Hop til indhold
Guest Hardrock_west

Stresset Kim K, Aalborg

Recommended Posts

Er der nogen der har besøgt Kim K som kan sige mig hvor gammel hun ca er? Jeg vil helst være sammen med piger i alderen ca 21-35 år, så jeg gider ikke at møde en halv gammel sag på +40.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeterLux skrev, for 4 timer siden:

Er der nogen der har besøgt Kim K som kan sige mig hvor gammel hun ca er? Jeg vil helst være sammen med piger i alderen ca 21-35 år, så jeg gider ikke at møde en halv gammel sag på +40.

Hun er inden for dine alders kriterier efter min bedste overbevisning :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
PeterLux skrev, for 6 timer siden:

Er der nogen der har besøgt Kim K som kan sige mig hvor gammel hun ca er? Jeg vil helst være sammen med piger i alderen ca 21-35 år, så jeg gider ikke at møde en halv gammel sag på +40.

Så har du meget tilgode, uanset hvor gammel du er, kvinder over 40 sexer bedst, good luck :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Lizardbizkit skrev, for 16 timer siden:

Nu vi er ved emnet - hvordan sutter hun så? Og sluger hun? :) 

Gør dig den ulejlighed at læse hendes annonce, alt andet vil jeg kalde dovenskab 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jaaadeeet

Hun er tilbage i Aalborg igen mandag d. 26/4 og tirsdag d. 27/4, er der en eller flere der har besøgt hende for nyligt og kan fortælle om hendes service er blevet bedre eller om det er den samme stresset oplevelse man får? 

Overvejer at prøve hende igen, da det nu kan være hun har forbedret sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Jaaadeeet skrev, for 15 minutter siden:

Overvejer at prøve hende igen, da det nu kan være hun har forbedret sig.

Held og lykke med det forsøg. Tror det er spild af dine hård tjente penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har et par gange tænkt på booke en aftale med Kim K, men hver gang har jeg ikke gennemført. Dette netop qua alle disse meget svingende anmeldelser på Eroguide om en pige der åbentbart ikke er til at regne med. Når jeg laver aftaler med glædespiger er det vigtigt for mig, at alle aftaler er afstemt og vi begge overholder tid, sted, service, pris, hygiejne m.m.

Kim K. har i følge ret mange  beskrivelser herinde meget svært ved at overholde alle disse dele, hvilket jeg simpelthen ikke gider spilde min tid på. Det er helt usædvanligt useriøst og i den grad mangel på respekt for andre mennesker. 

Heldigvis findes maaaaaaange andre skønne, seriøse og velduftende GP i DK :-) 

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaaadeeet skrev, for 59 minutter siden:

Hun er tilbage i Aalborg igen mandag d. 26/4 og tirsdag d. 27/4, er der en eller flere der har besøgt hende for nyligt og kan fortælle om hendes service er blevet bedre eller om det er den samme stresset oplevelse man får? 

Overvejer at prøve hende igen, da det nu kan være hun har forbedret sig.

Jeg prøvede at lave en aftale med hende i dag, og kommunikationen gik ummidelbart fint om formiddagen. Ikke mange minutter før det aftalte tidspunkt skrev hun så at hun var forsinket, og jeg valgte at aflyse aftalen, da uret havde passeret hvad vi havde aftalt. Måske kunne jeg have presset på, måske ikke, men jeg vidste allerede at min aftale ville ende et kvarter før den næstes, og tænkte at alle ville tabe på at jeg så insisterede på at aftalen blev overholdt.

 

Hun undskyldte, så jeg tager det ikke så tungt, men det virker desværre til at hun stadig har lidt for travlt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker for endnu en beskrivelse der 100% understøtter det der går galt med Kim K's totalt respektløse måde at drive forretning på........hun er godt nok styg og skider højt og flot på andre mennesker!! Føj!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jaaadeeet

Tak for jeres tilbagemelding, det bliver en anden i denne omgang så;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaaadeeet skrev, for 5 timer siden:

Hun er tilbage i Aalborg igen mandag d. 26/4 og tirsdag d. 27/4, er der en eller flere der har besøgt hende for nyligt og kan fortælle om hendes service er blevet bedre eller om det er den samme stresset oplevelse man får? 

Overvejer at prøve hende igen, da det nu kan være hun har forbedret sig.

Hendes mobil er kun på voice mail og hun svarer ikke smser ... så mon hun er i Aalborg ?

Redigeret af Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også tid denne dag, og forsøgte mig igen med Kim. Og denne gang fik vi en aftale.

Kort fortalt var det ingen stor succes. Jeg havde misforstået dele af hendes annonce, fair nok, det er min fejl, men da hun besluttede sig for at stoppe og give mig halvdelen af pengene tilbage, rundede hun lige af med at påpege at jeg ikke var dansker (fordi jeg ikke er kridhvid) og at jeg derfor ikke skulle være ankommet i det hele taget. Dette var altså efter hun havde taget imod mig og min betaling, og derefter så sparket mig ud.

Efter hun stoppede agten var hun ikke rigtig til at tale med. Hun virkede mest af alt uhøflig og kølig.

Jeg havde i alt ikke en særlig behagelig oplevelse, men godt så hun da ud.

Redigeret af KS2K
Grammatik

Del dette indlæg


Link til indlæg
KS2K skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde også tid denne dag, og forsøgte mig igen med Kim. Og denne gang fik vi en aftale.

Kort fortalt var det ingen stor succes. Jeg havde misforstået dele af hendes annonce, fair nok, det er min fejl, men da hun besluttede sig for at stoppe og give mig halvdelen af pengene tilbage, rundede hun lige af med at påpege at jeg ikke var dansker (fordi jeg ikke er kridhvid) og at jeg derfor ikke skulle være ankommet i det hele taget. Dette var altså efter hun havde taget imod mig og min betaling, og derefter så sparket mig ud.

Efter hun stoppede agten var hun ikke rigtig til at tale med. Hun virkede mest af alt uhøflig og kølig.

Jeg havde i alt ikke en særlig behagelig oplevelse, men godt så hun da ud.

Hold da helt kæft!...hvad er det lige du her fortæller??? ...dette er jo nærmest tyveri ved højlys dag. Hende Kim K. er sgu da helt ude og skide nu!!.......sikke et hustler-trick du lige bliver udsat for der.

Ja, nu er der vist snart ikke andet end lort og fortælle om Kim K.....alt falder hermed på plads i mene antagelser om denne piges dysfunktionelle og grådige adfærd. Føj for satan, hvor er det efterhånden klam læsning det her.

Mange tak for en meget VIGTIG advarsel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Hun modtager ikke udlændinge, mest møntet på araberdrenge og andre i den stil. Det kan vel ikke misforstås? 

Er du dansk @KS2K

"INGEN UDLÆNDING KUN DANSKE MÆND/KVINDER!
Ingen undtagelser og venligst lad være at spørger!" 

Har besøgt hende flere gange og har aldrig oplevet andet end en sød, mørk, jysk pige, født i dk. 

Der er ikke så meget pis med hende, hun vil ha noget tissemand, det er det. 

Har da også oplevet forsinkelse af tid, men har også selv været forsinket. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
GIANT COCK skrev, for 9 timer siden:

Hold da helt kæft!...hvad er det lige du her fortæller??? ...dette er jo nærmest tyveri ved højlys dag. Hende Kim K. er sgu da helt ude og skide nu!!.......sikke et hustler-trick du lige bliver udsat for der.

Ja, nu er der vist snart ikke andet end lort og fortælle om Kim K.....alt falder hermed på plads i mene antagelser om denne piges dysfunktionelle og grådige adfærd. Føj for satan, hvor er det efterhånden klam læsning det her.

Mange tak for en meget VIGTIG advarsel. 

Tastaturkriger, kom nu ud og mød kvindemennesket. Nu kalder du hende dysfunktionel mm., hvordan kan du tillade dig det?  Husk lige der er altid 2 sider af en sag og i og med du aldrig har mødt hende, har jeg lidt svært ved at forstå at du blander dig i anmeldelsen.

Hun har ikke mulighed for at forsvare sig her, da hun er udelukket, fortalte hun mig sidst. 

Vil da vise hende indlæggene herfra

Hvis det er så klam for dig at læse, så hop dog videre. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 10 timer siden:

Hun modtager ikke udlændinge, mest møntet på araberdrenge og andre i den stil. Det kan vel ikke misforstås? 

Er du dansk @KS2K

"INGEN UDLÆNDING KUN DANSKE MÆND/KVINDER!
Ingen undtagelser og venligst lad være at spørger!" 

Har besøgt hende flere gange og har aldrig oplevet andet end en sød, mørk, jysk pige, født i dk. 

Der er ikke så meget pis med hende, hun vil ha noget tissemand, det er det. 

Har da også oplevet forsinkelse af tid, men har også selv været forsinket. 

 

Er skam dansk. Født og opvokset i Danmark, hos en dansk familie.

Jeg kender godt til den generelle årsag til at folk både i GP og andre brancher forsøger at holde sig til danskere, da de har uheldige oplevelser med nogen der ikke forstår den danske pli og høflighed. Synes selv personligt den slags lede til fordomme, men når det er sagt kan jeg sagtens forstå forholdsreglerne. 

Ligner ikke umiddelbart din gennemsnitlige skandinaviske kaukaside fyr, da jeg har et blandet udseende der har rødder i og udenfor Danmark. Det var åbenbart nok til at blive kaldt "indvandrer", efter jeg havde påpeget mit danske statsborgerskab.

Redigeret af KS2K

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
KS2K skrev, for 12 minutter siden:

Er skam dansk. Født og opvokset i Danmark, hos en dansk familie.

Jeg kender godt til den generelle årsag til at folk både i GP og andre brancher forsøger at holde sig til danskere, da de har uheldige oplevelser med nogen der ikke forstår den danske pli og høflighed. Synes selv personligt den slags lede til fordomme, men når det er sagt kan jeg sagtens forstå forholdsreglerne. 

Ligner ikke umiddelbart din gennemsnitlige skandinaviske kaukaside fyr, da jeg har et blandet udseende der har rødder i og udenfor Danmark. Det var åbenbart nok til at blive kaldt "indvandrer", efter jeg havde påpeget mit danske statsborgerskab.

Det lyder underligt at hun derfor så afviser dig, mens I sexer. En træls oplevelse er det da og jeg var da selv blevet sur og skuffet, hvis det var mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Kim en enkelt gang i Odense for et par uger siden

og der var ingen problemer med korrespondence, overholdelse af aftalt tid og aftalt leg.

jeg kunne sagtens finde på at besøge hende igen. Synes hun har en røvfræk krop, som jeg gerne vil lege med igen.

Hun var ikke den mest snakkesalige under mit besøg. Det virkede på en måde lidt som en ekspeditionssag.

men omvendt var jeg heller ikke kommet for at snakke...men for at slikke of kneppe hende. Og her fik jeg hvad jeg kom efter hverken mere eller mindre...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...