Kurtwaagner 59 Skrevet 16. Marts, 2021 Der er stadig nogle klinikker i Aarhus, som stadig har åbent for besøg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1111 Skrevet 16. Marts, 2021 øhm ok, jamen tak for oplysningen, hvem er den information henvendt til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 16. Marts, 2021 MrLovaLova skrev, for 12 minutter siden: øhm ok, jamen tak for oplysningen, hvem er den information henvendt til? Jeg tror det skulle forestille at være et spørgsmål baseret på spørgsmålstegnet til sidst, selv om formuleringen mest leder tanken hen på en konstatering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kurtwaagner 59 Skrevet 16. Marts, 2021 Okay jeg prøver lige igen. Er der nogle klinikker, der har åbent her under covid restriktionerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 16. Marts, 2021 Kurtwaagner skrev, for 1 minut siden: Okay jeg prøver lige igen. Er der nogle klinikker, der har åbent her under covid restriktionerne? Nej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. Marts, 2021 Kurtwaagner skrev, for 23 minutter siden: Okay jeg prøver lige igen. Er der nogle klinikker, der har åbent her under covid restriktionerne? Du ville vide det såfremt det var tilfældet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mannings Skrevet 16. Marts, 2021 Så vidt jeg har forstået det, så må massører som har en autorisation gerne have kunder. Ligesom fysioterapeuter o.lign.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 430 Skrevet 18. Marts, 2021 (edited) mannings skrev, den 16.3.2021 at 17:45: Så vidt jeg har forstået det, så må massører som har en autorisation gerne have kunder. Ligesom fysioterapeuter o.lign.... men hvor bliver man en autoriseret blow-job artist ? :)) hehe https://stps.dk/da/udgivelser/2019/hvad-vil-det-sige-at-vaere-autoriseret-sundhedsperson/# fandt det Redigeret 18. Marts, 2021 af peter.c Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 165 Skrevet 19. Marts, 2021 mannings skrev, den 16.3.2021 at 17:45: Så vidt jeg har forstået det, så må massører som har en autorisation gerne have kunder. Ligesom fysioterapeuter o.lign.... Det er der ingen af thai massørerne der har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg