Hop til indhold
kasper00102

Det brændte bordel

Recommended Posts

Sådan som jeg forstod podcasten, er Braciakow ikke længere aktive i DK, og hvis det kommer frem de er, kan de nok lige så godt lukke, da der næppe vil komme kunder. 

Selvom om pigerne der udtaler sig til programmet, faktisk siger at pigerne der arbejdede for dem i DK, faktisk blev behandlet godt, og fik en relativt god andel. 

Hvem der er de bad guys i markedet lige nu, kommer måske frem om nogle år.....

Og havde det ikke været for den mordbrand, som vist var en fejl, så havde der måske heller ikke været grundlag for et program.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ud over at nogle af dem blev tatoverede at de tilhørte dem. Jøsses... Er nok lidt naiv, men vil da helst ikke bidrage til en polsk bande. Satser på at det lille polske hus i Aalborg ikke er styret af sådan nogle banditter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lært af erfaring efter besøg på et polsk bordel at man ikke skal oplyse i sin anmeldelse hvornår man har været der. Især ikke hvis man skriver en knap så positiv anmeldelse af besøget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 1 time siden:

Jeg har lært af erfaring efter besøg på et polsk bordel at man ikke skal oplyse i sin anmeldelse hvornår man har været der. Især ikke hvis man skriver en knap så positiv anmeldelse af besøget.

Kan du sige lidt mere, selvfølgelig uden at du føler dig kompromitteret? Er der nogen som efterfølgende har anvendt dine private informationer til noget som ligner trusler? 
Det i sig selv lyder faktisk organiseret, og er fuldstændigt undergravende for eksempelvis formålet med dette forum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hørte lidt af det. 50/50 det er ligesom da jeg kørte taxi, men der leverede vognmanden jo alt udstyret. 20% burde være rigeligt til alfons/ruffer

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 20 timer siden:

Kan du sige lidt mere, selvfølgelig uden at du føler dig kompromitteret? Er der nogen som efterfølgende har anvendt dine private informationer til noget som ligner trusler? 
Det i sig selv lyder faktisk organiseret, og er fuldstændigt undergravende for eksempelvis formålet med dette forum. 

Jeg kan kun sige at det er ubehageligt når nogen har gættet ens telefonnummer ud fra det tidspunkt man har besøgt stedet og bruger det til anonyme opringninger. Heldigvis er stedet ikke aktivt mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Lange skrev, for 16 timer siden:

Jeg kan kun sige at det er ubehageligt når nogen har gættet ens telefonnummer ud fra det tidspunkt man har besøgt stedet og bruger det til anonyme opringninger. Heldigvis er stedet ikke aktivt mere.

Mon ikke en billig bollofon med et anonymt taletidskort vil være at foretrække, og kun have den tændt når den skal bruges ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er imponeret over dem der kan få den op at stå med de grimme tatoveringer de piger havde:blink:

små tatoveringer gør ingen ting men dem der fylder hele benet er et kæmpe turn off synes jeg. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hobrofyr skrev, for 19 timer siden:

Er imponeret over dem der kan få den op at stå med de grimme tatoveringer de piger havde:blink:

små tatoveringer gør ingen ting men dem der fylder hele benet er et kæmpe turn off synes jeg. 

Jeg er 100% enig med dig @Hobrofyr og det gælder ikke kun gp, men også side 9 pigerne og Sex og Hor pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...