Hop til indhold
Eventyrlysten

Sjov i Flenborg

Recommended Posts

Skal en tur til Flensborg i næste uge, og det skal helt sikkert udnyttes ;-p

Går egentlig med to muligheder i mit hoved. Skal det være en go gang græsk eller en mere almindelig halv times blandet ?

Derfor vil jeg høre om I kan være lidt behjælpelig mht. beslutning.

Er der en dejlig pige i Flensborg som yder og nyder græsk - hvor prismæssigt ligger vi ?

Hvis det mere almindelige valg tænker jeg Finkenstrasse 6, plejer at være godt. Men hvilken af de 4 nuværende piger vil I anbefale ?

Tak for hjælpen

Den lystne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der er ingen grund til at spørge om pigerne i denne uge, når du skal derned i næste :!: De skifter jo søndag

Men anyway, Rebecca og Janet er søde, men ikke modeller, hvis det er vægtet højt ;)

Ellers tjek Junkerholweg 8 ud.... oftest er der lidt kys med i standardoplevelsen der. Umiddelbart har de også en anden måde, at måle de 30 min på :? ellers er jeg bare heldigere derovre, who knows ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super. Tak for det. Nej der er selvfølgelig en ugentlig udskiftning ag piger på stedet at tage højde for. Omvendt er det vel gengangere de fleste af dem ?

Men det jeg er mest spændt på, er om nogle af jeg har erfaringer med gode oplevelser med Flensborg piger og græsk ( til dem ) ? Og i så fald prisniveauet.

Håber at høre fra Jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super. Tak for det. Nej der er selvfølgelig en ugentlig udskiftning ag piger på stedet at tage højde for. Omvendt er det vel gengangere de fleste af dem ?

Men det jeg er mest spændt på, er om nogle af jeg har erfaringer med gode oplevelser med Flensborg piger og græsk ( til dem ) ? Og i så fald prisniveauet.

Håber at høre fra Jer.

Besøg evt. P-club på Europastrasse http://en.the-pclub.de/ , her er udskiftningen normalt ikke så stor og du risikere kun € 20,- for at gå ind og få en øl eller 2 for at se pigerne lidt nærmere an. Jeg kan anbefale Lolita, men hun er ikke til græsk - til gengæld er hun rigtig sød og rar, uden tattooveringer mv.

Flere af de overtattooverede tilbyder derimod de mere avancerede former - eller er der iflg. http://www.fair-girls.de/ 60 - 70 glædepiger i Flensburg - så mon ikke du skulle kunne finde en der behager dig. Det er ikke korrekt at de skifter hver uge - en stor del er faste og må yde en god service, ellers lukkede de nok hurtigt butikken af mangel på faste kunder. Du skulle nok kunne få ½ time incl. græsk for under € 100,-.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der sker åbenbart en masse på P-Club for tiden. Jeg var der i efteråret med en kammerat.

Der var 4-5 piger da vi ankom kl. 14,00. Fint roligt sted hvor man uden forpligtigelse kan sidde og snakke med pigerne uden nogen form for pres. Ved 4-5 tiden kom der et par piger mere, og først der, kom der flere gæster. Prøv, det koster kun 20 euro i indgang inkl. et par øl

Pigerne koster 50 euro for ½ time + tillæg for div. Mener fransk natur var inkl. (det er det som regel i Tyskland)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ingen grund til at spørge om pigerne i denne uge, når du skal derned i næste :!: De skifter jo søndag

Men anyway, Rebecca og Janet er søde, men ikke modeller, hvis det er vægtet højt ;)

Ellers tjek Junkerholweg 8 ud.... oftest er der lidt kys med i standardoplevelsen der. Umiddelbart har de også en anden måde, at måle de 30 min på :? ellers er jeg bare heldigere derovre, who knows ;)

Det skal måske lige siges, at der også er flere, der godt kan lide Feldstrasse 18, som gør mere i latinaer (jeg har selv til gode at prøve stedet). Men der ligger mere end en håndfuld steder inden for få hundrede meter af Harrisleerstrasse/Finkenstrasse-området. Der er en del gengangere, men af og til også nogen, der kun er forbi en enkelt gang.

Tag et kig på mit kort: https://maps.google.com/maps/ms?msa=0&msid=212246177713896586425.0004cf73f3167f7102c9f

Det gør det lidt mere kompliceret med græsk. Det er ikke så tit, der er nogen, der skriver om det her på forummet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...