Hop til indhold
Guest Nemtøs

Følgere her på EG

Recommended Posts

Guest Nemtøs

Vil  gerne  høre  fra  andre  hvad  formålet/gevinsten  ved  at  følge  andre  brugere herinde  er?

Jeg  tror  ikke  selv,  at  jeg  følger  nogen  ( så er det  en  fejl 40), men  kan  se  at  jeg  selv  har  en  stor  gruppe  der  følger  mig. 

Jeg  glider  selv  hen  over  de  nyeste  indlæg,  og  læser  dem  der  virker  interessante. 

God  weekend  derude 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 12 minutter siden:

Vil  gerne  høre  fra  andre  hvad  formålet/gevinsten  ved  at  følge  andre  brugere herinde  er?

Jeg  tror  ikke  selv,  at  jeg  følger  nogen  ( så er det  en  fejl 40), men  kan  se  at  jeg  selv  har  en  stor  gruppe  der  følger  mig. 

Jeg  glider  selv  hen  over  de  nyeste  indlæg,  og  læser  dem  der  virker  interessante. 

God  weekend  derude 

Ja det er et godt spørgsmål.

I starten troede jeg at man fik besked når den person man følger har posted noget.

Men nu bruger jeg den mest til, at komme hurtigt ind og se hvad personerne har posted.

Ja eller til at se, hvis de har en annonce herinde, så jeg har valgt nogen jeg syntes er interessante. 

Ja følger jo selv dig @Nemtøs

Mener kun jeg har en:oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 24 minutter siden:

Jeg  tror  ikke  selv,  at  jeg  følger  nogen  ( så er det  en  fejl 40), men  kan  se  at  jeg  selv  har  en  stor  gruppe  der  følger  mig. 

Ind under account-> fulgt indhold, så ser du hvad/hvem du følger. Jeg havde åbenbart en gammel tråd som det eneste. 

I øvrigt følger jeg din tilgang, jeg "markerer som" læst når jeg forlader et forum, og næste gang skanner jeg det nye indhold. 

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grydeskeen

Jeg følger et par personer her på siden.

En af dem for at blive orienteret om når hun er aktiv eller ændrer sin annonce.

Et par stykker, da jeg syntes om deres holdninger/meninger og gerne vil se når hun deltager i forskellige tråde.

Redigeret af Grydeskeen
Rettelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Tak  for  jeres  svar,  giver  god  mening  at  de  profiler  som  er  interessante  for  hver  enkelt  er  nemmere  at  følge  med  i,  på  den  måde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg har klikket nej, til at andre kan følge mig, fordi det ikke giver mening for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg følger et par stykker som jeg finder interessante, den ene en jeg har besøgt et par gange, jeg får besked når nogle skriver om disse gp.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Og jeg som troede man sku skrive i den enkelte Tråd, jeg følger lige med her :P

Nå men så lærte jeg også noget nyt :rolleyes:

Go Weekend :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Håber da ikk det var min info som stopper den så udemærket tråd?

I så fald var det bestemt ikke meningen, forsæt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...