Hop til indhold
Han86

Erfaringer med Isabella?

Recommended Posts

Er der nogen, der har erfaring med Isabella i Ebeltoft?

Isabella: https://annoncelight.dk/showad/310802

Jeg skrev til hende for, at høre om det også var hende der annoncerede som Donna/Nikita, men det sagde hun, at det ikke var! De ligner ellers godt nok hinanden meget, både i alder, højde og drøjde og holder begge til i Ebeltoft :huh:

Donna: https://annoncelight.dk/showad/300217

Synes de begge ser helt fantastisk dejlige ud og vil rigtig gerne lave en aftale med en af “dem” - bliver sgu bare i tvivl om, hvorvidt de er ægte. Så hvis nogen har erfaringer den ene eller den anden,  må I endeligt sige til?  Tak :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer. Donna og Isabella er IKKE den samme person og jeg har besøgt dem begge. Højde og drøjde er nogenlunde den samme men Donna er blondine mens Isabella er mørkhåret. Jeg har besøgt Donna flere gange og det har jeg fordi hun er vildt go og pisse fræk - top 3 af alt jeg har prøvet. Hun giver guffer i verdensklasse og hun forstår at bruge tungen samtidigt. Så er hun dejlig stram, men hun kan sagtens ta' en god stor pik. Hun kan på det varmeste anbefales - 5 stjerner til Donna (som også kalder sig Donna Nikita) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mand fra Mols skrev, 1 time siden:

Hej med jer. Donna og Isabella er IKKE den samme person og jeg har besøgt dem begge. Højde og drøjde er nogenlunde den samme men Donna er blondine mens Isabella er mørkhåret. Jeg har besøgt Donna flere gange og det har jeg fordi hun er vildt go og pisse fræk - top 3 af alt jeg har prøvet. Hun giver guffer i verdensklasse og hun forstår at bruge tungen samtidigt. Så er hun dejlig stram, men hun kan sagtens ta' en god stor pik. Hun kan på det varmeste anbefales - 5 stjerner til Donna (som også kalder sig Donna Nikita) 

Fedt indlæg fra en der er oprettet for en time siden  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har haft fornøjelsen af Isabella, og det var en fornøjelse, skal absolut gentages når lejlighed byder sig. Hun er en fræk velholdt kvinde, med god service. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
La Grange skrev, for 24 minutter siden:

Jeg har haft fornøjelsen af Isabella, og det var en fornøjelse, skal absolut gentages når lejlighed byder sig. Hun er en fræk velholdt kvinde, med god service. :P

Og i Ebeltoft?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...