Hop til indhold

Recommended Posts

Sad lige og bladede fruens sladderblad igennem og så en artikel om en af ungdommens helte, Michael Falch ( Malurt ) Som mange andre døjer han også med dårlig ryg og opsøgte en thaimassør for lindring.

Hans udvalgte hedder Ginnalee og arbejdede hos Manora Massage i hovedstadsområdet. Troede jeg var velbevandret ud i thaistederne, men det sted har jeg aldrig hørt om. Nogle herinde der kender til det sted, har lige forsøgt lidt søgning uden held.

Ginnalee blev desværre udvist pga manglende opholdstilladelse, efter at den gode Falch var faldet for hende. En historie man ligesom har hørt før, håber Falchen er ved godt mod.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 4 minutter siden:

Sad lige og bladede fruens sladderblad igennem og så en artikel om en af ungdommens helte, Michael Falch ( Malurt ) Som mange andre døjer han også med dårlig ryg og opsøgte en thaimassør for lindring.

Hans udvalgte hedder Ginnalee og arbejdede hos Manora Massage i hovedstadsområdet. Troede jeg var velbevandret ud i thaistederne, men det sted har jeg aldrig hørt om. Nogle herinde der kender til det sted, har lige forsøgt lidt søgning uden held.

Ginnalee blev desværre udvist pga manglende opholdstilladelse, efter at den gode Falch var faldet for hende. En historie man ligesom har hørt før, håber Falchen er ved godt mod.

Det sjoveste ved artiklen er Michaels udsagn om at han tog på thaiklinik for at få ordnet en dårlig ryg. :mrgreen:
Det er også det jeg fortæller min kone 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 51 minutter siden:

Det sjoveste ved artiklen er Michaels udsagn om at han tog på thaiklinik for at få ordnet en dårlig ryg. :mrgreen:
Det er også det jeg fortæller min kone 

-det er jo også nogen der tilbyder parmassage -hvorfor ik tag konen med...gg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Det sjoveste ved artiklen er Michaels udsagn om at han tog på thaiklinik for at få ordnet en dårlig ryg. :mrgreen:
Det er også det jeg fortæller min kone 

præcis, jeg tænkte det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 1 time siden:

Sad lige og bladede fruens sladderblad igennem og så en artikel om en af ungdommens helte, Michael Falch ( Malurt ) Som mange andre døjer han også med dårlig ryg og opsøgte en thaimassør for lindring.

Hans udvalgte hedder Ginnalee og arbejdede hos Manora Massage i hovedstadsområdet. Troede jeg var velbevandret ud i thaistederne, men det sted har jeg aldrig hørt om. Nogle herinde der kender til det sted, har lige forsøgt lidt søgning uden held.

Ginnalee blev desværre udvist pga manglende opholdstilladelse, efter at den gode Falch var faldet for hende. En historie man ligesom har hørt før, håber Falchen er ved godt mod.

Han har selvfølgelig opdigtet både hendes navn og stedet.... 

Forståeligt nok... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Behøver vi virkelig at mistænkeliggøre og sværte den gode Michael Falck i denne tråd. :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Arh, synes egentlig ikke at vi sværter nogen... Jeg er fuldstændig overbevist om at jeg ikke kan sige thai og terapeutisk massage i samme sætning - og stadig få go fra min kone... Så kan vi tale om at blive sværtet bagefter... Nå, der er heldigvis andre metoder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Han er jo ikke bedre end nogen andre;-) Og hvorfor skulle han også være det -"den gode Michal Falck" ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 23 timer siden:

-det er jo også nogen der tilbyder parmassage -hvorfor ik tag konen med...gg

Og det er passende kinky at få en håndspiller/blæser mens konen er på den anden side af gardinet ;) 
Har også oplevet en enkelt der satte sig op og red mig, indtil massøren på den anden side af gardinet begyndte at rømme sig ret højlydt - det kostede lidt ekstra til dem begge i drikkepenge :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nielsen Tonajt skrev, for 4 minutter siden:

Og det er passende kinky at få en håndspiller/blæser mens konen er på den anden side af gardinet ;) 
Har også oplevet en enkelt der satte sig op og red mig, indtil massøren på den anden side af gardinet begyndte at rømme sig ret højlydt - det kostede lidt ekstra til dem begge i drikkepenge :D 

Jaah første gang jeg var i Bangkok -havde jeg guide på -og hun havde bestilt parmassage til os -2 timeres ren nydelse... nogle dage senere kom jeg forbi alene på min vandretur ud i det fri. Det var en helt anden betjening nu da "lillemor" (de troede hun var min kone) ikke var med -men jeg nød det nok endnu mere. Det er her hvor thaipigerne bliver meget professionelle "de kunne aldrig drømme om, at afsløre en god kunde/potential god forretning/indtjening" -jeg kom der efterfølgende mange gange både alene, og med ledsagere (forskellige) -de tilpassede altid ydelsen til forholdet -og til alles tilfredshed;-) ggg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, den 18/3/2021 at 20:12:

Behøver vi virkelig at mistænkeliggøre og sværte den gode Michael Falck i denne tråd. :(

Nej, han skal da fandme bare have al den kærlighed, vi overhovedet kan give ham <3 

At en så attraktiv og gennemført sympatisk berømthed som Michael Falch falder for en thaimassøse og står ved det i offentligheden, er sgu da stort. Og at han så lige som alle os andre fjolser står med lidt af et forklaringsproblem, som han med mere eller mindre held forsøger at redde sig ud af med nøjagtig de samme søforklaringer som alle os andre , er da bare rørende.  

Hovedsagen er, at han kunne have fået hvem som helst! Så tak, Michael, for at gøre det knap så taberagtigt at falde for thaimassøsen (om det så også er klogt, er en anden sag).  

I min verden fortjener den kære Michael et kæmpe kys!!! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, for 9 minutter siden:

Nej, han skal da fandme bare have al den kærlighed, vi overhovedet kan give ham <3 

At en så attraktiv og gennemført sympatisk berømthed som Michael Falch falder for en thaimassøse og står ved det i offentligheden, er sgu da stort. Og at han så lige som alle os andre fjolser står med lidt af et forklaringsproblem, som han med mere eller mindre held forsøger at redde sig ud af med nøjagtig de samme søforklaringer som alle os andre , er da bare rørende.  

Hovedsagen er, at han kunne have fået hvem som helst! Så tak, Michael, for at gøre det knap så taberagtigt at falde for thaimassøsen (om det så også er klogt, er en anden sag).  

I min verden fortjener den kære Michael et kæmpe kys!!! :)

Ja, det er fandme echt cool, som tysken siger. Kys også fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, den 18.3.2021 at 17:18:

det sted har jeg aldrig hørt om.

Angiveligt med adresse på Roskildevej. Den er jo lang .(det sagde hun også i går).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, den 19.3.2021 at 20:23:

Nej, han skal da fandme bare have al den kærlighed, vi overhovedet kan give ham <3 

At en så attraktiv og gennemført sympatisk berømthed som Michael Falch falder for en thaimassøse og står ved det i offentligheden, er sgu da stort. Og at han så lige som alle os andre fjolser står med lidt af et forklaringsproblem, som han med mere eller mindre held forsøger at redde sig ud af med nøjagtig de samme søforklaringer som alle os andre , er da bare rørende.  

Hovedsagen er, at han kunne have fået hvem som helst! Så tak, Michael, for at gøre det knap så taberagtigt at falde for thaimassøsen (om det så også er klogt, er en anden sag).  

I min verden fortjener den kære Michael et kæmpe kys!!! :)

Et gammelt ordsprog siger at "tyv tror hver mand stjæler" og det er lidt det jeg hører dig sige. Du skriver "Og at han så lige som alle os andre fjolser står med lidt af et forklaringsproblem, som han med mere eller mindre held forsøger at redde sig ud af med nøjagtig de samme søforklaringer som alle os andre , er da bare rørende." Du aner jo faktisk ikke om det forholder sig sådant. Det er da logisk at han har ændret både navn på sin kæreste og på massagestedet, da der jo er en politisag på det. Hvorfor skulle han i øvrigt stå med et forklaringsproblem og forsøge at redde sig med søforklaringer? Kan du bevise at hans kæreste faktisk ikke har arbejdet på et grønt massage sted og at det han skriver ikke er sandt? Jeg tror mere det handler om en forudindtaget holdning om at sådan ser man virkeligheden og den kan ikke afviges.

Redigeret af Den halvfede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...