Statham 2795 Skrevet 14. Marts, 2021 https://annoncelight.dk/showad/261410 havde den anden dag fornøjelsen af Polina i Vejle. Dog er hun rykket videre til Herning pt. Men kommer tilbage. Hun har en gudelækker krop uden et gram fedt for meget. Tager imod i lækkert lingeri. Sikke en røv. Ansigt mere gennemsnitligt. Gav et fornuftigt blow uden med masser af tunge. Efter en kort ridetur måtte jeg overgive mig. Dejlig stram. Gentagelse: Ja, gerne 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 801 Skrevet 16. Marts, 2021 På grund af denne anmeldelse tog jeg en svingom med Polina. Tak Sindsyg flot krop, slim og flotte bryster. Smal hofte og helt igennem skøn. Hun er desværre stoppet med SF, så det var lidt en gennemsnitlig omgang sutten op fra slap. Men sexen var i top. Hun måtte dog gerne skrue lidt op for øjnkontakten. Sundsvej 63 - Det er lang tid siden jeg har været der sidst af gentagne irritationsmomenter. Dobbeltbookninger, services der blev lovet i annoncen som pigen ikke anede, beskidte lagener mv. Ingen dobbelt bookning, hun var klar til tiden. Nyt rent håndklæde på sengen - så det virker som om der er blevet rettet lidt op på tingene. Polina tager jeg ihvertfald gerne en tur mere med, wow. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 66 Skrevet 19. Marts, 2021 enig at hun er lækker ja, men jeg havde en knap så god oplevelse , havde aftalt kl. 10.00 om formiddagen , hun virkede meget træt og uoplagt, blowjob var med og det bryder jeg mig ikke om, hun nævnte noget med munden , men da jeg kontaktede hende 1 timer sagde hun at blowjob var uden kondom, sex delen meget på det jævne, hun virker bare som typen hvor det bare skulle overståes hurtig om jeg besøger hende igen ellers tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kolandmand 6 Skrevet 23. Marts, 2021 Jeg har besøget hende i dag 45 minutter. Hun er en super flot pige. Sex, kys og blow var super. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg