Den_glade_amatør 5250 Skrevet 23. Marts, 2021 Eva Nadine skrev, for 2 timer siden: Som det er nu gør jeg det samme. "Ring eller sms til Conni på tlf AAAAAAAA" og det er så ej heller forpligtende/gældende førend Conni har styr på det. Tak igen for uddybning. Fint nok for dig, at du beder din gæst ringe til Conni, dermed er der styr på at du og Conni ikke dobbeltbooker en tid. Men hvad er så fidusen med mobil B, hvis den ikke bruges til andet end at videredirigere til mobil A? At din gæst skal sige til Conni, at han har talt med dig og dermed er en kategori B (hvilket Conni jo ikke ved ellers)? Eller til at du selv kan lave aftalerne, hvis du ikke lige har Conni til rådighed, eller hvordan? Beklager, hvis du synes det er træls, at jeg sådan vader rundt i det, og helt fair hvis du ikke orker endnu et svar. Jeg gør, hvad jeg kan for at se de vise sten, men er der ikke rigtig helt endnu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 23. Marts, 2021 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 18 minutter siden: Tak igen for uddybning. Fint nok for dig, at du beder din gæst ringe til Conni, dermed er der styr på at du og Conni ikke dobbeltbooker en tid. Men hvad er så fidusen med mobil B, hvis den ikke bruges til andet end at videredirigere til mobil A? At din gæst skal sige til Conni, at han har talt med dig og dermed er en kategori B (hvilket Conni jo ikke ved ellers)? Eller til at du selv kan lave aftalerne, hvis du ikke lige har Conni til rådighed, eller hvordan? Beklager, hvis du synes det er træls, at jeg sådan vader rundt i det, og helt fair hvis du ikke orker endnu et svar. Jeg gør, hvad jeg kan for at se de vise sten, men er der ikke rigtig helt endnu. Jeg synes bestemt ikke det er træls. Det er for sjældent der er nogen der udfordrer mig og/eller opfordrer mig til at sige mere end jeg gør helt af mig selv De fleste faste elskere foretrækker lige at ha' lidt kontakt via B-telefonen med mig selv. Som forspil vil jeg kvalificeret gætte på. Og for lige at sige hej i ny og næ, eller sikre sig de stadig er med i klubben selvom det er længe siden de var der sidst. Eller for at høre hvad størrelse det nu lige er man bruger i Aubade balconetter nu de står i Magasin og føler sig fortabt. Eller om de skal tage mad med og i så fald også til telefondamen. Eller alt muligt andet. Nogle har også specifikke ting som kan være afgørende. Det kan være de tænder på noget der kræver lidt ekstra indsats eller udstyr som de lige vil høre om der er mulighed for... uden at ville dele det med Conni. Du ved... småting som er med til at indramme oplevelsen på en måde så det ikke bliver samlebåndsoplevelser for begge parter. Var der ellers noget? Kh. Eva PS: Mit første indlæg i tråden var tiltænkt Jennifer og de piger der læser interesseret med. De næste indlæg fra mig er jeg faktisk ret sikker på at både Jennifer og de andre piger slet ikke behøver at læse for at fange pointen og/eller den måske gode idé. For os på den anden side af øh... lagenet? er disse ting og faktorer ikke noget der behøver nævnes. Det er noget vi næsten alle har til fælles og allerede selv har erfaret. Sådan i stort omfang i hvert fald. Medmindre man er helt eller delvist udenforstående eller nybegynder, og derfor er det så fint at du spørger Redigeret 23. Marts, 2021 af Eva Nadine 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 23. Marts, 2021 Det lyder temmelig besværligt med to telefoner og teledame....... @JenniferRomantica hvis det kan trøste, så bliver det lettere at styre med tiden, når man lærer at skelne mellem pikspillere, afbrændere mv. og så de seriøse gæster. Jeg har stort set ingen afbrændere, men det havde jeg til at begynde med. Og der har været lidt, hvis jeg har skiftet adresse. Mht afbestillingsbebyr, så er ideen fin nok, det findes jo også hos frisøren og tandlægen, men vil være svært at praktisere i denne branche. En anden mulighed er at føre nul-tolerance mod afbrændere ( 0 chancer) og afbud (1 chance mere, med mindre det er en fast gæst). Så var der en whataboutisme vedr. piger, der brænder af, men det er en anden diskussion, der passende kunne få sin egen tråd. Hver pige kører egen biks, og skal vel ikke straffes for, hvordan andre piger styrer eller netop ikke styrer deres. Du skal gøre præcis som du vil Jennifer, men tro mig, det bliver lettere med tiden. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 23. Marts, 2021 Hej @Liv Liv skrev, 1 time siden: Det lyder temmelig besværligt med to telefoner og teledame....... @JenniferRomantica hvis det kan trøste, så bliver det lettere at styre med tiden, når man lærer at skelne mellem pikspillere, afbrændere mv. og så de seriøse gæster. Jeg har stort set ingen afbrændere, men det havde jeg til at begynde med. Og der har været lidt, hvis jeg har skiftet adresse. For mig er det langt mindre besværligt med to telefoner end besværet med "sekretær-arbejdet" og sorteringen. Det kan jeg så i øvrigt heller ikke af andre omstændigheder end lige bøvlet. Jeg bliver også ret hurtigt trukket ned af det, fordi jeg Lyn-Børge hurtigt får trætte lemmer af at opretholde flinkeskole-facaden og så mister jeg helt lysten til overhovedet at knalde med nogen som helst. Jeg har muligvis bare kortere lunte end gennemsnittet i det hele taget, tænker jeg Jeg er sådan lidt en forkælet forvokset møgunge der helst gerne betaler mig fra ting jeg ikke rigtigt gider selv eller som jeg er ilde til. Mest det med gider, måskenok For nogle er det ene mere besværligt end det andet. Og som du siger: Liv skrev, 1 time siden: Du skal gøre præcis som du vil Jennifer Nemlig! Der er ingen rigtig eller forkert måde at være glædespige på som passer til alle. Liv skrev, 1 time siden: men tro mig, det bliver lettere med tiden Hvornår? Er det lige om snart tror du? Jeg er på mit mere end 20. år, så jeg tænker at jeg har optjent retten til at miste håbet og gi' fortabt Pustekys @Liv, Eva Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 23. Marts, 2021 Eva Nadine skrev, for 2 minutter siden: Hvornår? Er det lige om snart tror du? Jeg er på mit mere end 20. år, så jeg tænker at jeg har optjent retten til at miste håbet og gi' fortabt Haha, godt spørgsmål Jeg er på mit 8. år og føler det har været lettere længe.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4848 Skrevet 23. Marts, 2021 (edited) @Liv jeg er vist også lidt mere skøjte-tøjtet end du. Jeg er der - så er jeg væk - så er jeg der måske - og så er jeg på ferie - og så er jeg der kun for de få - og så er jeg tilbage for en kort bemærkning før jeg skal på ferie og så måske kommer tilbage... selvom jeg så egentlig har været her ret længe sådan overordnet set, kan en del af de mest tidskrævende nitter på telefonen jo godt få den tanke at jeg er en ny hver gang jeg lige dukker op igen sådan offentligt Selv her på eroguide sker det ikke sjældent at nogen sender et tydeligvis standardbrev hvor jeg må skrive tilbage "Vi var samme dialog igennem for et halvt år siden. Jeg har intet nyt at tilføje. Ha' en god onsdag" eller noget i den retning, og er der mere end een på samme dag, så må jeg ringe til Conni og sige jeg holder fri resten af ugen Redigeret 23. Marts, 2021 af Eva Nadine 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg