovedet nede i et toilet hun lige har benyttet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 47 minutter siden:

Det frækkeste jeg kan kom I tanke om er, at i videofilmer det og bringer det her til glæde og inspiration for os andre.

Vind-vind :D

Har faktisk gået med tanken om at vi er online på Chaturbate.com hvor jeg har en konto..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...