sweetstone 2892 Skrevet 20. Marts, 2021 Har ikke løsningen men at booke en tid, og ikke møde op , eller aflyse i god tid, er da mangel på god opdragelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Marts, 2021 DETH skrev, for 55 minutter siden: Jeg mister også 1 mio hver lørdag når lotto tallene trækkes og jeg ikke vinder, det kan jeg heller ingenting købe for. Din tid kan byttes for mælk, du bryder dig bare ikke om timelønnen Ud over det tror jeg at skriver du et gebyr i din annonce vil det først få alle pikspillerne frem, hvis de både kan snyde dig for din tid og et gebyr. Nargh.. Den må du sku også selv kunne se er for farefetch den der med lotto eller.? Du har muligvis ret.. Men ideen er lidt at jeg ikke tror det er de mest intelligente typer der brænder en af så måske de ikke tænker over logistiken i det med gebyret og måske tænker "Okay her er potentiale for mere ballade end det har været værd" og derfor holder sig væk.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Marts, 2021 Til aaaallle dem der spørger om mænderne ikke også burde kompenseres..... Hvad har det noget med mit aflysningsgebyr at gøre.? Har i en ideen om at jeg er en af de piger der brænder af eller ikke leverer den lovede ydelse.? Eller bruger falske billeder.? Fordi ellers forstår jeg slet ikke ideen i hvorfor jeg pludselig skal står til ansvar for hvad andre piger gør.? I skal jo heller ikke står til ansvar for hvad andre gør medmindre i gør det samme.. Men okay.. Jeg vil gerne garanterer 250 kr til alle som synes mine billeder ikke er af mig og vellignende eller hvis jeg ikke kommer til mine aftaler...... Sådan.. Må jeg så kræve et gebyr eller.? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Marts, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Hvis den var henvendt til mig, så svarer jeg gerne på den. Hvis man som gp vil indføre aflysningsgebyr og have de samme rettigheder eller sammenlignes med andre fag, så gælder det begge veje. Man kan ikke bare "forlange" uden at give noget igen hvis man som gp bliver syg, bliver forsinket osv. Mænd som kører x antal km for at møde én lukket dør skal da også kompenseres, måske har de taget fri fra arbejde ect Det er pisse træls at blive brændt af, eller der sker én aflysning i sidste øjeblik. Jeg bliver selv irriteret over den manglende respekt for mig og min tid. Jeg har endda haft en udgift til et lejet sted på knap 800 kr, hvor jeg stod med udgiften. Jeg brev vred på mig selv over at have stolet på personen. Men kunne intet stille op. Har lært at jeg ikke kan/skal stole på nogen i denne her verden. Tror desværre det er et vilkår i denne her branche. Men kompenserer tandlægen hvis han af en eller anden grund ikke kan tage sig af kundens tandproblemer.? Nej han ombooker.. Hvilket jeg ville gøre hvis jeg blev pludselig syg eller lignende.. Jeg forstår bare slet ikke på nogen måde at det skal handle om kundens "forretning" da det ikke er hans forretning der bliver ramt.. Det ville man heller ikke gøre i tilfældet med tandlægen.. Redigeret 20. Marts, 2021 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 20. Marts, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden: Måske han så skulle lade være med at gøre det i sin arbejdstid.. Det jo altid en mulighed.. Han kan også vælge en pige tæt på.. Igen.. Føler jeg har skrevet det MANGE gange i tråden efterhånden.. Han havde jo aldrig nogen "lovning" på penge så hvorfor skulle han have penge.? Men jov så lad os sige at mænderne også burde have penge.. Hvad har det overhoved noget som helst at gøre med at jeg vil tage et afbestillingsgebyr.? Jeg har da ikke sagt de ikke må gøre det bare fordi jeg vil gøre det.. Det som om det ene automatisk udelukker det andet hvilket jeg ALDRIG har påstået.. Og netop dem som ikke vil have deres numre liggende og flagre som du siger er jo dem som sikkert ikke var kommet uanset fordi ellers kan jeg da ikke se nogen grund til at være bange for at den pige man gerne vil knalde har ens nummer.. Det vil sige at han er selv skyld i det ene og andet fordi han vælger at hoppe over den nærmeste hul og gerne vil møde en bestemt pige længer væk. Det er måske det eneste tidspunkt på dagen han kan smutte da det er nemmer at stikke en hvid løgn til chefen end bossen derhjemme. Men ved du hvad . Jeg syntes da du skal hoppe ud i din næsten selvopfunden koncept og held og lykke herfra. Det bliver garanteret en kæmpe hit. Redigeret 20. Marts, 2021 af Frodige Ida 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 20. Marts, 2021 (edited) Frodige Ida skrev, for 7 minutter siden: Det vil sige at han er selv skyld i det ene og andet fordi han vælger at hoppe over den nærmeste hul og gerne vil møde en bestemt pige længer væk. Det er måske det eneste tidspunkt på dagen han kan smutte da det er nemmer at stikke en hvid løgn til chefen end bossen derhjemme. Men ved du hvad . Jeg syntes da du skal hoppe ud din næsten selvopfunden koncept og held og lykke herfra. Det bliver garanteret en kæmpe hit. Jeg føler snart at jeg er nødt til at skrive med store bogstaver for at du læse alt hvad jeg skriver.. HAN HAR ALT MULIGHED FOR AT TJEKKE OM PIGEN HAN VÆLGER ER TIL AT STOLE PÅ BLANDT ANDET VIA DETTE FORUM.. DET HAR JEG IKKE NÅR JEG MODTAGER EN BESKED FRA CLAUS DER VIIIILDT GERNE VIL HAVE EN TID NÆSTE DAG.. JEG HAR HELLER IKKE MULIGHED FOR AT TJEKKE AT PETER OG KURT OG DENNIS FAKTISK VAR MERE TROVÆRDIGE NOGEN STEDER.. Jeg har heller aldrig påstået andet end at andre i hvertfald er kommet på ideen før så din halvironiske kommentar omkring mit "næsten selvopfundne koncept" virker malplaceret.. Du kan faktisk ligesom alle de andre læse min forrige kommentar omkring netop det med om mænderne også skal kompenseres.. Redigeret 20. Marts, 2021 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goodmann 62 Skrevet 21. Marts, 2021 Jeg kan godt forstå, at det er pisseirriterende, at mænd ikke dukker op til det aftalte møde eller melder afbud én time inden mødet. Jeg tror dog ikke at du vil komme langt med et afbestillingsgebyr. Når man har et problem, er det oftest ikke løsningen at tro, at man kan ”opdrage” andre til en løsning, men man må selv tage hånd om problemet. Så hvis logistikken gør dig rundforvirret, så gør som andre, forlang at der aftales møder senest ét døgn før det egentlig finder sted. Så kan du skrive ned på et stykke papir, hvem der kommer og hvornår, dagen efter, eller flere dage frem. Du kan eventuelt bede om en bekræftelse samme dag som mødet finder sted. De som ikke møder frem, blacklistes på stedet. Dem som melder afbud, må du vurdere om du stoler på deres undskyldning eller om de skal blacklistes. Det koster nok lidt i starten, at du ikke kan arbejde så effektivt som du gerne vil – men på den måde vil du med tiden få opbygget en trofast skare af mænd, som overholder deres aftaler og melder afbud i god tid hvis de er forhindret. Bare et forslag. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 21. Marts, 2021 (edited) Goodmann skrev, for 31 minutter siden: Jeg kan godt forstå, at det er pisseirriterende, at mænd ikke dukker op til det aftalte møde eller melder afbud én time inden mødet. Jeg tror dog ikke at du vil komme langt med et afbestillingsgebyr. Når man har et problem, er det oftest ikke løsningen at tro, at man kan ”opdrage” andre til en løsning, men man må selv tage hånd om problemet. Så hvis logistikken gør dig rundforvirret, så gør som andre, forlang at der aftales møder senest ét døgn før det egentlig finder sted. Så kan du skrive ned på et stykke papir, hvem der kommer og hvornår, dagen efter, eller flere dage frem. Du kan eventuelt bede om en bekræftelse samme dag som mødet finder sted. De som ikke møder frem, blacklistes på stedet. Dem som melder afbud, må du vurdere om du stoler på deres undskyldning eller om de skal blacklistes. Det koster nok lidt i starten, at du ikke kan arbejde så effektivt som du gerne vil – men på den måde vil du med tiden få opbygget en trofast skare af mænd, som overholder deres aftaler og melder afbud i god tid hvis de er forhindret. Bare et forslag. Tak for dit gode forslag.. Det er garanteret den mest systematiske og sikre måde at sikre sig selv på enig.. Men igen så koster en taletidspakke 29 kr og så jeg snydt igen.. Ikke at jeg siger det er det der sker men det kunne sagtens være.. Jeg har prøvet at have booket hele min uge fuld og bekræftelse på dagen inden det og det tidspunkt.. Alligevel er der afbrændere selvom de evt har bekræftet på dagen.. Nogen gange er de så frække at de skriver at de liiige er 5 min forsinket om det ikke please kan gå nu hvor de er sååå vilde efter at besøge mig og har kørt 500 km/t for at prøve at når det.. De 5 min bliver hurtigt til 10-15 min og så min tidsplan skredet.. Jeg ligger ca 45 min i mellem gæster så et eksempel kunne være: Peter skal komme klokken 13 til en time og Jan skal komme klokken 14.45 til en time.. Peter som har bekræftet om morgenen skriver til mig 5 min før sin tid at han er forsinket ca 15 min.. Jeg skriver det er okay.. Peter skriver så igen at han er 10 min forsinket yderligere fordi hans bil driller eller han er punkteret.. Nu er klokken så 13.20 inden jeg giver ham 5 min mere fordi han har jo skrevet at han var forsinket.. Jeg kunne så skrive til Hans der har spurgt om en tid klokken 13 men Hans bor 25 min væk.. Inden han er ankommet til adressen er klokken 13.50 og Hans vil gerne have 45 min (her kan jeg enten sige nej jeg har sku presset mig selv på tiden så du kan kun få 30 min og fra start ødelægge illusionen eller vælge at stresse mig selv og give Jan en dårligere oplevelse pga stressen) så når han er færdig er Jan på vej og jeg skal stresse med at få gjort værelse osv parat.. Og gud forbyde hvis Hans var lidt nervøs og tog liiidt ekstra tid at få ud af sin nervøsitet det ville jeg jo slet Ikke have tid til.. Eller hvis Hans faktisk reelt set blev forsinket eller ville have et bad inden hvilket jeg jo ikke synes Hans skal "betale" for med sin tid måske vil han også have et bad bagefter men der kan jeg så står og sige "Ej ved du hvad den næste tissemand er på vej så jeg er nødt til at bare smide dig ud af døren" og så er jeg assholet der skal have det skrevet i en anmeldelse herinde.. Redigeret 21. Marts, 2021 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2766 Skrevet 21. Marts, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 13 timer siden: Jeg har selv brugt den for at slippe ud af et tandlæge besøg den ældste ikke kunne sparkes til Som jeg læser det er det helt okay at udeblive fra en aftale ved tandlægen, men det er selvfølgelig NO GO hvis det er fra en aftale med dig. Er du ikke lige sød at forklare mig hvad forskellen er? For den har jeg godt nok meget svært ved at se. Nu har du undladt at besvare mit indlæg om hvilken omkostning det har for en mand når en GP ikke holder en indgået aftale, men af dine svar til Nemtøs og Ida kan jeg udlede at du synes at det er helt okay at GP'en ikke holder aftalen for manden kunne jo bare vælge en anden som der var tættere på og så gøre det i fritiden. Aaarh er det mig som der har misforstået det du skriver eller mener du det? Redigeret 21. Marts, 2021 af lille_peter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Melody Skrevet 21. Marts, 2021 @JenniferRomantica Jeg vil enlig give dig ret i meget af det du skriver. Da jeg var gp, var jeg nogen gange ved at rive håret ud af mig selv af frustrationer over kunder der ikke kom efter de havde bestilt tid. Men hvad gør man lige? Det er spørgsmålet..... Vildt svært at svare på. Man kan vælge kun at være sammen med stamkunderne,men nogen gange er det jo også skønt at prøve noget nyt. Man kan også som du skriver lave et afbestillings gebyr og håbe folk så vil betale det hvis de udeblev. Meeen man skal ikke regne med det og du kan miste mange kunder på det. En tredje mulighed er et reseverings gebyr, på eks 100 kr. Som kunden kunne betale enten via mobilpay eller paypal. Det beløb garentere ham at han har en tid hos dig på det tidspunkt han har bestilt til. Hvis han udebliver fra aftalen beholder du de 100 kr. Hvis du af en eller anden grund ikke kan overholde jeres aftale sender du de 100 kr tilbage.Hvis han kommer, trækker du de 100 kr fra hans fulde beløb til dig.:) Det kunne være en god deal for jer begge 2. Og der er større chance for at få kunder ved den løsning. En fjerde mulighed er at du kun tager et resevering eller afbestillings gebyr ved førstegangs kunder. Ved ikke helt hvad fordelen og ulempen vil være ved det. Og den sidste løsning kunne være at du giver en "hemmelig gave" til de kunder der dukker op. Altså en belønning i stedet for, straf til dem der ikke kommer. Det var bare nogle ideer. Men prøv dig frem:) Som jeg har skrevet i en del opslag så er det din forretning og du bestemmer hvordan den skal køre. Jeg syns ikke nogen som helst kan tillade sige at brokke sig over hvordan du vil gøre tingene. Hvis de ikke kan li det må de finde et andet sted. Thats it Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5582 Skrevet 21. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden: Nargh.. Den må du sku også selv kunne se er for farefetch den der med lotto eller.? Du har muligvis ret.. Men ideen er lidt at jeg ikke tror det er de mest intelligente typer der brænder en af så måske de ikke tænker over logistiken i det med gebyret og måske tænker "Okay her er potentiale for mere ballade end det har været værd" og derfor holder sig væk.. Mmmej forventet indtjening kan man jonglere med, man ved ikke resultatet før man står med alle bolde i hånden. Har du overvejet at bede om en selfie ved bookning, hvis manden savler ned af sig selv er han nok typen der aflyser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 21. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 7 timer siden: Jeg føler snart at jeg er nødt til at skrive med store bogstaver for at du læse alt hvad jeg skriver.. HAN HAR ALT MULIGHED FOR AT TJEKKE OM PIGEN HAN VÆLGER ER TIL AT STOLE PÅ BLANDT ANDET VIA DETTE FORUM.. DET HAR JEG IKKE NÅR JEG MODTAGER EN BESKED FRA CLAUS DER VIIIILDT GERNE VIL HAVE EN TID NÆSTE DAG.. JEG HAR HELLER IKKE MULIGHED FOR AT TJEKKE AT PETER OG KURT OG DENNIS FAKTISK VAR MERE TROVÆRDIGE NOGEN STEDER.. Jeg har heller aldrig påstået andet end at andre i hvertfald er kommet på ideen før så din halvironiske kommentar omkring mit "næsten selvopfundne koncept" virker malplaceret.. Du kan faktisk ligesom alle de andre læse min forrige kommentar omkring netop det med om mænderne også skal kompenseres.. Tror du bør skrue ned for diskanten . Det klæder dig ikke. Og lad være med at tale til mig som om jeg er småtbegavede. Jeg kan godt se at det er pisse træls, at det ikke kun er dem med en lang tunge placeret dybt i din popo der kommentere i din tråd. Og lad være med at diktere hvad der må og ikke må skrives. Kan du ikke tåle at der vil være en bagside af ideen, bør du nok lade være med at oprette tråden og lavet den i en privat gruppe . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 21. Marts, 2021 Frodige Ida skrev, for 47 minutter siden: Tror du bør skrue ned for diskanten . Det klæder dig ikke. Og lad være med at tale til mig som om jeg er småtbegavede. Jeg kan godt se at det er pisse træls, at det ikke kun er dem med en lang tunge placeret dybt i din popo der kommentere i din tråd. Og lad være med at diktere hvad der må og ikke må skrives. Kan du ikke tåle at der vil være en bagside af ideen, bør du nok lade være med at oprette tråden og lavet den i en privat gruppe . Argh.. Småtbegavet er måske så meget sagt.. Jeg skriver til dig som om du ikke læser hvad jeg skriver og det har du ikke gjort indtil videre.. Du skriver de samme kommentarer som andre før dig og som jeg har svaret på.. Jeg fortæller dig heller ikke hvad du skal gøre og jeg tror ikke jeg har skrevet noget om at du ikke måtte kommenterer.. Jeg vil bare gerne have at du læse det jeg skriver så jeg ikke skal gentage mig selv hele tiden og så svarer på alt det vi skriver til hinanden i stedet for kun nogle af tingene det er rimelig frustrerende.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 21. Marts, 2021 Byder lige ind @JenniferRomantica Jeg kan godt forstå frustrationen! Den ene ting jeg vil trøste med er, at det er værst som nyopstartet - og mens jeg ved at du er en godt etableret GP, er du ny i P/D gamet, og det er nok det som betyder mest i forhold til at blive brændt af - det bliver meget bedre, når du har brugt den obligatoriske tid på at sortere wankerne fra. Ja, nogle køber bare et nyt Sim, men det hjælper stadig meget. Ville det være rimeligt at tage et afbestillingsgebyr? Ja, absolut. I hvert fald til sene aflysninger. Du har så meget ret i, at du som stabil, ærlig og velrenommeret GP ikke burde lide under at andre poster falske billeder, melder fra i sidste øjeblik osv. Der er for øvrigt flere brancher som ville tilbyde rabat, hvis de blev nødt til at rykke en aftale, men næppe nogen som ville betale kunden for det, så hvis man endelig skulle tale i de baner var det vel sådan det skulle fungere. Branchen er fyldt af mistillid og dårlige oplevelser fra begge banehalvdele, og det er vildt træls at det går ud over dem som egentlig kører en god forretning, og ligeledes at idioter som ikke dukker op skal ødelægge det for dem som opfører sig ordentligt. Er det logistisk muligt? Jeg tvivler. Desværre. Dine stamgæster ville nok gerne gå med til det og enten overføre eller betale ekstra ved næste møde, men de er ikke problemet og alle dem du gerne vil ramme - alle tidsspilderne med pikken i hånden eller dobbeltbookerne - vil næppe overføre penge og det eneste du får ud af det er ekstra skrivetid spildt på at prøve at få dem til det. Du ville desværre også tabe en masse reelle mænd på det, som ikke har et problem med afbestillingsgebyr men bare gerne vil bevare deres anonymitet og derfor ikke vil overføre. Ærlig talt, alle de trælse typer læser næppe din profil igennem og ville ikke engang være opmærksomme på at du tager et gebyr. Alle dem som ikke kan se pointen med afbestillingsgebyrer burde måske overveje, at den pris de betaler er beregnet ud fra, at vi må forvente et vist antal der spilder vores tid, hvilket de andre desværre må betale for så vores økonomi kan køre rundt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kammerherre Skrevet 21. Marts, 2021 Den med at man bare kan vælge det nærmeste hul hvis man ikke vil køre langt og risikere at blive brændt af er totalt latterligt, jeg bor i vandkant Danmark og der er 80-100 km til nærmeste GP, og benzin er altså ikke gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hr. Skrevet 21. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 14 timer siden: Havde du da tjent penge hvis jeg ikke havde aflyst.? Nej, men jeg havde brugt penge på benzin og du havde spildt min kostbare tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 21. Marts, 2021 Hr. skrev, for 5 timer siden: Nej, men jeg havde brugt penge på benzin og du havde spildt min kostbare tid. Så så nu skal du ikke glemme at din tid ikke er kostbar kun vores. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 21. Marts, 2021 Jeg tror ikke at et afbudsgebyr, har nogen effekt...som du selv skriver Jennifer, så er vi gæster jo anonyme. Hvis der ellers er nok som henvender sig, og nok ( som minimum ), som rent faktisk møder op, kunne det så være en mulighed at hvis der er en kunde som vil have en tid, som allerede er optaget, så at spørge om han må kontaktes med kort varsel, hvis der skulle opstå en mulighed ? ( Nå, jeg kan se at du ikke lige, er til det med ventelister ). Den med at folk skriver en sms, at de er 15 min, forsinkede...mange steder der kører man jo til i bil, så kræver det jo at man kan og vil skrive sms mens man kører, ellers kan man jo allerede dér antage at de faktisk ikke har intentioner om at møde op. Hvis det er i indre Kbh eller andre større byer, ja så er der jo også god offentlig tranport osv., så er det nok mere sandsynligt at man kan sms'e, 15 min. før den aftalte tid. Er det så overhovedet det værd, at aftale alt muligt lang tid i forvejen ? hos nogle piger der kan man jo kun bestille tid på dagen, da de synes at det giver det bedste "fremmøde". Hvor stort en indflydelse et godt ry har, det ved I piger nok bedst selv, i forhold til hvad gæsterne siger, hvad de ved om jer under besøget. Men der blev engang i 2013 lavet en undersøgelse af Rambøll: Blandt samtlige danske mænd, som har erfaring med købesex, har 30 pct. kun købt sex en enkelt gang. 34 pct. har købt sex 2-5 gange og 36 pct. 6 eller flere gange. For majoriteten af de mænd, som på et eller andet tidspunkt i deres liv har købt sex, ligger seneste sexkøb mere end et år tilbage i tiden (svarende til 73 pct.). 22 pct. har købt sex 1-5 gange, mens 5 pct. har købesex 6 eller flere gange. Spørgsmålet er vel hvor længe, at man skal have snuset rundt i købesex verden, før man ved hvilke piger som har hvilket ry ? Der gik i hvert fald noget tid før jeg vidste det, og før jeg ligesom havde en fornemmelse af, hvilke annoncer som var reelle. Indtil da der var glædes piger bare annonce tekst, billeder og priser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 21. Marts, 2021 holstebronx skrev, for 50 minutter siden: Jeg tror ikke at et afbudsgebyr, har nogen effekt...som du selv skriver Jennifer, så er vi gæster jo anonyme. Hvis der ellers er nok som henvender sig, og nok ( som minimum ), som rent faktisk møder op, kunne det så være en mulighed at hvis der er en kunde som vil have en tid, som allerede er optaget, så at spørge om han må kontaktes med kort varsel, hvis der skulle opstå en mulighed ? ( Nå, jeg kan se at du ikke lige, er til det med ventelister ). Den med at folk skriver en sms, at de er 15 min, forsinkede...mange steder der kører man jo til i bil, så kræver det jo at man kan og vil skrive sms mens man kører, ellers kan man jo allerede dér antage at de faktisk ikke har intentioner om at møde op. Hvis det er i indre Kbh eller andre større byer, ja så er der jo også god offentlig tranport osv., så er det nok mere sandsynligt at man kan sms'e, 15 min. før den aftalte tid. Er det så overhovedet det værd, at aftale alt muligt lang tid i forvejen ? hos nogle piger der kan man jo kun bestille tid på dagen, da de synes at det giver det bedste "fremmøde". Hvor stort en indflydelse et godt ry har, det ved I piger nok bedst selv, i forhold til hvad gæsterne siger, hvad de ved om jer under besøget. Men der blev engang i 2013 lavet en undersøgelse af Rambøll: Blandt samtlige danske mænd, som har erfaring med købesex, har 30 pct. kun købt sex en enkelt gang. 34 pct. har købt sex 2-5 gange og 36 pct. 6 eller flere gange. For majoriteten af de mænd, som på et eller andet tidspunkt i deres liv har købt sex, ligger seneste sexkøb mere end et år tilbage i tiden (svarende til 73 pct.). 22 pct. har købt sex 1-5 gange, mens 5 pct. har købesex 6 eller flere gange. Spørgsmålet er vel hvor længe, at man skal have snuset rundt i købesex verden, før man ved hvilke piger som har hvilket ry ? Der gik i hvert fald noget tid før jeg vidste det, og før jeg ligesom havde en fornemmelse af, hvilke annoncer som var reelle. Indtil da der var glædes piger bare annonce tekst, billeder og priser Plus det er en forsvindende lille antal køber der har fundet vej til EG . Så kan junglen være svær at finde rundt i for dem der sjældent går på jagt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5387 Skrevet 21. Marts, 2021 Nannas Hjørne skrev, for 10 timer siden: Alle dem som ikke kan se pointen med afbestillingsgebyrer burde måske overveje, at den pris de betaler er beregnet ud fra, at vi må forvente et vist antal der spilder vores tid, hvilket de andre desværre må betale for så vores økonomi kan køre rundt. Hvordan regner du den ud. Pr mdr, uge eller dag? Det lyder ikke logisk. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 21. Marts, 2021 Hvad er rimeligt? Eller urimeligt? Den er svær, synes jeg. Som udgangspunkt, er der vel ingen, der ønsker at spilde andres tid... Men så er der jo lige Bjarne... Og Bjarne er jo det ekstreme tilfælde. Sådan er vi jo ikke alle. Og så er der mig. Jeg har meldt afbud, det indrømmer jeg gerne. Også samme dag. Men ikke 10 min før, det ville være respektløst. Måske 3 timer før, ja. Min årsag: Jeg troede og håbede, at det ville kunne komme til at passe, men det gjorde det ikke alligevel. I modsætning til pigen, så har jeg ikke sat 8-10 timer af til formålet. Jeg havde lige et vindue på 1 time, men min tidsplan skred med måske en halv time, så det blev en umulighed, hvor gerne jeg end ville overholde aftalen. Så spørgsmålet er vel: Bor der en lille Bjarne i mig? Jeg håber det ikke, men hvis der gjorde, så var jeg vel ikke selv klar over det? Tilbage til emnet: Aflysningsgebyr eller ej? Jeg tror ærligt ikke, at det er en god ide. Hvorfor ikke? FORDI! (som små børn ville argumentere) Gebyrer er generelt bare negative. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 21. Marts, 2021 (edited) Altså der er ingen som skal "blive væk" uden at give besked, hverken glædes piger eller kunder...men det undrer mig at det foregår så ofte fra kundernes side. Både forsinkelse og total udeblivelse, uden at give lyd fra sig. 1 gang har jeg været 5 min. forsinket ( jeg kunne ikke bestemme mig for, hvor det var diskret at parkere ). 1 gang har jeg aflyst pga. at jeg havde det dårligt. ( besøget var aftalt tidligere på ugen ). 1 gang har jeg været meget forsinket, pga. 2 x vejarbejde på ruten. ( Jeg ringede og varslede forsinkelsen ). 1 gang var jeg på den forkerte adresse ( Men var i telefon kontakt med pigen, så hun vidste hvad der foregik ). Nogle gange har jeg stået ved døren 1-1½ minut over tiden ( i følge uret på min telefon ). Og jeg havde mit første glædes pige besøg i december 2013. Så der er "satanedme" nogen som bør stramme sig lidt an ! Redigeret 21. Marts, 2021 af holstebronx 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 22. Marts, 2021 Frodige Ida skrev, for 16 timer siden: Plus det er en forsvindende lille antal køber der har fundet vej til EG . Så kan junglen være svær at finde rundt i for dem der sjældent går på jagt. Hvis de ikke har tjekket mine anmeldelser ja så det igen også deres egen skyld da jeg linker til dem i min annonce.. Altså der hvor de har fundet mig og i hvertfald tjekket mine billeder.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 22. Marts, 2021 Hr. skrev, den 21.3.2021 at 11:47: Nej, men jeg havde brugt penge på benzin og du havde spildt min kostbare tid. Igen så har jeg svaret længere oppe.. Jeg forstår stadig ikke hvorfor jeg skal står til ansvar overfor hvad andre piger gør.. Jeg vil gerne love dig at hvis du nogensinde skulle finde på at besøge mig og jeg ikke overholder vores aftale så betaler jeg benzinen.. Sådan.... Nu har jeg også garderet mig imod at du sammenligner mig med alle de piger.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 22. Marts, 2021 (edited) JEG PÅPEGER LIGE IGEN AT JEG HAR LOVET ALLE DER IKKE FØLER JEG LEVER OP TIL MIN ANNONCE ELLER BILLEDER 250 KR ELLER HVOR MEGET BENZIN DE HAR BRUGT... Såååå nu burde alle gerne stoppe med at sammenligne mig med pigerne der ikke overhoveder deres aftaler eller bruger falske billeder så jeg ikke skal står til ansvar for hvad de har gjort.. Og igen igen påpeger jeg at jeg tænker det er de færreste sexkøbere der har haft 25 piger der ikke åbnede døren på samme dag.. Redigeret 22. Marts, 2021 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg