Hop til indhold

Recommended Posts

Allerhelst Thai skrev, den 28.3.2021 at 16:54:

Da der for år tilbage lå en thaimassage på Rolfsvej på Frederiksberg besøgte jeg dem en aften. Den stakkel jeg besøgte havde haft så mange kunder at hun var helt øm i missen, så hun spurgte mig simpelthen om ikke jeg ville tage hende analt. Det var så min anden gang med det anale besøg i det hele taget og det tænder mig egentlig ikke. 

Men ikke desto mindre så hoppede jeg på bagdøren og det var en udmærket seance med hende. Bagefter fik jeg egentlig lidt ondt af hende, men tænkte at hun jo i det mindste må have fået nogle kr. ud af det. Jeg skulle ikke betale ekstra. 

Hun har nok været ung og mindre øvet.  Senere får de hård hud i dåsen og kan blive ved stort set uendeligt. Men lidt KY hjælper også.

Jeg medbringer gerne en lille tube explorationscreme, som letter adgangen begge steder...Det er bedre en KY eller baby oil.

Men der skal ikke bruges for meget smørelse - man skal jo gerne kunne mærke grebet om stangen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jmk skrev, den 28.3.2021 at 07:43:

Med fare for at få læst og påskrevet og inspireret af at den enormt vidende og højt respekterede @Aarhuselsker allerede deltager i denne tråd:
Tag en tur til Aarhus til de skønne fantastiske piger på PP-Thaimassage. Gib, Thong mfl, de giver alt med smil, grin, intelligens og varme. Analsex er officielt på menuen ligesom trekanter og alt hvad du kan forestille dig. De er super søde, sjove og kærlige og er fast på mit program når jeg kommer forbi byen. Utroligt nok giver Gib oven i købet en fantastisk god massage. De er naturligvis lukkede nu men måske de åbner efter påske?

Jmk

Efter at have læst om Gib, går det op for mig, hvor meget meget hun er savnet osse hendes piger Cici, Nadia mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kun gået efter det anale, når jeg har været hos thaipiger, men de er desværre alle rejst tilbage til Thailand. Jeg er egentlig kun til de modne og erfarne piger, og det yngste jeg har prøvet var en thai på 28, men jeg må sige, at hun virkelig kunne noget. Hun var helt med på, at jeg gik direkte efter røven, og hun var bare fræk. Hun hed Linda, og var i Vejle, der havde en overflod af dejlige thaipiger i den periode.


Ring og spørg til græsk, fransk og pris. Det er mit råd. Hvis de siger, at du skal komme og tale med pigen, så bliv væk. De ved godt, hvad det er man spørger til. Hold dig også væk hvis svaret er diffust. God jagt og jeg håber, at du skriver en anmeldelse, hvis du finder noget godt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, for 3 timer siden:

Jeg er kun gået efter det anale, når jeg har været hos thaipiger, men de er desværre alle rejst tilbage til Thailand. Jeg er egentlig kun til de modne og erfarne piger, og det yngste jeg har prøvet var en thai på 28, men jeg må sige, at hun virkelig kunne noget. Hun var helt med på, at jeg gik direkte efter røven, og hun var bare fræk. Hun hed Linda, og var i Vejle, der havde en overflod af dejlige thaipiger i den periode.


Ring og spørg til græsk, fransk og pris. Det er mit råd. Hvis de siger, at du skal komme og tale med pigen, så bliv væk. De ved godt, hvad det er man spørger til. Hold dig også væk hvis svaret er diffust. God jagt og jeg håber, at du skriver en anmeldelse, hvis du finder noget godt.

 

Jeg laver selvfølgelig en anmeldelse, lige så snart det lykkedes mig at finde en thai-champ.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, den 4/4/2021 at 07:22:

Jeg er kun gået efter det anale, når jeg har været hos thaipiger, men de er desværre alle rejst tilbage til Thailand. Jeg er egentlig kun til de modne og erfarne piger, og det yngste jeg har prøvet var en thai på 28, men jeg må sige, at hun virkelig kunne noget. Hun var helt med på, at jeg gik direkte efter røven, og hun var bare fræk. Hun hed Linda, og var i Vejle, der havde en overflod af dejlige thaipiger i den periode.


Ring og spørg til græsk, fransk og pris. Det er mit råd. Hvis de siger, at du skal komme og tale med pigen, så bliv væk. De ved godt, hvad det er man spørger til. Hold dig også væk hvis svaret er diffust. God jagt og jeg håber, at du skriver en anmeldelse, hvis du finder noget godt.

 

Alle ønsker ikke at besvare spørgsmål i telefonen de ved jo sjældent hvem det er de taler med  og hvor de ringer fra 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John6valby skrev, den 6.4.2021 at 14:41:

Alle ønsker ikke at besvare spørgsmål i telefonen de ved jo sjældent hvem det er de taler med  og hvor de ringer fra 

Nåh, men så er det vel godt, at man kan lægge på og ringe til næste annonce. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
stivert skrev, for 2 timer siden:

Nåh, men så er det vel godt, at man kan lægge på og ringe til næste annonce. 

Hvor du så får samme mangel på svar. Man kommer længere, hvis man prøver at forstå Thailænderne og den kulturelt betingede måde de er på forretningsmæssigt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Har man den mindste mistanke om en ombygger, bør man undersøge området med lup.

Personligt foretrækker jeg den ægte vare.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Default User skrev, den 3.5.2021 at 17:35:

 

Har man den mindste mistanke om en ombygger, bør man undersøge området med lup.

Personligt foretrækker jeg den ægte vare.

Hvis de er så godt lavet, at der skal lup til. Så ville jeg hellere lade være med at tage lup/briller på og så bare bore i bund ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waverider skrev, den 3.5.2021 at 12:05:

Det ser ud som om Jenny i Taastrup også tilbyder sport i 2eren. Nogle der har erfaringer med hende?

Der er flere positive anmeldelser om hende, hun er så 100% kvinde, men om hun tilbyder sport i 2eren  er jeg sku ikke sikker på, øko blow, god sex, men lidt for plastik til mig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, for 50 minutter siden:

Der er flere positive anmeldelser om hende, hun er så 100% kvinde, men om hun tilbyder sport i 2eren  er jeg sku ikke sikker på, øko blow, god sex, men lidt for plastik til mig :-)

Der står i annoncen at hun tilbyder anal ;)

Hun har tilsyneladende meget plastik i kroppen. Og måske lidt mandlige træk? FX meget markerede knogler. Men hvis du siger hun er en kvinde, så er hun det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Analelsker skrev, for 14 minutter siden:

Der står i annoncen at hun tilbyder anal ;)

Hun har tilsyneladende meget plastik i kroppen. Og måske lidt mandlige træk? FX meget markerede knogler. Men hvis du siger hun er en kvinde, så er hun det :)

Sorry, det havde jeg sku ikke set hun tilbød, ja rigelig plastik, men for mig er det næsen jeg ikke forstår så mange Thai piger får lavet, men hver sin smag selvfølgelig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Analelsker skrev, for 3 timer siden:

Der står i annoncen at hun tilbyder anal ;)

Hun har tilsyneladende meget plastik i kroppen. Og måske lidt mandlige træk? FX meget markerede knogler. Men hvis du siger hun er en kvinde, så er hun det :)

Synes ikke hænderne ligner størrelsen på en normal thailady og fødderne det samme og med de plastik patter, tvivler jeg på at hun blev født som pige :D

Men jeg kan tage fejl  :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sjældent at få det ved første besøg, men med et opbygget tillidsforhold kan meget mere lade sig gøre. Det betyder så også, at det bliver lidt sværere at fortælle videre om. Man kommer længere med at opdyrke muligheden selv, end ved at få den anbefalet af andre.

Der er nogle af dem, der har vært i branchen længe, som stadig tilbyder denne akt til særligt udvalgte. Giv ikke op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...