Hop til indhold
EyesWideShut

Optasia Hamborg? - Det lyder for godt til at være sandt...

Recommended Posts

Man betaler omkring 90-120 euro for at komme ind og derefter kan du knalde alle de piger du har lyst til uden at betale dem noget og der er også gratis mad og drikkevarer med i de euro som man betalte i entre-pris?

Er det korrekt? :shock:

Det lyder alt for godt til at være sandt, måske man skulle besøge Flatrate Klubber istedet for FKK hvis man er til ''Sports-Fucking''. :lol:

8-9 piger på 1 dag for 90-120 Euro? No fucking way...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man betaler omkring 90-120 euro for at komme ind og derefter kan du knalde alle de piger du har lyst til uden at betale dem noget og der er også gratis mad og drikkevarer med i de euro som man betalte i entre-pris?

Er det korrekt? :shock:

Det lyder alt for godt til at være sandt, måske man skulle besøge Flatrate Klubber istedet for FKK hvis man er til ''Sports-Fucking''. :lol:

8-9 piger på 1 dag for 90-120 Euro? No fucking way...

Yes Way, Eye !

søg og du skal finde, der findes mange af den slags klubber i Tyskland, så det er der ikke noget overraskende i. Men FKK er en anden klasse, prøv begge dele og bedøm selv.

viewtopic.php?f=37&t=5509

Del dette indlæg


Link til indlæg

Yes Way, Eye !

søg og du skal finde, der findes mange af den slags klubber i Tyskland, så det er der ikke noget overraskende i. Men FKK er en anden klasse, prøv begge dele og bedøm selv.

viewtopic.php?f=37&t=5509

Det lyder jo fantastisk!

Man skal kun møde op og betale for entre og så bliver man lukket ind og derefter bliver man opsøgt af en pige som er klar til at knalde? derefter kan man tage en pause of få sig lidt at drikke og begynde med en ny pige? alt dette for 90-120 euro? :shock: og man kan blive ved indtil man ikke kan få rejsning? prøve alle pigerne for denne lave pris?!? :shock:

Jesus christ...

Hvis det er sandt så tager jeg afsted hurtigst mugligt. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, nu er det officielt, jeg tager til en 4 dags tur til Optasia i Hamborg.

Krydser fingre for at bestille billetter næste uge og ankomme i klubben på en onsdag-torsdag.

:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ville nok ikke lægge mig fast på 4 dage på Optasia :?

Du har ikke helt forstået det, hvad jeg læser :) prøv at læse anmeldelserne

der er nogen der ikke er imponeret over flatrate/ optasia og det er der jo en grund til ;)

Først skriver du at skal knalde med alle piger...... det er der dæleme langt fra nogen garanti for :) pigerne er optaget det meste af tiden, så du kan typisk ikke vælge en. Pigerne vælger dig :) Hvis der er en pige du meget gerne vil have, skal du kæmpe lidt for hendes interesse.

Dette med at vælge/ blive valgt er en stor forskel på FKK og Flatrate. FKK er du sultanen som haremmet kæmper om, sådan vil jeg ikke beskrive flatrate :)

Pigerne er noget mere ordinære på flatrate end FKK. Selvom jeg nu synes FKK Harmony er faldet lidt af på den :? du kan godt have en mor, hvor du kan se, hun har fået barn ;) men pæne slanke piger er der også

Du skriver som om pigerne kommer i en lind strøm. Det gør de også i starten, men efterhånden som der kommer nye mænd, kan du godt risikere der kan gå en 1-1,5 time hvor de ikke kommer.

Fri mad..... jeps, og hvis du ikke giver hunden noget at spise i 2 dage, er der en chance for den vil spise det

FKK er som udgangspunkt GFE flatrate er en hurtig dansk fransk.... men det er kun udgangspunktet :) for hold da op nogle fede oplevelse man kan være heldig at få i flatrate... og du kan sagtens løbe ind i en lunken på FKK

Nu lyder det negativt. Men jeg kan super godt lide konceptet, at man ikke bare får det hele foræret :) Men elsker også haremmet på FKK. Som altid variation er fantastisk

Jeg ville dog ikke vælge 4 dage i streg på flatrate. Så ville jeg blande det med FKK. ( kunne godt finde på at tage 4 dage i streg på FKK )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg har skrevet mange gange før, så er Flatrate(FR)= buffetmad og FKK= gourmet mad.

Jeg bliver hurtig træt af buffetmad, det er billigt men mangler dybte og personlighed.

Jeg har også haft gode oplevelser FR, men jeg foretrækker længere sexafhandlinger på FKK :lol:

Så Eye, prøv begge dele!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en skuffelse, jeg giver snart op, næsten intet håb tilbage. :|

Jeg havde allerede planlagt at rejse på Mandag og besøge Optasia og knalde så mange piger som mugligt (Er ligeglad med hvordan de ser ud, true story) & spise billigt discount mikro-mad. :|

Jeg vil så gerne besøge Optasia og have sex med alle (de fleste) piger derinde, overvægtige, ''grimme'', utraditionelle ''skønhedder'' og ''gudinder'', om deres bryster hænger til jorden, i dont care. :P

1 dag på Optasia vs 4 dage på Optasia?

Del dette indlæg


Link til indlæg

det virker efterhånden noget ustruktureret / usammenhængende dit projekt ... først var det tre uger på Artemis, og nu er det endt med en dag på en flat-rate klub - og med højest forskellig mulig økonomi til projektet involveret fra din side. Måske det ville være en god ide for dig - at tænke lidt mere over HVAD du vil bruge, HVOR du vil hen (der er masser af beskrivelser herinde som med fordel kan læses - og så slipper alle for at svare på de samme spørgsmål) og HVORNÅR - og om det er nu eller i december, om det er flatrate i Hamburg eller 3 uger i Berlin....

Alle herinde hjælper gerne med råd og vejledning - men det kan altså være vanskeligt at opretholde det positive sind og imødekommenhed - når du konstant ændrer præferencer - og du ikke orker bare et minimum af egen indsats og søgning (bare her på siden) :)

just my two cents ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

det virker efterhånden noget ustruktureret / usammenhængende dit projekt ... først var det tre uger på Artemis, og nu er det endt med en dag på en flat-rate klub - og med højest forskellig mulig økonomi til projektet involveret fra din side. Måske det ville være en god ide for dig - at tænke lidt mere over HVAD du vil bruge, HVOR du vil hen (der er masser af beskrivelser herinde som med fordel kan læses - og så slipper alle for at svare på de samme spørgsmål) og HVORNÅR - og om det er nu eller i december, om det er flatrate i Hamburg eller 3 uger i Berlin....

Alle herinde hjælper gerne med råd og vejledning - men det kan altså være vanskeligt at opretholde det positive sind og imødekommenhed - når du konstant ændrer præferencer - og du ikke orker bare et minimum af egen indsats og søgning (bare her på siden) :)

just my two cents ...

Du har 100% ret og jeg kan virkeligt ikke holde styr på de planer jeg laver.

Jeg hader ventetid og vil ikke spare op i måneder og dagdrømme og fantaserer hver eneste dag 24/7 om noget der sker i fremtiden hvilket ikke er sikkert da jeg kan dø imorgen eller om 1 uge eller 1 måned, man ved aldrig.

Jeg har bestemt mig for at starte med FlatRate klubber da det er en go intro til købesex i tyskland (IMO), Optasia lyder fantastisk da jeg ikke ligefrem er millionær eller har en bankkonto fyldt med penge liggende.

Jeg vil virkeligt gerne besøge Optasia i Hamburg og knalde så mange piger derinde som mugligt uanset kvindernes udseende, jeg vil gerne spise discount hunde-mad og mikrolavet aldi mad.

det er 99% sikkert at jeg vil rejse til Hamburg på mandag og besøge Optasia men jeg mangler stadig lidt info omkring stedet og hvordan det fungerer.

Jeg er stadig lidt i tvivl om at det virkeligt kan passe at så længe man bare betaler 90-120 euro i entre så kan man knalde alle de piger man har lyst til og man kan holde ud til?, discount maden og sodavand/kaffe er bare et plus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg ville nok personligt tage en mindre trafikeret vej ind i købesexverdenen.. men ellers kan jeg anbefale dig at læse "liderligfyrs" gennemgang af FlatRate-klubberne i denne streng (længere oppe) det er ikke helt så enkelt at du kan kneppe løs på alt der ikke er naglet fast :)

men Go for it...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil bare være sikker på at når man betaler entre så kan man mindst knalde 4-6-7 piger? :|

Jeg rejser på Mandag til Hamburg og tager en taxa til Optasia.

Hvad sker der så snart man ankommer på stedet? :shock:

Tager du bare tøjet af og begynder med ''marathon'' sex? kommer kvinderne hen til dig og tilbyder sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

på mandag koster det 100 euro hverken mere eller mindre :!:

Almindeligvis har jeg ca 5 knald+ sauna+ spa+ kaffesodavand.... og alt sammen ligger jeg 100 euro for

hvis du er til GB og gruppesex, kan du formentlig få mere end 5 knald.

Sådan foregår det:

Du går ind af døren, betaler 100 euro, går ovenpå og klæder om, går nedenunder og sætter dig i en sofa eller lignende, første pige kommer og sætter dig hos dig, du tager hende med ovenpå og knalder, kommer ned igen, ny pige, ovenpå og knalde.... osv engang i mellem har de gruppeknald/ gb i fællesrummet hvor alle pigerne er med. og så er der bare. til drikkevarer

men som Heine er inde på. Vær lidt realistisk i dine førespørgsler. Vi hjælper gladeligt, hvis det er noget aktuelt og folk lige gider kigge 5-6 anmeldelser tilbage

Del dette indlæg


Link til indlæg

på mandag koster det 100 euro hverken mere eller mindre :!:

Almindeligvis har jeg ca 5 knald+ sauna+ spa+ kaffesodavand.... og alt sammen ligger jeg 100 euro for

hvis du er til GB og gruppesex, kan du formentlig få mere end 5 knald.

Sådan foregår det:

Du går ind af døren, betaler 100 euro, går ovenpå og klæder om, går nedenunder og sætter dig i en sofa eller lignende, første pige kommer og sætter dig hos dig, du tager hende med ovenpå og knalder, kommer ned igen, ny pige, ovenpå og knalde.... osv engang i mellem har de gruppeknald/ gb i fællesrummet hvor alle pigerne er med. og så er der bare. til drikkevarer

men som Heine er inde på. Vær lidt realistisk i dine førespørgsler. Vi hjælper gladeligt, hvis det er noget aktuelt og folk lige gider kigge 5-6 anmeldelser tilbage

Tak for hjælpen! :P

Det er nu officielt, det bliver til en 4 dags Optasia tur. :D

Forresten, er det hele med gummi eller giver de fleste fransk uden? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ok bliver du træt af det, så er flatt 99 også et godt prisbilligt sted inde i Hamborg. 40 euro for 30 min med superfransk, kys, knald

http://www.modelle-hamburg.de er siden hvor det hele sker.

fransk er uden sex naturligvis med

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok bliver du træt af det, så er flatt 99 også et godt prisbilligt sted inde i Hamborg. 40 euro for 30 min med superfransk, kys, knald

http://www.modelle-hamburg.de er siden hvor det hele sker.

Tak for linket! :D

Kommer helt sikkert til at have brug for det i fremtiden.

Tjaeh, mon ikke man bliver træt af Optasia efter første dag? :?

Del dette indlæg


Link til indlæg

på mandag koster det 100 euro hverken mere eller mindre :!:

Almindeligvis har jeg ca 5 knald+ sauna+ spa+ kaffesodavand.... og alt sammen ligger jeg 100 euro for

hvis du er til GB og gruppesex, kan du formentlig få mere end 5 knald.

Sådan foregår det:

Du går ind af døren, betaler 100 euro, går ovenpå og klæder om, går nedenunder og sætter dig i en sofa eller lignende, første pige kommer og sætter dig hos dig, du tager hende med ovenpå og knalder, kommer ned igen, ny pige, ovenpå og knalde.... osv engang i mellem har de gruppeknald/ gb i fællesrummet hvor alle pigerne er med. og så er der bare. til drikkevarer

men som Heine er inde på. Vær lidt realistisk i dine førespørgsler. Vi hjælper gladeligt, hvis det er noget aktuelt og folk lige gider kigge 5-6 anmeldelser tilbage

Du tager vel bad ind i mellem :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

True.

Er der mere Hamburg har at byde på som disse små fantastiske klubber?

Der er 3 FKK'er som du kan besøge.

For at være ærlig, så troede jeg du var en Troll til at starte med, du skyder til højre og venstre med spørgsmål, først en dyr Artemis drøm så ender du nu med en lavpris flatrate klub, efter jeg har fortalt dig om flatrate klubber i går på chatten.

Er det mig som er en dårlig vejleder eller kan du kan ikke bestemme dig. Du kommer til os og spørger til råds om en Ferrari og nu ender du med en brugt Vw Transpoter :lol:

Det var for at sætte tingene på spidsen, tænk for du planlægger og spørger. Der er for meget "ulven kommer"

Lykkes det dig at komme af sted så ser vi frem til en rejseberetning som tak :) Pøj pøj

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er 3 FKK'er som du kan besøge.

For at være ærlig, så troede jeg du var en Troll til at starte med, du skyder til højre og venstre med spørgsmål, først en dyrt Artemis drøm så nu ender du med et lavpris flatrate klubben, efter jeg har fortalt dig om flatrate klubber i går på chatten.

Er det mig som er en dårlig vejleder eller kan du kan ikke bestemme dig. Du kommer til os og spørger til råds om en Ferrari og nu ender du med en brugt Vw Transpoter :lol:

Det var for at sætte tingene på spidsen, tænk for du planlægger og spørger. Det er for meget "ulven kommer"

Lykkes det dig at komme afsted så ser vi frem til en rejseberetning som tak :)

Det er 100% sikkert at jeg på Mandag rejser til Hamburg hvor jeg derefter tager en taxa fra den centrale station til Optasia.

Der er så meget at vælge imellem i Tyskland, specielt Hamburg, selvfølgelig er man oppe og køre og forvirret. :lol:

Jeg vælger Optasia og derefter måske tager toget til Harburg og besøger Atmos (Hvis Optasia bliver for meget).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forresten, hvad plejer der at være serveret på Optasia?

Er det virkeligt discount aldi-mad, mikro-mad, ''hunde/katte'' mad? :?

Mon man skal købe en gigantisk pose Mcdonalds og gemme det inde i sit skab? (Hvis der overhovedet er skabe på Optasia)

Jeg krydser fingre for at de serverer coke eller pepsi. :|

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forresten, hvad plejer der at være serveret på Optasia?

Er det virkeligt discount aldi-mad, mikro-mad, ''hunde/katte'' mad? :?

Mon man skal købe en gigantisk pose Mcdonalds og gemme det inde i sit skab? (Hvis der overhovedet er skabe på Optasia)

Jeg krydser fingre for at de serverer coke eller pepsi. :|

Der hvor der er dårlig mad, kan du overveje at bestille udefra og få leveret, jeg har før bestilt pizza og thaimad udefra og gav et par piger en omgang mad eller delt med dem. Så have nogle tlf. nr ved hånden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Forresten, hvad plejer der at være serveret på Optasia?

Er det virkeligt discount aldi-mad, mikro-mad, ''hunde/katte'' mad? :?

Mon man skal købe en gigantisk pose Mcdonalds og gemme det inde i sit skab? (Hvis der overhovedet er skabe på Optasia)

Jeg krydser fingre for at de serverer coke eller pepsi. :|

Det kan du vel få fra The golden Arch, samme med Kids Menu. For pokker mand det er sgu da kvinderne det drejer sig om, ikke sukkervand og ristede pølser. Ja undskyld, men ....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...