Hop til indhold
Tehtdk

At finde STEDET...

Recommended Posts

Ja måske en lidt underlig titel. Men er lidt nysgerrig på hvad i andre gør for at finde et sted eller steder hvis det at ses med en GP ikke er muligt på privaten?. Er på diskretudlejning og udvalget er mildest talt skuffende. 

Har fundet et sted jeg bruger ind i mellem, rigtigt gode forhold. Men det ligger bare ikke særligt optimalt i forhold til byer osv. 

Og hoteller og deslige har jeg det lidt underligt med, og samtidigt med at betale 800-1000 kr for et værelse man kun bruger et par timer :s. Har over Airbnb men mener at huske at folk vidst havde blandede oplevelser hermed herinde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 23 timer siden:

Ja måske en lidt underlig titel. Men er lidt nysgerrig på hvad i andre gør for at finde et sted eller steder hvis det at ses med en GP ikke er muligt på privaten?. Er på diskretudlejning og udvalget er mildest talt skuffende. 

Har fundet et sted jeg bruger ind i mellem, rigtigt gode forhold. Men det ligger bare ikke særligt optimalt i forhold til byer osv. 

Og hoteller og deslige har jeg det lidt underligt med, og samtidigt med at betale 800-1000 kr for et værelse man kun bruger et par timer :s. Har over Airbnb men mener at huske at folk vidst havde blandede oplevelser hermed herinde. 

 

Når jeg eks laver en aftale med en sb så bruger jeg som reglen et sol center/hostel(det er som reglen billigere end et hotel værelse) men du kan også leje et værelse i en sexclub(der er nogle stykker i det centrale Kbh.k(v).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Har samme udfordring indimellem, så,hvis der er nogen med gode forslag, til tilgængelige værelser, diskrete og lette at benytte til fornuftige priser hører jeg gerne :)

I det Nordjyske/Aalborg

Pft

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  forsøgt  at  finde  et  værelse  hos  privat  udlejer  i Århus  området,  til  enkelt  besøg  med  jævne  mellemrum.  Det  er  ikke  lykkes  for  mig  endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 37 minutter siden:

Jeg  har  forsøgt  at  finde  et  værelse  hos  privat  udlejer  i Århus  området,  til  enkelt  besøg  med  jævne  mellemrum.  Det  er  ikke  lykkes  for  mig  endnu. 

Hvis du finder et, så har du ny kunde:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 50 minutter siden:

Jeg  har  forsøgt  at  finde  et  værelse  hos  privat  udlejer  i Århus  området,  til  enkelt  besøg  med  jævne  mellemrum.  Det  er  ikke  lykkes  for  mig  endnu. 

Hej ved ikke prisen, men der er da den  Pendler-værelse i Århus  ved brabrand eks. 1 til 2 overnatninger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 timer siden:

Jeg  har  forsøgt  at  finde  et  værelse  hos  privat  udlejer  i Århus  området,  til  enkelt  besøg  med  jævne  mellemrum.  Det  er  ikke  lykkes  for  mig  endnu. 

Finder du noget så har du en kunde mere  <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Markild skrev, 1 time siden:

Hej ved ikke prisen, men der er da den  Pendler-værelse i Århus  ved brabrand eks. 1 til 2 overnatninger.

Kender  ikke  stedet,  og  ønsker  ikke  at  fordreje  min  hensigt  med  leje  af  et  værelse.  Lejer  skal  være  indforstået  med  at  der  dyrkes  sex  der,  dog  kun  1 til  1 per  leje,  så  jeg  vil  ikke  bruge værelset  til  at se  flere  mænd  per  leje. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Markild skrev, Lige nu:

Finder du noget så har du en kunde mere  <3 

Tror  det  er  pænt  umuligt  at finde  noget,  har  ikke  lykkes  for  mig.  Så  de aftaler jeg  laver,  sørger  manden  for  stedet.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Tror  det  er  pænt  umuligt  at finde  noget,  har  ikke  lykkes  for  mig.  Så  de aftaler jeg  laver,  sørger  manden  for  stedet.  

Lyder som en god aftaler <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 13 minutter siden:

Altså jeg er lige landet helt privat i Jylland- tæt på Farsø- ved ikke om det evt kunne have interesse- så videreformidler jeg gerne :) Super hyggeligt privat sted :)

Send gerne PB;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Frodige Misser skrev, for 1 time siden:

Altså jeg er lige landet helt privat i Jylland- tæt på Farsø- ved ikke om det evt kunne have interesse- så videreformidler jeg gerne :) Super hyggeligt privat sted :)

Vil  meget  gerne  have  en  pb, trænger  til  at  slappe  lidt  af  i hyggelige  omgivelser 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan godt se at jeg ikke er den eneste der "kæmper". Men må vel bare bide i det sure æble og kigge på hotel/hostel næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et voksende problem i en branche der er i rivende udvikling mht. infrastrukturen. 

I gamle dage da jeg startede i Pigekollektivet på Borups Allé kan jeg huske at dem der dengang var de gamle i gårde (både sexarbejdere og telefondamer) talte om at de havde aftaler med folk rundt omkring hvor de kunne låne deres private hjem i nogle timer ad gangen "imens de gik en lang tur med hunden" eller gik i biografen eller noget. Det var mere privat og diskret end "privat/diskret" er nutildags. 
Men det er en svunden tid. Dengang kunne man også få en "hånder" i baglokalet på nogle lokale værtshuse for en stang grønne cecil og en grønlænder-bajer som sikkert i dag er politisk ukorrekt overhovedet at nævne. 

Måske det er på tide at det bliver retro-trendy at pensionister eller andre der er spændt lidt hårdt for økonomisk, og "altid er hjemme" tilbyder time-udlejning af gæsteværelset og badet til en kvinde eller to som de har tillid til? 

Det er nok et ønske-scenarie for riiiiigtigt mange selvstændige sexarbejdere at få sådan en aftale! 

Har nogen god stil, lidt sans for indretning, er ikke-ryger og uden husdyr, og lige har et ekstra værelse i en lejlighed på Frederiksberg i Svømmehalskvarteret eller nær Værnedamsvej, så skriver I bare lige med det vuns en privat besked. Jeg betaler 300kr. for en times leje og 200kr for time nr. 2 alle de andre steder jeg kender. Jeg ville være villig til at betale mindst det samme for at låne et værelse på time-basis i ny og næ. Det kan da nå at blive til mange penge for nogen der sparer sammen til en rejse til Mallorca eller større julegaver til børnebørnene, forestiller jeg mig? 
Jeg har max. een aftale om dagen og langt fra alle dage. Jeg ligner et helt almindelig nabobekendtskab, og tager hverken stoffer eller drikker alkohol, har "styr på mit shit" og har integritet. Jeg synes selv jeg ville være den ideelle time-lejer til sådan en aftale. Men hvor finder jeg sådan en dame med sådan et værelse? Jeg kan ikke sætte en seddel op i supermarkedet længere, og kan ikke rigtigt stemme dørklokker i mit kvarter og spørge ad personligt. Pga. stigmatisering kan jeg ej heller indrykke en annonce i Ældresagens medlemsblad hvor jeg søger leje af et gæsteværelse til "kontor-hotel på timebasis med adgang til bad og køkken". Jeg har spurgt ;) 

Det ville være ideelt, men da det nærmest er umuligt for os at finde frem til hinanden, så lykkes det ikke rigtigt. 

Kh. Eva
 

PS: En "grønlænder-bajer" var en fadøl hvor man dumpede et glas snaps ned i fadølsglasset og drak hele molevitten i een slurk hvis man kunne. Har aldrig fået sådan een selv, og har ej heller givet en hånder i baglokalet. Jeg lagde ud som sexarbejder på de bonede gulve fra starten, og er sikkert gået glip af en masse.

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været ultra heldig at finde netop de private husstande hvor jeg har lånt et privat værelse i boligen- og jeg ønsker ikke andet!! Jeg elsker at kunne byde velkommen i noget der er privat med privat på! 
Men jeg har så også en gammel Facebook profil som jeg brugte meget førhen ( før censuren) til at lede efter de private steder og det gav god pote

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 28 minutter siden:

Jeg har været ultra heldig at finde netop de private husstande hvor jeg har lånt et privat værelse i boligen- og jeg ønsker ikke andet!! Jeg elsker at kunne byde velkommen i noget der er privat med privat på! 
Men jeg har så også en gammel Facebook profil som jeg brugte meget førhen ( før censuren) til at lede efter de private steder og det gav god pote

Hvordan har du fået den første kontakt til disse mennesker? 
Du nævner facebook, men hvordan hulen har du fundet dem eller omvendt. Censur eller ej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frodige Misser skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været ultra heldig at finde netop de private husstande hvor jeg har lånt et privat værelse i boligen- og jeg ønsker ikke andet!! Jeg elsker at kunne byde velkommen i noget der er privat med privat på! 
Men jeg har så også en gammel Facebook profil som jeg brugte meget førhen ( før censuren) til at lede efter de private steder og det gav god pote

Det er fandme heldigt. Som "gæst" er der bare ikke så mange muligheder udover hotel/hostel/B&B eller Airbnb Og det er enten ikke særligt holdbart eller dyrt i længden. For dba/gg har ikke rigtigt noget og det har diskretudlejning heller ikke.

 

Og tænker de færreste Airbnb synes det er fedt man bruger deres sted som "besøgssted"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tehtdk skrev, for 21 timer siden:

Og tænker de færreste Airbnb synes det er fedt man bruger deres sted som "besøgssted"

De gange jeg har booket Airbnb til frække møder, har jeg skrevet til udlejer først og formuleret det omtrent således: 
"Vi er gift, men ikke med hinanden" og om det er et problem, eller noget i den retning. Det er et godt udtryk, og som oftest har jeg fået positiv respons. 
Det er hændt at nogle udlejere efterfølgende har stillet tillægsspørgsmål om hvorvidt der ville komme flere kærester eller venner på besøg, og jeg formoder det er fordi de har været ude for at piger har brugt det som privat/diskret og haft flere gæster på samme dag. En enkelt skrev direkte at der engang havde været gruppesex hele natten. 

Med tiden er det derfor blevet sådan at det er mændene der booker, og skriver "Vi er gift, men ikke med hinanden", og det virker faktisk bedst. Der er ikke ret mange der siger nej længere, og så slipper jeg også for at det er mig der bruger tid på det - bonusfordel (for mig) og eftersom det alligevel er manden der skal betale, så er det bare det nemmeste... især for mig altså :D 
Men formuleringen er god. Den kan sikkert med fordel benyttes af andre. 

God fornøjelse!

Kh. Eva

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Eva Nadine skrev, for 4 timer siden:

De gange jeg har booket Airbnb til frække møder, har jeg skrevet til udlejer først og formuleret det omtrent således: 
"Vi er gift, men ikke med hinanden" og om det er et problem, eller noget i den retning. Det er et godt udtryk, og som oftest har jeg fået positiv respons. 
Det er hændt at nogle udlejere efterfølgende har stillet tillægsspørgsmål om hvorvidt der ville komme flere kærester eller venner på besøg, og jeg formoder det er fordi de har været ude for at piger har brugt det som privat/diskret og haft flere gæster på samme dag. En enkelt skrev direkte at der engang havde været gruppesex hele natten. 

Med tiden er det derfor blevet sådan at det er mændene der booker, og skriver "Vi er gift, men ikke med hinanden", og det virker faktisk bedst. Der er ikke ret mange der siger nej længere, og så slipper jeg også for at det er mig der bruger tid på det - bonusfordel (for mig) og eftersom det alligevel er manden der skal betale, så er det bare det nemmeste... især for mig altså :D 
Men formuleringen er god. Den kan sikkert med fordel benyttes af andre. 

God fornøjelse!

Kh. Eva

Hatten  af  for  dig  og  den  måde  du  eller  dine  aftaler  anvender  airbnb.  Det  er  stor  forskel  på  at  mødes  som  du  gør,  eller  at  private  boliger via  airbnb anvendes  i  det  skjulte  som  bordeller. 

God  tilgang 

Del dette indlæg


Link til indlæg
S&W500S skrev, den 17.3.2021 at 07:47:

Når jeg eks laver en aftale med en sb så bruger jeg som reglen et sol center/hostel(det er som reglen billigere end et hotel værelse) men du kan også leje et værelse i en sexclub(der er nogle stykker i det centrale Kbh.k(v).

kan du evt komme nærmere ind på hvem der lejer værelser ud?
har nemlig selv søgt uden held

Redigeret af dockbh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bruger mit sommerhus. 
Det er udlejet i højsæsonen, men ellers er det til min fulde disposition. Min kone kommer der stort set aldrig og i hvert fald ikke alene. Så det er mit frirum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror stadig at @Pussy Galores lejer deres 3. værelse ud på timebasis i Hellerup, ligesom de gjorde på Frederiksberg før de flyttede. 
Kan ikke lige finde informationen herom på deres hjemmeside, så måske er det ikke længere aktuelt. Jeg tænker de selv svarer her i tråden hvis det er :) 

I Herlev hvor jeg nu holder til på et P/D sted i et industrikvarter kan man også leje et værelse på timebasis, med bindende booking og forudbetaling hvis man er gæst. Altså når det er ledigt ;) 
Jeg formidler gerne kontakten, men vil selvfølgelig ikke bombarderes. 

Der er sikkert andre Privat/Diskret steder der har tomme værelser i ny og næ som også kunne være interesseret i at leje ud på timebasis. 
Ulempen er selvfølgelig at I ikke er alene på stedet. Men til kort tids aftaler kan det godt konkurrere med hotelværelser i hvert fald. 

I gamle dage kunne man også timeleje på nogle af hotellerne tæt på Hovedbanegården. 

Jeg har hørt gode rygter om at @Seductiongirls i Rødovre også har et anneks eller et eller andet i nærheden der kan lejes. Men det er andenhånds-info og mon ikke også de selv kan svare her i tråden hvis det passer?

I bedste mening, 
Eva <3
 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...