Hop til indhold

Recommended Posts

I disse tider (hvor er man træt af at skrive det!) er der nogle få af de vanlige steder, som stadigvæk annoncerer. Det er ikke til at se, om det er fordi de stadig holder åbent (selvom de ikke må), eller det bare er sjusk ...

Jeg tog chancen og prøvede at ringe til et af stederne, som har flere filialer, men som kun annoncerer for to af dem, og så siger jeg ikke mere ... De tog ikke telefonen, men et par dage efter kom der en sms fra et nummer, der ikke var med i annoncen, men som jeg genkendte som en tredje filial af samme. "we open". Nåmen så måtte jeg jo høre ad om hende jeg helst ville besøge så var dér? Det var hun, og kort sagt, det var dejligt at se hende igen. Alt var som det plejer og lidt til - jeg afsøgte en særlig genre, som jeg har set her på siderne, at hun har tilbudt gennem en årrække, inkluderet i FP til sædvanlig pris.

I alt det her anonymisering kan man måske ikke rigtig få noget ud af anmeldelsen (og det er jo også derfor, der ikke er noget link). Men alligevel, jo. For det KAN lade sig gøre at træffe aftaler "i disse tider", og det kan i den grad betale sig at have en bollofon, hvis nogen skulle give sig til kende på sms. Det kræver måske, at de genkender dit nummer, men hvis det er et sted du gerne besøger, så går det vel ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja netop. Jeg har da også besøgt min "sædvanlige" efter hun kontaktede mig på min bollofon. Hun har kontaktet et par faste kunder. For som hun siger "jeg kan altså godt bruge pengene" og det er jo helt rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ehhh. Det er da et emne til Generel debat. Det er sikkert interessant at diskutere, men har ikke noget med en anmeldelse at gøre.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 24 minutter siden:

ehhh. Det er da et emne til Generel debat. Det er sikkert interessant at diskutere, men har ikke noget med en anmeldelse at gøre.

 

Det er jeg ikke helt enig med dig i. Det er faktisk ganske finurligt skrevet af @AntonH, hvor han rigtig fint anonymiserer sin beskrivelse. Nogle af os har nok en idé om, hvem der er tale om, men det gæt holder man selvfølgelig for sig selv. Der er jo ingen grund til at den pågældende skal risikere en bøde.

Personligt har jeg holdt igen med at skrive anmeldelser i et stykke tid, men de skal nok komme igen, når vi kommer længere hen mod sommeren. Og ikke indeholdende information om, hvornår besøget egentlig fandt sted. Det er jo i virkeligheden som oftest mindre vigtigt for os mænd, hvorimod det kan stille pigen/stedet i et unødvendigt dårligt lys i nogens øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, den 24.3.2021 at 19:35:

ehhh. Det er da et emne til Generel debat. Det er sikkert interessant at diskutere, men har ikke noget med en anmeldelse at gøre.

 

Det er da netop en anmeldelse og kender man lidt så ved man godt hvor - tak for fin anmeldelse @AntonH :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lars40 skrev, for 11 timer siden:

Det er da netop en anmeldelse og kender man lidt så ved man godt hvor - tak for fin anmeldelse @AntonH :)

Bevares. I stand corrected. Selvfølgelig er den en anmeldelse også selvom den er hemmelig og kun en lille gruppe ved, hvad den handler om.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harran skrev, for 20 timer siden:

Bevares. I stand corrected. Selvfølgelig er den en anmeldelse også selvom den er hemmelig og kun en lille gruppe ved, hvad den handler om.

Jeg vil give dig ret. Hvorfor så "anmelde"(eller noget.......:wacko::ph34r:)?

Redigeret af migigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arh, der ligger vel også i anmeldelsen at man er lidt træt af situationen.. Og at det faktisk er muligt at få det meste, hvis må man leder... Jeg har oplevet et par gange at gensynsglæde, fantastisk service og god tid går op i en højere enhed... Pigerne HAR ikke meget at lave, så den gensidige glæde, der ligger i et besøg deltager jeg gerne med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
AntonH skrev, den 24.3.2021 at 11:17:

I disse tider (hvor er man træt af at skrive det!) er der nogle få af de vanlige steder, som stadigvæk annoncerer. Det er ikke til at se, om det er fordi de stadig holder åbent (selvom de ikke må), eller det bare er sjusk ...

Jeg tog chancen og prøvede at ringe til et af stederne, som har flere filialer, men som kun annoncerer for to af dem, og så siger jeg ikke mere ... De tog ikke telefonen, men et par dage efter kom der en sms fra et nummer, der ikke var med i annoncen, men som jeg genkendte som en tredje filial af samme. "we open". Nåmen så måtte jeg jo høre ad om hende jeg helst ville besøge så var dér? Det var hun, og kort sagt, det var dejligt at se hende igen. Alt var som det plejer og lidt til - jeg afsøgte en særlig genre, som jeg har set her på siderne, at hun har tilbudt gennem en årrække, inkluderet i FP til sædvanlig pris.

I alt det her anonymisering kan man måske ikke rigtig få noget ud af anmeldelsen (og det er jo også derfor, der ikke er noget link). Men alligevel, jo. For det KAN lade sig gøre at træffe aftaler "i disse tider", og det kan i den grad betale sig at have en bollofon, hvis nogen skulle give sig til kende på sms. Det kræver måske, at de genkender dit nummer, men hvis det er et sted du gerne besøger, så går det vel ...

Kan du evt give en ekstra ledetråd i PM? :) jeg savner også mine stamsteder, de holder dog lukket :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxus Drengen skrev, for 2 timer siden:

Det var vi mange der ser frem til.

Og ER stadig;).........

Redigeret af migigen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...