Hop til indhold
Cristobal

En kold tyrker (tak Corona)

Recommended Posts

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget andet. Tillad mig at starte mit pladder her.

Det skal ikke være nogen hemmelighed at inden Corona, blev der brugt lidt for mange bananer på glædespigerne. Amen for satan hvor er de nogle lækkerbiskner - det er dét absolutte forbudte voksen slik! Men nu næsten et halvt år senere uden nogen form for den slags snavs, føler jeg faktisk ikke længere det samme behov eller afhængighed mere som var der før. Man kan vel sige, jeg har været på et tvunget afvænningsforløb.  

Man burde jo nok stoppe mens legen var god. Hvad siger I? Har I kære brugere af denne skønne side, haft de samme overvejelser eller tanker? Såfremt selvfølgelig I har holdt jeg væk fra honningkrukkens søde søde fristelser, mens samfundet mere eller mindre har været lukket ned? Har det giver jer stof til eftertanke og ja måske endda fået jer til at tænke: "Denne enestående mulighed kan være vejen ud af den forbudte verden"

/Cris

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også "holdt mig i skindet" i coronaperioden og været igennem samme oplevelser og overvejelser som dig.

Min konklusion er, at når der igen bliver åbnet op (og jeg er blevet vaccineret) så er jeg back in the game :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Ligesom dig -og mange andre formentlig, har jeg heller ikke dyrket denne hobby efter Coronaen gjorde sit indtog. Man kan aldrig vide sig helt sikker for smitte, men at blive smittet og måske smitte andre grundet liderlighed, det vil, for mig at se, være for åndsvagt. Nu overvejer jeg at vove pelsen -jeg savner den oplevelse det er, hele processen med at finde den rigtige pige, aftale, møde op og forhåbentlig møde en sød pige og få en god oplevelse. Heldigvis har jeg intet problem med at forlade biksen, hvis der er noget der føles forkert. Når jeg forlader den forbudte verden bliver det efter en god oplevelse som jeg så vælger skal sætte et punktum. Fint hvis forløbet har fået dig til at have et mere nuanceret syn på sagen.

 

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har det helt på samme måde efter ikke at have besøgt disse skønne piger i over et år nu. Dette kombineret med at jeg er evighedssingle har jeg faktisk ikke haft sex siden før Coronaen. For nogle ville det sikkert være ulideligt og jeg savner det da også, men jeg har fået øjnene op for at man igennem lange perioder sagtens kan undvære sex. Jeg glæder mig til at besøge en pige eller to, men det haster ikke mere end jager. Jeg tror ikke jeg fremadrettet kommer til at bruge samme penge på besøg som før, men jeg kommer ikke til at sige helt stop. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps.
Som Paulus sagde til Jesus i sin åbenbarelse: "Jeg skal aldrig mere knalde."
Han mødte Jesus, vi mødte Corona, men resultatet er detsamme. Enough of that shit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Jeps.
Som Paulus sagde til Jesus i sin åbenbarelse: "Jeg skal aldrig mere knalde."
Han mødte Jesus, vi mødte Corona, men resultatet er detsamme. Enough of that shit.

Ja, ja, - men jomfru Marie blev alligevel gravid. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  droslede  ned  et  par  måneder  inden corona,  et selvvalgt  beslutning. 

Jeg  vil  ikke undvære  at  tilbyde  købesex  helt,  men  vil  være  endnu  mere  bevidst om  hvad  jeg  tilbyder  og  til  hvem. 

Fuck  jeg  elsker  de  gode  unikke  oplevelser,  hvor  jeg  er drænet for  energi  og  går  rundt  med  en  fjoget  smil  på  læberne, er  veltilpas og  fyldt  op  med  en  god  mæt  fornemmelse.  Tak til  de  mænd  som også  søger  dette  i denne  her  forunderlige  verden  af  købesex. 

Alt  med  måde  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja Jeg stoppede da covid blev udbredt i Danmark altså kort før lock Down, jeg kommer ikke til at besøge de skønne kvinder før jeg er vaccineret og der er åbnet op forcer liberale erhverv, jeg har naturligvis ikke undværet sex, da jeg har fine muligheder i min boble sådan “friendly fucking” men glæder mig til at gå på PD besøg og bordel - og Thai 

dbh

Bøflen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 6 timer siden:

Jeg har det helt på samme måde efter ikke at have besøgt disse skønne piger i over et år nu. Dette kombineret med at jeg er evighedssingle har jeg faktisk ikke haft sex siden før Coronaen. For nogle ville det sikkert være ulideligt og jeg savner det da også, men jeg har fået øjnene op for at man igennem lange perioder sagtens kan undvære sex. Jeg glæder mig til at besøge en pige eller to, men det haster ikke mere end jager. Jeg tror ikke jeg fremadrettet kommer til at bruge samme penge på besøg som før, men jeg kommer ikke til at sige helt stop. 

Det var lige det jeg ville have skrevet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv ikke være aktiv i  den frække verden efter corona ankom med jeg tænker stadig på mit sidste thai besøg og jeg savner godt nok en god omgang massage og lidt bum bum jeg glæder mig til vi kan komme tilbage i en normal verden igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...