Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/261410

havde den anden dag fornøjelsen af Polina i Vejle. Dog er hun rykket videre til Herning pt. Men kommer tilbage. 

Hun har en gudelækker krop uden et gram fedt for meget. Tager imod i lækkert lingeri. Sikke en røv. Ansigt mere gennemsnitligt. 

Gav et fornuftigt blow uden med masser af tunge. Efter en kort ridetur måtte jeg overgive mig. Dejlig stram.

Gentagelse: Ja, gerne  

Del dette indlæg

Link til indlæg

På grund af denne anmeldelse tog jeg en svingom med Polina. Tak
Sindsyg flot krop, slim og flotte bryster. Smal hofte og helt igennem skøn.
Hun er desværre stoppet med SF, så det var lidt en gennemsnitlig omgang sutten op fra slap.
Men sexen var i top. Hun måtte dog gerne skrue lidt op for øjnkontakten.

Sundsvej 63 - Det er lang tid siden jeg har været der sidst af gentagne irritationsmomenter.
Dobbeltbookninger, services der blev lovet i annoncen som pigen ikke anede, beskidte lagener mv.
Ingen dobbelt bookning, hun var klar til tiden. Nyt rent håndklæde på sengen - så det virker som om der er blevet rettet lidt op på tingene.

Polina tager jeg ihvertfald gerne en tur mere med, wow.

Del dette indlæg

Link til indlæg

enig at hun er lækker ja, men jeg havde en knap så god oplevelse , havde aftalt kl. 10.00 om formiddagen , hun virkede meget træt og uoplagt, blowjob var med og det bryder jeg mig ikke om, hun nævnte noget med munden , men da jeg kontaktede hende 1 timer sagde hun at blowjob var uden  kondom, sex delen meget på det jævne, hun virker bare som typen hvor det bare skulle overståes hurtig 

om jeg besøger hende igen ellers tak 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...