Hop til indhold
PiaV

Det brændte bordel

Recommended Posts

Jeg faldt lige over denne podcast i dag

https://www.dr.dk/radio/p1/det-braendte-bordel/det-braendte-bordel-podcast-5

Imponerende research der er lavet. 

Hvis den journalist blev sat ind som leder af en taskforce imod menneske handel så ville nogen af de mange udenlandske menneske handlere få kamp til stregen. 

Jeg håber hun begynder at interessere sig for sagen om Alice Kansiime, for så tror jeg den bliver opklaret.

Andre der har hørt podcasten? Hvad synes i om den?

Redigeret af PiaV

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, for 7 minutter siden:

Hvis den journalist blev sat ind som leder af en taskforce imod menneske handel så ville nogen af de mange udenlandske menneske handlere få kamp til stregen. 

Jeg håber hun begynder at interessere sig for sagen om Alice Kansiime, for så tror jeg den bliver opklaret.

Hej, kendte du Alice? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, Lige nu:

Næ 

Ok, jeg kendte hende personligt, det var fuldstændigt vandvittigt det der skete. Desværre var der mange af de afrikanske piger der arbejdede alene og på kummerlige steder netop for at lave så mange penge som muligt. Det blev desværre hendes død. Hun startede i Aalborg og drog så til Sjælland. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 4 minutter siden:

Ok, jeg kendte hende personligt, det var fuldstændigt vandvittigt det der skete. Desværre var der mange af de afrikanske piger der arbejdede alene og på kummerlige steder netop for at lave så mange penge som muligt. Det blev desværre hendes død. Hun startede i Aalborg og drog så til Sjælland. 

Kendte du hende ud over at være kunde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, for 1 minut siden:

Jeg var ikke kunde hos hende, og har aldrig været det. Jeg kendte hende fra det sted hun var i Aalborg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, for 15 minutter siden:

Rejseholdet var jo inde over efterforskningen, men de knækkede aldrig mysteriet, der går en rundt med en makaber viden og gøren, personen må være meget syg at kunne bære på sådan en hemmelighed. 

Redigeret af klinikfuckers

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er uhyggeligt det der er sket.... jeg fik det helt dårligt flere steder, men det er en vanvittigt spændende postcast og ja et imponerende arbejde der er lavet!! Du har ret i at hun er hamrende dygtig.. og hun giver ikke op!! Thumbs up

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bonobo skrev, for 13 minutter siden:

Jeg synes det er uhyggeligt det der er sket.... jeg fik det helt dårligt flere steder, men det er en vanvittigt spændende postcast og ja et imponerende arbejde der er lavet!! Du har ret i at hun er hamrende dygtig.. og hun giver ikke op!! Thumbs up

Ja jeg håber hun fortsætter 

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 40 minutter siden:

Rejseholdet var jo inde over efterforskningen, men de knækkede aldrig mysteriet, der går en rundt med en makaber viden og gøren, personen må være meget syg at kunne bære på sådan en hemmelighed. 

Jeg er ti milliarder % sikker på Kurt Krag udemærket ved hvem der gjorde det, men han manglede de sidste brikker for at kunne bevise det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er ti milliarder % sikker på Kurt Krag udemærket ved hvem der gjorde det, men han manglede de sidste brikker for at kunne bevise det. 

Læste lige om den grønlandske kvinde der blev fundet gravet ned ikke langt fra hvor Alice blev dræbt,  de mener dog ikke at det er den samme, men hvem ved, måske er det det samme, og måske er det også ham der slog den unge pige ihjel i vaskekælderen i det indre Kph. Men uhyggeligt er det at der render sådan en rundt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 1 minut siden:

Læste lige om den grønlandske kvinde der blev fundet gravet ned ikke langt fra hvor Alice blev dræbt,  de mener dog ikke at det er den samme, men hvem ved, måske er det det samme, og måske er det også ham der slog den unge pige ihjel i vaskekælderen i det indre Kph. Men uhyggeligt er det at der render sådan en rundt. 

Jeg tror ikke det er den samme og er da ret sikker på den journalist kan researche sig frem til hvem det var. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
klinikfuckers skrev, for 1 time siden:

udover at han døde i spjældet i 2002...

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, for 2 timer siden:

Jeg er i gang med den , nappede første afsnit i lytte bøfferne og næste afsnit høres i morgen imens jeg arbejder :)
Indtil videre syntes jeg den er ret spændende og ser frem til de næste afsnit 

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, for 5 timer siden:

Hvis du havde fulgt lidt med herinde - eller bare havde søgt på: "Det brændte bordel", ville du have fundet flere tråde om samme og du kunne bare have fortsat i en af dem ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...