Hop til indhold
Orgasmic

Tænder på svage kvinder med problemer

Recommended Posts

Orgasmic skrev, for 30 minutter siden:

Jeg foreslår at folk bare ignorerer AalborgLook.

Ham har jeg blokket, havde en diskution i pb med ham, han har generelt bare en rigtig træls holdning i hans svar rundt omkring her på sitet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 15 minutter siden:

Det er jg glad for at læse, så er du ikke psykopat, nogle mænd er jo kun ude på en ting med disse piger. God weekend. 

Det er jeg i hvert fald ikke. Jeg er typen som endda kan begynde at græde hvis jeg ser andre lide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 29 minutter siden:

Du  spørger  efter  hvad  du  fejler,  prøv  at  opsøge  en  psykiater  så  kan  du  få et  korrekt  svar. 

Jeg  har  ikke  set  hele  klippet  med  kvinden,  men  på  mig  virker  hun  som  en  god skuespiller,  eller  en  meget  psykisk  forstyrret  kvinde. Der  er  forskel  på  lavt  selvværd og  at  have  psykiske  lidelser. At  tænde  på  personer  som  tydeligvis  har  psykiske  problemer - hvad  synes  du  selv  om  det? 

Det føles ikke normalt, men ikke noget der bekymrer mig, når jeg ønsker det bedste for folk, og ønsker at de har det godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 16 minutter siden:

Ham har jeg blokket, havde en diskution i pb med ham, han har generelt bare en rigtig træls holdning i hans svar rundt omkring her på sitet. 

Jeg kan ikke se en bloker knap. Er den bare godt skjult?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Orgasmic skrev, for 5 timer siden:

Af en eller anden grund tænder jeg på svage kvinder med problemer og lavt selvværd. Kvinder som fx hende her. Hvad fejler jeg lige?

de er også nemmere at få i kassen uden det store wine/dine-show... men pas på dig selv fordi de er svære at slippe af med igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, Lige nu:

de er også nemmere at få i kassen uden det store wine/dine-show... men pas på dig selv fordi de er svære at slippe af med igen

Fedt. Jeg bliver hvis de spreder benene :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Orgasmic skrev, for 1 minut siden:

Fedt. Jeg bliver hvis de spreder benene :D

jamen så er du jo en meget ond mand der ikke ønsker at hjælpe ! pas på karma den rammer når du mindst venter det

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, Lige nu:

jamen så er du jo en meget ond mand der ikke ønsker at hjælpe ! pas på karma den rammer når du mindst venter det

Ville du være i et forhold uden sex?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Orgasmic skrev, Lige nu:

Ville du være i et forhold uden sex?

jeg vil ikke et forhold - kun sex... mit point er at den type kvinder forelsker sig i deres frelser og ikke bare kan skrabes af igen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bødlen

De er nemme at nedlægge og bruge og svære at slippe af med de kvinder med lavt selvværd og ofte finder de ud sf at sex er vejen til en betinget bekræftigelse nogen lige då svage mænd vil så benytte muligheder for at udleve sadistiske  og perversitet og eksperiment med disse kvinder. 

Andre gode mænd tager for sig sf retterne og er glade fir støtte og hjælpe et medmenneske “mod betaling” 

Hvor TS er i scenariet vil jeg ikke gætte på

dbh

Bødlen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 6 timer siden:

Af en eller anden grund tænder jeg på svage kvinder med problemer og lavt selvværd. Kvinder som fx hende her. Hvad fejler jeg lige?

Jeg syntes altså at hun virker lidt mere som om at hun er på stoffer... Sikkert også en masse rod i bagagen, men tror ikke det er det eneste her.... 

Den slags kvinder og mennesker skal forøvrigt hellere have hjælp og et kram, fremfor et erhverv indenfor prostitution - efter min mening... Men derfor kan jo godt syntes de er smukke, jeg tænder bare ikke på det... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Konstruktøren skrev, for 28 minutter siden:

Jeg syntes altså at hun virker lidt mere som om at hun er på stoffer... Sikkert også en masse rod i bagagen, men tror ikke det er det eneste her.... 

Den slags kvinder og mennesker skal forøvrigt hellere have hjælp og et kram, fremfor et erhverv indenfor prostitution - efter min mening... Men derfor kan jo godt syntes de er smukke, jeg tænder bare ikke på det... 

Helt enig. Kram og kærlighed plus hjælp fra en professionel som ikke er totalt inkompetent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Konstruktøren skrev, for 1 time siden:

Hun var også testet positiv for meth og nogle få andre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Konstruktøren skrev, for 7 timer siden:

Sådan er vores verden så forskellige og ikke ensbetydende med hun hverken er på stoffer (ved jeg ej) eller om hun har valgt forkert erhverv? 

Men hun er her og burde et eller andet sted accepterers uanset hvad vi tror og tænder på :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, den 19.3.2021 at 20:53:

- jeg tænder på kvinder der er dygtige til at lave mad og som elsker at spise mad.

Hehe. Jeg er glad for dem som er næsten anorektiske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...