Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været forbi denne kvinde tidligere i dag, så nu lidt om oplevelsen. (Har ledt efter nogle anmeldelser i lidt tid på hende, da hun var i Randers, men uden held, så tænkte jeg ville tage chancen). 

https://annoncelight.dk/showad/314978

Hun er nem at kommunikere med, og det går hurtigt. En halv time bestilt, og hun var klar lidt før mødetidspunkt, så ind med mig. Hun har i min optik en fantastisk krop, hun er slank med en pæn røv og pæne bryster. Efter betaling og et hurtigt bad, var det videre til sengen. Første bj var uden gummi, men der var ligeså meget hånd som hoved, så knap så spændende. Adspurgt om 69, var svaret ja, men også her var det sgu lidt skuffende, da hun ikke var aktiv deltagende. Men hun skal da have et stort plus. Hun var yderst velduftende og smagte skønt. De lette støn opvejede også det manglede bj fra hende. Efter nogle minutter på med gummiet, lidt bj igen, og så i doggy style. Egentlig mest, fordi hun sagde det, og det slog mig på vej hjem, at vi ikke nåede cowgirl, hvor jeg kunne nyde og evt. kærtegne hende bryster. Nå, men da der var lidt tid tilbage, blev jeg tilbudt, hvad der skulle vise sig at være lidt nussemassage med olie. Efter et bad var jeg på vej hjem, men en blandede følelse af, at der manglede noget, men det må jeg få næste gang. Hun er en sød og snaksaglig kvinde jeg godt ville overveje igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rigtig fin anmeldelse

På hendes annonce står der 2xcum ved 30 min samt cremen i ansigtet/munden. Det fornemmer jeg ikke ud fra din anmeldelse at du fik eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel

Mange tak for anmeldelsen...I annoncen står alle de rigtige ting, men jeg fornemmer der mangler lidt X-faktor, og lader pungen (nej, den anden...) blive i lommen og ser hvem der er "på" der i næste uge.....Er man heldig kunne det være "een" som @MrLovaLova tidligere har anmeldt så fint og som jeg ikke nåede forbi sidst...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 5 timer siden:

Rigtig fin anmeldelse

På hendes annonce står der 2xcum ved 30 min samt cremen i ansigtet/munden. Det fornemmer jeg ikke ud fra din anmeldelse at du fik eller?

Nej, det fik jeg ikke. Jeg spurgte ikke ind til det, og hun lagde heller ikke op til det. Og hun lagde heller ikke op til kys. Men alligevel er der noget ved hende, som tiltaler mig, og derfor kunne jeg godt finde på at besøge hende igen. Så må jeg jo bare “kræve” lidt mere for pengene, hvis det bliver aktuelt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...