Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst
Sabilu skrev, for 17 timer siden:

Skriver man noget specielt til hende for at få opmærksomhed? Virker til at jeg blev blokeret eller hun har slettet sin Whatsapp efter at jeg sagde hej og spurgte om hun havde tid til 60 min idag, og hvad deepthroat eventuelt kostede:huh:

Skal siges at jeg kan se at hun har set beskeden så det er egentlig bare en seriøs undren over om man skal gebærde sig særligt hæderligt her eller hvordan. Der er jo ikke mange velanmeldte GPer i øjeblikket. 

Jeg tænker bare hun er populær, hvilket vel ikke er så underligt ❤️. Jeg kommer heller ikke igennem. Der er heldigvis andre fisk i søen :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 20 minutter siden:

Jeg tænker bare hun er populær, hvilket vel ikke er så underligt ❤️. Jeg kommer heller ikke igennem. Der er heldigvis andre fisk i søen :-)

 

Nej det håber jeg da også for hun ser da virkelig dejlig ud. Min anke er bare at hendes billede forsvandt efter hun så min besked hvilket vidst skulle betyde at hun har blokeret dig, hvilket undrede mig meget når det nu er en GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sabilu skrev, for 7 minutter siden:

Nej det håber jeg da også for hun ser da virkelig dejlig ud. Min anke er bare at hendes billede forsvandt efter hun så min besked hvilket vidst skulle betyde at hun har blokeret dig, hvilket undrede mig meget når det nu er en GP. 

Mærkeligt.. hos mig er der stadig et foto, men intet svar.. jeg har dog ikke helt opgivet endnu... tror bare det handler om timing :D .. og ja hun ser skøn ud

Del dette indlæg


Link til indlæg
hkohko skrev, den 26.3.2021 at 22:00:

Eftersom hun ikke har oplyst det i annoncen synes jeg det er bedre du selv spørger hende. Men stedet er rent og pænt og det er relativt centralt.

 

At informere hvilken bydel vi taler om kan vel ikke skade nogen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
slapman skrev, den 28.3.2021 at 15:34:

At informere hvilken bydel vi taler om kan vel ikke skade nogen?

Enig...man kan jo nøjes med at skrive noget som "Østerbro", "Vesterbro" eller lignende.

For mig har det rimelig stor betydning hvilken bydel pigerne opholder sig i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, for 22 minutter siden:

This group og GP’s have 3 locations. Islands Brygge, Valby and Frederiksberg. It isnt that difficult

Hvis ikke man er en hyppigt besøgende, så kan det godt være svært.

Jeg besøger f.eks kun GP ca. hver 3-4. måned, og er derfor ikke specielt bekendt med lokationerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, for 37 minutter siden:

Fair enough. If you manage to get through to these girls be aware it isnt them you are writing with. Cheers

Det kan jeg så ikke svare på, da jeg ikke har været forbi. Men synes nu billedet med avisen ser rigtig nok ud. Desuden er trådstarter ikke en der lige har oprettet sig for at skrive en anmeldelse, og en anden bruger (som heller ikke er ny), verificerer hende også. Så er ikke helt sikker på hvor meget mere bevis du vil have. Medmindre du mener, at det ikke er hende selv der passer telefonen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 3 timer siden:

Det kan jeg så ikke svare på

Der var ikke noget spørgsmål, det var en oplysning. Alt du skriver tyder på, du helt har misforstået. Der står intet om billederne - pointen er alene at du ikke kommunikerer med den enkelte GP, og at det kan være svært at få svar. Det første er noget meUsex går meget op i, og som han derfor ofte skriver om, selvom han ikke ved det. Det fører ofte til lange meningsløse diskussioner. 

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
meUsex skrev, den 30.3.2021 at 15:42:

Point is it’s a fact. The girls dont reply to our messages. 

Bullshit. Jeg har kommunikeret med to af pigerne, som kunne refererer til vores samtale da jeg ankom til stedet. Jeg er enig i at det er en gruppe af piger der generelt lever op til det de lover og giver gode oplevelser ❤️anmeldelse følger

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterN skrev, den 27.3.2021 at 09:24:

@hkohko kan du bekræfte at pigen du mødte har de samme tatoveringer som pigen på billderne?

(På forhånd mange tak ;-) 

Jeg har besøg denne skønhed idag, og hun er den på billedet.

Jeg elsker petit piger, det gav nogle sjove stillingere når højde forskellen er 35 cm

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sentio
Clean1 skrev, den 27.3.2021 at 02:28:

Ja sikkert også facke anmeldelse... ellers er hun jo sindsyg hurtig til at orientere sig i det her forum hin har allierede link her til på profilen ... ha ha

@Clean1 - det kan godt betale sig også at se hvem som har skrevet anmeldelsen - @hkohko anser jeg som en man godt kan lytte til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
meUsex skrev, den 30.3.2021 at 12:07:

Photos are legit, it just is not Them you are sending SMS to. 98% of this group have positive reviews

Min oplevelse er 100 pct. at det er de to piger, man skriver direkte med. De kender 100 pct. indholdet af vores forudegående kommunikation 

Venligst

Coolmancool

Del dette indlæg


Link til indlæg
RentSlik skrev, for 16 minutter siden:

Er der nogen der ved hvilken nationalitet pige barnet har? 

Ja. 

Jeg er ikke 100%procent sikker, men jeg tror hun er russisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil sige at jeg ikke ikke har spurgt hende. men hun er rigtig glad for russisk musik, men Polsk og russisk er også næsten det sammen.
Men bortset fra det er hun en super sprød pige. virkeligt et besøg værd

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...