Rejsenetværk 9729 Skrevet 22. Marts, 2021 (edited) Jeg er pænt overrasket over, så mange unge kvinder der åbenbart arbejder på bilfabrikker: Venlig hilsen Rejsenetværk Redigeret 22. Marts, 2021 af Rejsenetværk 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 22. Marts, 2021 (edited) Det er godt nok noget af en kæmpe stor .......... ...kølergrill Redigeret 22. Marts, 2021 af Butch 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 22. Marts, 2021 Man begynder at forstå, hvorfor man skal have hele fronten af en bil for at kunne komme til at skifte en forlygtepære, hvis man ikke lige er synsk og har pigehænder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 22. Marts, 2021 Mja.. Alle store bilmærker har unge piger ansat. De er sikkert lærenemme og hurtige på fingrene. Står man ved samlebåndet ,som reelt set ikke er et samlebånd som i gamle dage. Mere at man styrer robotter. F.eks. hos Ford i Saarlouis, hvor Ford Fiesta og Focus løber af båndet er lønnen omkring 2883 €/md. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 22. Marts, 2021 ppd skrev, for 9 minutter siden: F.eks. hos Ford i Saarlouis, hvor Ford Fiesta og Focus løber af båndet er lønnen omkring 2883 €/md. Nok ikke dårligt i Tyskland? 21.438,18 DKK om måneden. Saarlouis From Wikipedia, the free encyclopedia Economy and infrastructure Saarlouis was famous for its nearby steel and iron ore production and its nearby mining facilities. Today, the Ford Motor Company's Saarlouis Body & Assembly is the town's largest employer, producing the Ford Focus and Ford Kuga. The plant in the Roederberg suburb is one of Ford's most efficient facilities worldwide.[citation needed] Inland Port Saarlouis/Roden The industrial port in Saarlouis-Roden is Germany's 8th largest inland port.[citation needed] Saarlouis is also a manufacturer of chocolate.[2] https://en.wikipedia.org/wiki/Saarlouis FKK Saarlouis https://www.google.com/search?q=fkk+Saarlouis&rlz=1C1PQHA_enDK523DK523&oq=fkk+Saarlouis&aqs=chrome..69i57.11267j0j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Så kan det være man både kan komme på rundvisning på Fords fabrik, og tage i klub i området? Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 22. Marts, 2021 Det giver måske ekstra ejer-glæde at vide at stjernen på fronten af Merc'en i garagen er monteret af en nydelig ung blondine? ...vistnok en glæde der er ved at høre fortiden til, er der ikke noget med at de helt har droppet stjernen der rager op? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9729 Skrevet 22. Marts, 2021 ppd skrev, for 1 time siden: Står man ved samlebåndet ,som reelt set ikke er et samlebånd som i gamle dage. Mere at man styrer robotter. Jeg synes nu at der er overraskende mange manuelle processer i den film. Flere end jeg havde regnet med i en tid, hvor alle taler om at robotterne tager over. Men se her, det er altså imponerende storskala produktion af F35 jagerflyet: Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 23. Marts, 2021 Der er vist ingen af dem der går ned med stress. Jeg er overrasket over så langsomt og adstadigt de arbejder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 23. Marts, 2021 tvr skrev, for 6 timer siden: Der er vist ingen af dem der går ned med stress. Jeg er overrasket over så langsomt og adstadigt de arbejder Det er bare alt, alt for dyrt, at lave en fejl ved monteringen af maskinerne. Der er for uhyggeligt mange milliarder i den fabrikshal. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg