Hop til indhold
Lauritzen

Efterspørgsel

Recommended Posts

Hej, jeg er helt ny til alt det her. Jeg takker på foran:-) 

Kender i en massagepige på Fyn med følgende krav:

18-28 år

Flot og Naturlig

Ingen Bagmænd

Fra Europa

Kan tale godt engelsk/dansk

Ikke overvægtig

Ikke ryger

Ingen klamme tatoveringer

Født som Pige!

 

Redigeret af Lauritzen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauritzen skrev, for 22 minutter siden:

18-28 år

Læg generelt 4-5 år og i værste fald 10-20 år oven i det de skriver.

Lauritzen skrev, for 23 minutter siden:

Flot og Naturlig

Ja, det er jo altid en smagssag. Døm selv ud fra billederne og kryds fingre for de er ægte. Altså billederne.

Lauritzen skrev, for 24 minutter siden:

Ingen Bagmænd

Kan sateme være svært at gennemskue. Selv de mest hærdede og erfarne herinde har vist ikke nogen måde at afgøre det 100 %.

Lauritzen skrev, for 26 minutter siden:

Fra Europa

Kan tale godt engelsk/dansk

Om de er fra Europa er jo også nærmest umuligt at gennemskue om det angivne er sandt. Om de kan tale engelsk eller dansk kan nok kun afgøres med et telefonopkald.

Lauritzen skrev, for 27 minutter siden:

Ikke overvægtig

Ja, det er jo så nok lidt svært at afgøre. Nogen mener at bare de vejer under 150 kg er det ok. Andre mener at de da i hvert fald ikke skal veje mere en 60 kg. Selvfølgelig lidt afhængig af kropsbygning og meget afhængig af højde.

Lauritzen skrev, for 29 minutter siden:

Ikke ryger

Spørg dem og håb på de taler sandt.

Lauritzen skrev, for 30 minutter siden:

Ingen klamme tatoveringer

Hvad der er klamt er jo så også en smagssag. Personligt er jeg generelt ikke vild med tatoveringer, men små diskrete eller evt. store pæne får mig ikke til at fravælge dem. Men må indrømme at hvis der er over hele kroppen skal der tungtvejende andre argumenter til for at vælge hende.

Lauritzen skrev, for 31 minutter siden:

Født som Pige!

Tror reelt der er meget lille "risiko" for at du støder ind i en der er "ombygget". Men selvfølgelig findes de. Har ikke selv været så uheldig at møde en. Eller også har det bare været så godt udført at jeg ikke har opdaget det. Og ja - så er det jo bare sådan det er.

Men når du så skal vælge en pige, ja så læs de forskellige anmeldelser herinde igennem og find en der falder i din smag. Hvis andre siger god for at billederne er ægte eller i det mindste retvisende kan du jo tage den derfra.
Noget helt andet er så at det er LANGT vigtigere at hun leverer en ordentlig service end at hun er gudesmuk. Nu ved jeg så ikke hvor gammel du selv er og hvor erfaren du er med sex i det hele taget. Hvis du er meget ung og ret uerfaren med sex vil jeg mere du skulle finde en dansk pige/kvinde der er kendt herinde for at give en ordentlig service. Om hun så er 22 eller 45 - tyk eller tynd eller måske har et par tatoveringer synes jeg bare du skal lade komme i anden række. 
En helt anden ting du skal være meget opmærksom på er hvad du har tænkt dig at betale. Forvent ikke den helt store tur for en 5-600 kr. 

Alt dette er så bare min mening. Håber du kan bruge det til noget fornuftigt. Sidst men ikke mindst: Pas på dine penge i dette univers og tag aldrig flere med på et besøg end du vil bruge. Nogen har nemt ved at blive fristet til at bruge flere penge på ekstraydelser end man egentligt havde planlagt.

God fornøjelse. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg tror næsten alle snyder med alder, det med fra Europa er bare udsende. En lidt letter måde at skrive ingen mørke eller asiatere. Nogle små diskrete tatoveringer kan godt gå, det er ret svært at dømme ud fra billederne. Jeg prøver at lave så meget research som muligt før jeg skriver til en, der var en hvor jeg tænkte perfekt, men efter en del research fandt jeg ud af at brysterne var plastik, og hun røg... Jeg er meget uerfaren, har faktisk aldrig haft sex før, det er derfor jeg vil lave om på det. Jeg kan ikke rigtigt finde nogle danske piger som opfylder kravene, undtaget Saffron, men har læst hun ikke er så god... Jeg har tænkt mig at betale hvad end det skal koste for en god oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 10 minutter siden:

Vælg danske piger, vi har ingen bagmænd. 

Ja i de fleste tilfælde, men det heller ikke fordi udvalget er så bredt:sad:  De danske piger på Fyn jeg har fundet frem til, er enten gamle, eller ikke min smag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har aldrig hørt om en dansk glædepige, har en bagmand. Og jeg er en af de gamle her i faget, Er 46 år. Og har også været telefon vagt dame i nogle perioder, ved danske bodel. Og aldrig der mødt piger med bagmænd. Så ved ikke hvorfor du mener nogle har det. 


Kan man ikke få det du ønsker lokal, overveje evt at køre til Jylland eller København efter påsken når alle åbner op igen og det bliver nemmere at se udvalgt i dvs annoncer sider

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har aldrig hørt om en dansk glædepige, har en bagmand. Og jeg er en af de gamle her i faget, Er 46 år. Og har også været telefon vagt dame i nogle perioder, ved danske bodel. Og aldrig der mødt piger med bagmænd. Så ved ikke hvorfor du mener nogle har det. 


Kan man ikke få det du ønsker lokal, overveje evt at køre til Jylland eller København efter påsken når alle åbner op igen og det bliver nemmere at se udvalgt i dvs annoncer sider

Jeg har nu mødt et par stykker gennem tiden, som havde en bagmand. De fleste tilfælde deres kæreste eller mand. Hvor det helt sikkert var ham der styrede butikken og også lavede alle aftaler. Hvor de piger ikke altid vidste hvad de var lovet til (som manden havde sagt var ok). Har også mødt mere end en, der skyldte penge til nogen, hvor de afbetalte gælden på ryggen. Så det er ikke helt umuligt at finde. 
Men du har helt sikkert ret i, at de fleste danske piger ikke har nogen egentlig bagmand, som mange af de udenlandske har. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 6 timer siden:

Vælg danske piger, vi har ingen bagmænd. 

Det er der vist ingen garanti for. Måske statistisk set har færre af os bagmænd, men det er bestemt ikke alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Eva Nadine skrev, for 28 minutter siden:

Det er der vist ingen garanti for. Måske statistisk set har færre af os bagmænd, men det er bestemt ikke alle.

Eva kunne du ikke tage til Fyn og hjælpe Lauritzen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 29 minutter siden:

Eva kunne du ikke tage til Fyn og hjælpe Lauritzen.

Jo, jeg er SÅ klar... men jeg tænker at hvis ens primære transportmiddel er en scooter, så kan det være man er ved at spare op til en bil og man måske ikke har så mange penge på dullekontoen, at der er råd til alle de mange timer der er mit minimum for at jeg kører hele vejen til Fyn for at knalde. Og selvom det skulle være en fordom der slet ikke passer for @Lauritzen og jeg typemæssigt kommer gennem nåløjet, så er jeg altså RET gammel :D 
Der er mange muligheder for fiasko her, men tak for tanken ;) 

Eva <3

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også en bil, men den står i garagen og bliver langsomt mere og mere tunet og flot. Med 3 jobs og mit eget firma så tjener jeg vel okay, men Eva er nok ikke helt min type. Jeg ville sagtens kunne køre bil hvis jeg var gammel nok til kørekort...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så billigt er ikke et krav, det skal bare være bedst muligt:D Diskret og kan ikke køre for langt i en af bilerne pga. mangel på kørekort:?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du ikke er gammel nok til at tage kørekort, tror jeg det er de færreste af de danske GP'er der vil tage dig. Måske de østeuropæiske er lidt mere ligeglade

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardLove skrev, for 14 timer siden:

Hvis du ikke er gammel nok til at tage kørekort, tror jeg det er de færreste af de danske GP'er der vil tage dig. Måske de østeuropæiske er lidt mere ligeglade

Måske @Lauritzen engang har haft kørekort, men så skete der noget og nu er det scooter og ny køreprøve? Der er så mange muligheder og ubesvarede spørgsmål. Måske får vi det aldrig opklaret. Kan vi leve med det? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, den 26.3.2021 at 10:58:

Vælg danske piger, vi har ingen bagmænd. 

Nej men til gengæld er de som regel væsentlig dyrer i alle deres ydelser ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 4 timer siden:

Nej men til gengæld er de som regel væsentlig dyrer i alle deres ydelser ;-) 

Hvilket egenlig er lidt sært, da der spares en del når der nu ikke er bagmænd der skal betales. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 22 timer siden:

Nej men til gengæld er de som regel væsentlig dyrer i alle deres ydelser ;-) 

Er vi nu også det. Jeg har da ses en del af de udefra køre med lav start pris og en masser af tillæg. Ligger du alle tillæg på er prisen den samme som vores. 
Dertil hvad med den tit dårlig service ? 
Vi snyder ikke med tiden, og ærlighed ses også mere hos danske glædepiger end dem udefra med vores foto og oplysninger. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 1 time siden:

Er vi nu også det. Jeg har da ses en del af de udefra køre med lav start pris og en masser af tillæg. Ligger du alle tillæg på er prisen den samme som vores. 
Dertil hvad med den tit dårlig service ? 
Vi snyder ikke med tiden, og ærlighed ses også mere hos danske glædepiger end dem udefra med vores foto og oplysninger. 
 

 

Ja det er I helt sikkert.

Et rigtig godt knald med mange stillinger hos en thai eller udenlandsk ligger typisk på 5-600 kr. for 15-20 min. Deri kan være superfransk fra nogen af pigerne. Og der snydes bestemt ikke med tiden - tværtimod mange steder....men nu kan jeg jo så kun tale for mig selv ift de piger jeg har besøgt.

Hos en dansk er prisen typisk 6-700 kr og ikke ualmindeligt hos nogen 800 kr. for 15 min. Iøvrigt yder du jo heller ikke de ydelser incl. prisen som betales i tillæg hos udenlandske piger, gør du??

Dårlig service forekommer også hos danske piger - bare til orientering ;-) 

Redigeret af Big3lover

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 1 time siden:

Dårlig service forekommer også hos danske piger - bare til orientering ;-) 

Ja, det gør det i højeste grad. Men omvendt forekommer den gode service også hos de udenlandske piger. Har selv prøvet at få både god og dårlig service hos både danske og udenlandske piger. Sådan lige et hurtigt "kig" tilbage i tiden vil jeg nok sige at den absolut bedste oplevelse jeg har haft er hos en udenlandsk pige. Nr 2 på liste kan en dansk pige så bryste sig af. Det skal så siges at den danske på andenpladsen har jeg kun besøgt to gange. Vil på ingen måde sige at hun ikke kan rykke sig op på førstepladsen efter flere besøg. Men jo, hun er dyrere end den udenlandske pige. Til gengæld betaler hun så også skat i Danmark. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 23 timer siden:

Ja det er I helt sikkert.

Et rigtig godt knald med mange stillinger hos en thai eller udenlandsk ligger typisk på 5-600 kr. for 15-20 min. Deri kan være superfransk fra nogen af pigerne. Og der snydes bestemt ikke med tiden - tværtimod mange steder....men nu kan jeg jo så kun tale for mig selv ift de piger jeg har besøgt.

Hos en dansk er prisen typisk 6-700 kr og ikke ualmindeligt hos nogen 800 kr. for 15 min. Iøvrigt yder du jo heller ikke de ydelser incl. prisen som betales i tillæg hos udenlandske piger, gør du??

Dårlig service forekommer også hos danske piger - bare til orientering ;-) 

Nu handle det om klamme bagmænd og jeg tror og håber de faste taipiger her i Danmark arbejder uden bagmænd, derfor var det ikke dem jeg tænke på i mit svar. Men der i mod nogle af dem, der kun er her kort tid af gangen. 
Og synes vi stopper her så tråden ikke hopper for meget af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 21 timer siden:

Nu handle det om klamme bagmænd og jeg tror og håber de faste taipiger her i Danmark arbejder uden bagmænd, derfor var det ikke dem jeg tænke på i mit svar. Men der i mod nogle af dem, der kun er her kort tid af gangen. 
Og synes vi stopper her så tråden ikke hopper for meget af. 

Om det stadig gælder eller det har ændret sig ved jeg ikke. Men før i tiden var det mest almindelige i Thai-miljøet (både i Danmark og resten af verden) at deres bagmænd var en bag-kvinde. Ofte en der har været i landet længst, og hvis ægtemand var klar over hvad der foregik. Bagkvinden stod for oplæring, rekruttering, drift og hjalp med at få pigerne til at føle sig godt tilpas. Det var mere en hønemor og bordelmutter der også sørgede for at være mægler i interne konflikter pigerne imellem. Sommetider var hun selv tidligere prostitueret men pensioneret, og somme tider var hun stadig selv aktiv. 
En sådan "bagmand" er jo fantastisk for alle at have, så længe hjertet (også) er med. 
Problemet er at lovgivningsmæssigt er der ingen forskel på "den gode/nødvendige" bagkvinde og "den skumle/klamme bagmand" i Danmark i hvert fald. Der er alle ruffere og kan anmeldes for rufferi. Nogle bordelmutre og sågar telefondamer også fra "etnisk set danske klinikker" har været hevet i retten med jævne mellemrum. Også dem vi som piger har været rigtigt glade for som "bagkvinder".

Om det stadig fungerer sådan i Thai-miljøet ved jeg faktisk ikke. Men det er min fornemmelse på de steder jeg kommer som gæst at infrastrukturen ikke har ændret sig i 30 år, omend der er kommet rigtigt mange Thai-klinikker med årene. 

Personligt har jeg det sådan at der skal bare ikke være mænd i kulissen eller baglokalet. Jeg vælger at skære alle mænd over samme kam i denne sammenhæng fordi det simpelthen er for svært at gennemskue hvad der foregår. Er der mænd i kulissen, så er det no go for mig. Jeg vil hverken direkte eller indirekte støtte det. Fordomsfuld er jeg på lige dette punkt. 

Kh. Eva

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...