Hop til indhold

Renlighed.

Featured Replies

Skrevet

Jeg er godt nok startet for et par uger siden, men jeg bruger mindst 15 minutter på en glatbarbering.

Og så kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad huden lige over mavebananen har gang i. Man kan satme ikke sætte en skraber 5 cm fra, før de der irriterende, røde barberknopper dukker op.

så er du alt for hård ved huden.... start med at gøre det "med hårs" i stedet for mod... det er rigeligt til at fjerne lugt og det er mindre hårdt for huden og du slipper i højere grad for nedgroede hår

i stedet for barberskum, så brug aloe sæbe. jeg har lært at bruge foreverlivings aloe sæbe når jeg barberer dernede i stedet for barberskum og det har næsten fjernet alle tegn på barbering... også selv om jeg dropper den sviende desinficering bagefter

så kan du gradvis skrue op for hårdhedsgraden, men start lidt mindre voldsomt :) huden vænner sig ikke til brutal behandling på den måde :)

• Svar 88
  • Visninger 8.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Skrevet

Hej alle.

De af jer der har gener ved barbering "dernede", skulle få en voksbehandling.

Jeg har ikke barberet mig i et par år, men i stedet bliver jeg vokset ca. en gang i måneden.

Det virker 100% og man er kun lidt lettere rød et par dage efter. Og huden bliver meget blødere og der vokser færre og blødere hår ud for hver gang...... ;) :)

Skrevet

Hvorfor så ikke tage skridtet fuldt ud og bruge epilator?

Skrevet

Hvorfor så ikke tage skridtet fuldt ud og bruge epilator?

har du nogen ide om hvor meget man trækker smerten i langdrag når man bruger det uhyre af en maskine????

så hellere waxing... epilator er da djævelens opfindelse

Skrevet

har du nogen ide om hvor meget man trækker smerten i langdrag når man bruger det uhyre af en maskine????

så hellere waxing... epilator er da djævelens opfindelse

agggh shit. Den der torturmaskine. Det kan kun være en mand der hader kvinder som har opfundet den.

Skrevet

Der er jo også den mulighed, hvis man har ok økonomi, at få fjernet det permanent. Dette kan gøres ved en del hudpleje klinikker landet over...

Skrevet

Jeg har nu stadig problemer med at få et helt glat resultat, selv med vivag-cremen.

Der sidder altid nogle bittesmå "overlevere", specielt lige ovenfor, hvor de nærmest synes skraber-immune.

Men så må det være sådan.

Skrevet

Jeg har nu stadig problemer med at få et helt glat resultat, selv med vivag-cremen.

Der sidder altid nogle bittesmå "overlevere", specielt lige ovenfor, hvor de nærmest synes skraber-immune.

Men så må det være sådan.

Så lad dog Sisse gøre det for dig :lol::lol: :lol:
Skrevet

Der er jo også den mulighed, hvis man har ok økonomi, at få fjernet det permanent. Dette kan gøres ved en del hudpleje klinikker landet over...

det er kun kvinder der kan få et godt resultat ud af det permanent... det kan mænd ikke desværre... det er noget der i givet fald skal holdes nede indtil sen pensionsalder :( desværre

Skrevet

det er kun kvinder der kan få et godt resultat ud af det permanent... det kan mænd ikke desværre... det er noget der i givet fald skal holdes nede indtil sen pensionsalder :( desværre

Hvad mener du med "godt resultat"? Hårfjerning virker lige godt på begge køn. Er det fordi man fx ikke kan på pungen?

Skrevet

De af jer der har gener ved barbering "dernede", skulle få en voksbehandling.

En lille note til dette forslag... Ikke alle kan blive vokset med et flot resultat til følge. Mine hårsække kunne f.eks ikke tåle at blive revet ud på den måde, og jeg fik grimme knopper, der så endnu mindre pænt ud end de oprevne hår. :?

Så jeg lever ganske fint med skraberen. :)

Og jeg kan ikke lade vær med at tænke, at hvis ens hud er generet af skraberen, hvor generet ville den så ikke blive af så voldsom en behandling som voks?

Skrevet

Nikita skrev: - Hihi, jeg pakker kurset ind i diskrete instruktioner. Og hue får man ikke, men så får du til gengæld en veltilfreds Nikita -

Aaah mon ikke man får en slags hue på? altså den af gummi/latex :lol: selv om det naturligvis ikke med sikkerhed betyder at kurset er bestået!! :twisted:

Skrevet

Hov, mit indlæg opløste sig i den fri luft.

Er vi ikke kommet langt ud af afsporingstangenten, som vi kan komme?

Cuddler spørger til renlighed, og nu er tråden helt erobret af intimbarberingsekvilibrister.

Piger, back to topic.

Er det virkeligt sådan, at kunder kommer anstrigende i usoigneret tilstand uden at spørge om et bad først?

Skrevet

En lille note til dette forslag... Ikke alle kan blive vokset med et flot resultat til følge. Mine hårsække kunne f.eks ikke tåle at blive revet ud på den måde, og jeg fik grimme knopper, der så endnu mindre pænt ud end de oprevne hår. :?

Så jeg lever ganske fint med skraberen. :)

Og jeg kan ikke lade vær med at tænke, at hvis ens hud er generet af skraberen, hvor generet ville den så ikke blive af så voldsom en behandling som voks?

Jeg svarer også udfra, hvad min oplevelse af skraber kontra voksbehandling er ;)

Jeg har selv meget sart hud og fik altid røde knopper og svien ved barbering, hvor jeg i dag kun er lettere rød et par dage og de næste 3-4 uger dejlig blød uden stikkeri.... :lol:

Vi mennesker er - heldigvis - forskellige. :P :P

Skrevet

Onslow - Ja det sker og desværre oftere end i måske lige tror.

Trine

Skrevet

Hov, mit indlæg opløste sig i den fri luft.

Er vi ikke kommet langt ud af afsporingstangenten, som vi kan komme?

Cuddler spørger til renlighed, og nu er tråden helt erobret af intimbarberingsekvilibrister.

Piger, back to topic.

Er det virkeligt sådan, at kunder kommer anstrigende i usoigneret tilstand uden at spørge om et bad først?

Til det sidste JA DET GØR DE desværre...

Skrevet

Ej det ikke rigtigt, det gælder alle og de mænd jeg har set, har det virket fint for. Når hår dræbes sådan så gælder det jo alles hår, tror ikke maskinen ( kæmpe monstrum for øvrigt) skelner mellem kvinde og mande hårsække... :)

Skrevet

Det forstår man jo slet ikke. Jeg ville selv bede om en skyller, selv om jeg kom fra et bad hjemmefra. Hvorfor ikke? Så er man så frisk som muligt. Jeg ville sgu hade at udsætte en pige for at skulle lugte til sved.

Skrevet

Ej det ikke rigtigt, det gælder alle og de mænd jeg har set, har det virket fint for. Når hår dræbes sådan så gælder det jo alles hår, tror ikke maskinen ( kæmpe monstrum for øvrigt) skelner mellem kvinde og mande hårsække... :)

hehe - det er ikke det jeg mener... det er det "permanente" i det... for mænd der grundet vores hormoner har en meget kraftigere hårvækst der fornyr sig hele tiden... så er det bare ikke permanent..

hvor det for kvinder stort set forbliver permanent (typisk indtil de bliver gravide) der er det for mænd noget der skal gentages igen og igen og igen fordi vi bare danner nye hår

det virker storartet på mænd med selve behandlingen - men da det ikke tager livet af vores hormonproduktion, så er det noget der skal gentages konstant for at holde det "permanent"

Skrevet

Hov, mit indlæg opløste sig i den fri luft

Nej, det blev ikke opløst... Du smed det bare i denne debat ;)

Hmm, jeg kan regne ud, at jeg ikke er nær så uheldig som Trine og Line, for jeg oplever sjældent, at en gæst tropper op beskidt, og så oven i købet ikke gider at tage et bad... Heldigvis. For det eneste der kommer ud af det er, at både gæsten og jeg spilder vores tid.

Skrevet

Nej, det blev ikke opløst... Du smed det bare i denne debat ;)

Hmm, jeg kan regne ud, at jeg ikke er nær så uheldig som Trine og Line, for jeg oplever sjældent, at en gæst tropper op beskidt, og så oven i købet ikke gider at tage et bad... Heldigvis. For det eneste der kommer ud af det er, at både gæsten og jeg spilder vores tid.

Det gør de også her, men ser nu stadigvæk nogle der lige kommer og tror de lige kan få fransk hurtigt inden de skal videre, men må hver gang sige no go og henvise til bad.. Måske fordi du er heldig kun at have halve og hele timer, jeg har fek i Randers en del enkelt ydelser ud over de halve/ hele timer, oftes i middagspausen eller lige efter job og oftes håndværkere.. Men men der er altså ingen kære mor, gå glad i bad eller " fyldt" hjem igen... :D

Skrevet

Det kommer sådant set ikke bag på mig, at der kan være forskel på pigernes målgruppe og herunder også adfærd.

Skrevet

Tak for hjælpen, Nikita, det går over min forstand,

selv om jeg ikke står i vand til midt på livet.

Nu må jeg så håbe på lidt slettehjælp, når der kommer en moderator til stede. ;)

Skrevet

Det kommer sådant set ikke bag på mig, at der kan være forskel på pigernes målgruppe og herunder også adfærd.

Jeg tror ikke at det handler om målgrupper.

Men der er absolut en stor forskel på hvilken slags klinik man er på.

I København træffes jeg kun privat og det er en anden slags gæster en på en stor klinik med et stort flow i huset.

Og der oplever jeg det stort set aldrig.

Men at sige at nogle piger tiltrækker de knapt så rene og andre de top super nyvaskede er måske nok lige at stramme den en anelse ;-)

Trine

Skrevet

Det kan godt være jeg er naiv, vi levere trods alt i 2013 - men jeg gik ud fra at når man frekventerende

Trinetease og/eller en af hende "søstre" så mødet man op renvasket/nybadet, tænder børstet og ny-

barberet :mrgreen:

Jeg fatter simpelt hen ikke nogen vil være andet bekendt - det er mangle på respekt :evil:

For mit eget vedkommende - jeg frekventere meget klubber i Tyskland - kunne jeg ikke drømme og at forvente/kræve af en af pigerne at få hverken fisse eller blow-job uden at have være i bad først, og

mellem seancerne - jeg har endda oplevet, efter at have været på toilet, hvilket pigen viste, og kun lave småt, kommer tilbage til hende og så spørge hun gud hjælpe mig "hvor har du været ?" - jeg svarer som sandt er - ud og tisse, og hun "hvorfor tog det så lang tid ?" og jeg - jeg skulle da også lige i bad bagefter, så fik jeg et ordentligt kys og "tak, bare alle gjorde det", da gik det op for mig hvorfor de har

så pokkers travlt med at tørre pikken af med vådservietter inden man går i gang :)

Selv de håndværkere som Trinetease omtaler - i hvert tilfælde 90% af dem - har lejlighed til at bade på

deres arbejdsplads inden de besøger Trine og hendes kolleger - SÅ GØR DET !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.