Hop til indhold
Guest siris

Nyholms Alle 30A

Recommended Posts

Guest Carabella
ppd skrev, den 4.4.2021 at 21:03:

Nyholms Alle 30A er det nu genopstået som Carabella? :huh:

Og noget siger mig at det er danske søde piger på stedet, når Danmark Åbner Op igen, men, blot en forespørgsel, der er ingen hjemmeside..?

Hej søde vi har en hjemmeside, den hedder www.Carabella.dk :)

 

Jeg Beder jer alle om IKKE at associere Carabella med denne tråds start , da oplevelsen er hændt inden vi åbnede og mens den forrige ejer stadig havde det :) 

Ebden_jj skrev, den 8.4.2021 at 00:27:

De knepper uden kondom som standard, så jeg tror stort set alt er muligt hvis du betaler den rette pris

der er aldeles ingen nede ved os som knalder uden kondom :) Hvis der har været det så har det været før vi åbnede , dvs i tirsdags, sammen med resten af samfundet. God weekend til alle <3

Redigeret af Carabella

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
Runaldo skrev, den 8.4.2021 at 01:56:

Tror ikke det du skriver er sandt. Ikke hvis det er Carabella pigerne 

Nemlig <3 det har været inden vi flyttede ind :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella

Vores hjemmeside hedder www.Carabella.dk nu , det andet link som står i denne tråd var test udgaven som blev anvendt imens den rigtige ikke fungerede :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
ppd skrev, den 4.4.2021 at 21:12:

Ja, okay.

Fandt selv dette i en anden tråd og et fint link:

"Hotte gentlemen og frække drengerøve default_wink.png Velkommen til Danmarks nye voksen legeplads i Storkøbenhavn heart4.png Stedet med Danmarks dejligste babes, som glæder sig til at forkæle dig og din bedste ven default_wink.png besøg de smukke værtinder i vores lækre, luksuriøse omgivelser, hvor de står klar til at give dig oplevelser du sent glemmer (og hurtigt bliver drøn afhængig af). Beliggende blot 5-10 min gågang fra Rødovre station, et par minutter fra stoppestedet vestbadet (bus 13), og med masser af parkering lige udenfor, er vi let tilgængelige, uanset hvordan du ankommer. Vi glæder os til at byde dig velkommen hos Carabella heart4.png Stedet hvor dine frækkeste drømme og slemmeste fantasier kan blive opfyldt default_wink.png Vores telefon er åben :*
venligst bemærk at beskeder ikke vil blive besvaret medmindre de omhandler booking. Alle andre henvendelser skal ske telefonisk. Kys fra pigerne

Dear gents heart4.png welcome to Carabella, the newest dirty playground for adults in Copenhagen. The place to visit if you want to meet the hottest girls and have a great time - both you and your best friend default_wink.png our website will be up and running from wednesday night, so will our phone. Please notice that only text messages concerning bookings will be responded. All other inquiries or questions: call our phone heart4.png kisses from the girls :*"

 
Kontaktinformation
  RING NU PÅ:
42 95 26 10
  Nyholms Alle 30A, kld.
2610 Rødovre
  http://carabella-dk.danaweb6.com/
  [email protected]

https://www.eroguide.dk/massageklinikker/Carabella/

I ønskes HELD & LYKKE i al fremtid.

Ser frem til at besøge Sif og Lærke:wub: ,da Corona kom i vejen for besøg tidligere  (Håber Lærke får nogle aftenvagter, da min chef ikke er så begejstret for at jeg skal gå midt i arbejdstiden...:!:)

Jeg har vagt på pussy galores hver anden søndag 16-24 

Er der nu på søndag 

Du skal være velkommen til at besøge mig ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, den 8.4.2021 at 00:27:

De knepper uden kondom som standard, så jeg tror stort set alt er muligt hvis du betaler den rette pris

Ikke på denne adresse : Nyholms Alle 30 A, kælderen , Rødovre

Her er sikker sex, hygiejne og kvalitet i højsædet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Carabella
frddblk skrev, den 8.4.2021 at 11:01:

Tror også du er lidt på afveje. Med de tidligere logerende kunne der sikkert købes alt, men det er nok slut nu på denne adresse. :D

Det er det nemlig :D knus 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...