Hop til indhold
Guest Carabella

Bjarne / Thomas Olsen/ mm

Recommended Posts

Guest Carabella

Hej igen allesammen .

Jeg melder Bjarne til politiet så er der nogen som har lyst til at melde ham også så det kan styrke sagen endnu mere ? Udover det så hvis der er nogen som har fulde navn, adresse, ip adresse eller andet må i gerne sende det :) jeg finder mig ikke i flere af hans julelege nu , så nu er det på tide at han bliver anmeldt for sin opførsel . 

pft <3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Carabella

Obs !!! Lad være at dele det her på opslaget pga gdpr lovgivningen. Send privat besked :) pft <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BlackMagic2020
Carabella skrev, 1 time siden:

Hej igen allesammen .

Jeg melder Bjarne til politiet så er der nogen som har lyst til at melde ham også så det kan styrke sagen endnu mere ? Udover det så hvis der er nogen som har fulde navn, adresse, ip adresse eller andet må i gerne sende det :) jeg finder mig ikke i flere af hans julelege nu , så nu er det på tide at han bliver anmeldt for sin opførsel . 

pft <3 

hvad sker der

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
BlackMagic2020 skrev, for 8 minutter siden:

opslag anmeldt som person angreb

Dette opslag? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BlackMagic2020 skrev, for 1 time siden:

opslag anmeldt som person angreb

Du burde hellere tage og følge lidt med herinde. Så ville du vide hvad det drejede sig om. 
Er nok mere ‘bjarne’ der står for personangreb. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AlfaN skrev, for 49 minutter siden:

Du burde hellere tage og følge lidt med herinde. Så ville du vide hvad det drejede sig om. 
Er nok mere ‘bjarne’ der står for personangreb. 

Nu blev jeg godt nok beskyldt for ikke at have humort i en anden tråd, men det @BlackMagic2020 skriver er da morsomt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Skete der mere i sagen.? Nogen der ved noget.? Han er da i hvertfald stadig i gang i bedste velgående:lol:.. Han virker næsten forelsket i mig for tiden.. Så blev da nysgerrig:ph34r:.. 

Forelsket? Gad hvide om manden over hovedet har følelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Carabella skrev, den 16.3.2021 at 08:41:

Hej igen allesammen .

pft <3 

I actually thought for a long time whether I should say something about it ... because ... when I came to Denmark for the first time at the end of summer 2019, it didn't take long for Bjarne to show interest in me. "Bjarne" aka "Bujan" "," Ballerby "aka thousands of names, the newest" Lakeview or Lakeffe "+ Cummon", only uses the last one to mark smiling smileys on all Rewievs and generally all positive comments about me smiling smileys ".Bjarne" alias "Cummon" has now also marked the posts I wrote with smiling smileys. I allow myself to attach a screenshot of how my profile looked a few weeks ago with the smileys of "Bjarne" alias "Cummon". ... ...
How do I know it's the same person (?) Well, he had introduced himself to me in 2019 as the well-known "Bjarne", but his real name is Thomas, he said ... then he kept creating new profiles over and over again, where I always recognized his way of writing - he had never denied it and always admitted that he was behind this or that profile ... still under the name "Bujan" he had destroyed an evaluation thread under Fyn with destructive derailments ... That was only because I had turned down his "offer of reconciliation" ...
... but I wouldn't report this man to the police. Why then? This man obviously has "problems" that I don't need to judge - I'm not a psychiatrist. Actually, I'm sorry for the man. After all, he wouldn't behave so childishly if he had a full and happy life ...
I wish the man with the thousands of names he has already invented and will invent all the best ... for the people who are bothered by this multiple personality "Bjarne" aka alias, I recommend simply ignoring him.

Hug<3

IMG-20210626-WA0001.jpg

IMG-20210626-WA0002.jpg

IMG-20210626-WA0004.jpg

IMG-20210626-WA0005.jpg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg gad ikke læse alt det engelske igennem, men jeg er sikker på, at Bjarne aldrig giver op.

Flere herinde kender tilsyneladende hans identitet, og det endda lige på så lavt nivo som husnummer. Derfor er det mig en gåde, at intet sker.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand
Mesterjacob skrev, for 10 minutter siden:

Flere herinde kender tilsyneladende hans identitet, og det endda lige på så lavt nivo som husnummer. Derfor er det mig en gåde, at intet sker.

Varför polisen och rättsystemet inte gör något får dom själva svara på.

Jag hoppas att ingen annan går efter honom, i synnerhet inte fysiskt - då skapar ni en martyr och enorma problem för er själva.

Eld slocknar av brist på syre.  Trollen dör av brist på uppmärksamhet.

Om alla totalt ignorerar Bjarne med Alias tröttnar han nog till slut.     [Berömda sista ord av Lillemand - men det är garanterat det enda jag skriver om Bjarne].

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemand skrev, for 9 timer siden:

Jag hoppas att ingen annan går efter honom, i synnerhet inte fysiskt - då skapar ni en martyr och enorma problem för er själva.

Om alla totalt ignorerar Bjarne med Alias tröttnar han nog till slut.     [Berömda sista ord av Lillemand - men det är garanterat det enda jag skriver om Bjarne].

I diagree.
As nobody should have to deal with someone persecuting them.
And if the Officials does nothing, other means has to be taken.
A great many trolls would well with having a couple large dude's in leather vests knocking at their door !
And from what I see, This "person" and i use that word very loosely, would indeed do well having a very stern talking with !

Ignoring him gives him to much credit.
He needs something Happening To Him !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Do I understand you correctly?   Are you inciting to criminal acts?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lillemand skrev, den 7.8.2021 at 22:37:

Jeg er helt enig i, at der ikke skal udøves fysisk vold. Det forstået på den måde at ingen skal møde fysisk op på adressen, men at man skal alle vidnesudsagn gå igennem politiet.

Dt må være de forulempedes opgave at viderebringe den nøjagtige adresse – den er jo kendt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...